Filtr gąbkowy
: pt wrz 27, 2013 15:07
Witam wszystkich,
Pacjent to alh/asv po lekkim modzie. W aucie mam usunięty programowo przepływomierz (limiter jest zrobiony po mapie (mainfold absolute pressure)), oraz fizycznie jest on odłączony (usunąłęm kody dtc, auto nie łapie notlaufa/ żadnych błędów w sterowniku). Zastanawiam się teraz czy by nie usunąć fizycznie całego dolotu łącznie z filtrem powietrza i dać bezpośrednio do turbo filtr gąbkowy np: hks lub jakąś replikę. Widziałem takie historie na racingforum dla grubomodzonych turbobenzyn. Widziałem również, że ludzie kombinują i zastępują tipy tymi z asz/arl (większa średnica). Ta modyfikacja miałaby na celu całkowicie usunąć tip, i dać bezpośrednio grzybek. Co o tym myślicie ? Jezeli temat się już powtorzył to proszę o zamknięcie.
Pacjent to alh/asv po lekkim modzie. W aucie mam usunięty programowo przepływomierz (limiter jest zrobiony po mapie (mainfold absolute pressure)), oraz fizycznie jest on odłączony (usunąłęm kody dtc, auto nie łapie notlaufa/ żadnych błędów w sterowniku). Zastanawiam się teraz czy by nie usunąć fizycznie całego dolotu łącznie z filtrem powietrza i dać bezpośrednio do turbo filtr gąbkowy np: hks lub jakąś replikę. Widziałem takie historie na racingforum dla grubomodzonych turbobenzyn. Widziałem również, że ludzie kombinują i zastępują tipy tymi z asz/arl (większa średnica). Ta modyfikacja miałaby na celu całkowicie usunąć tip, i dać bezpośrednio grzybek. Co o tym myślicie ? Jezeli temat się już powtorzył to proszę o zamknięcie.