Strona 1 z 1
Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 12:21
autor: kot743
Witam.
Kilka miesięcy temu miałem robionego chipa i tunera pytałem się od razu ile by chciał za korektę jak bym coś w Audi wymieniał powiedział mi że 200zł. Podczas robienia chipa okazało się że moja pompa wtryskowa jest już trochę zajechana i wyszło 124KM. Jakiś czas temu wymieniłem pompę od razu na 11mm żeby mieć już podstawę do dalszych modów. Ostatnio kupiłem wtryski 230stki żeby wykorzystać pompę. Dziś zadzwoniłem do tunera żeby umówić się na korektę pod te wtryski i powiedział mi że za 450zł mi to zrobi a ja jego się pytam dlaczego tak drogo i mówił prędzej że 200zł bierze za korektę to mi odpowiedział że mało takich robił i zajmie mu to dużo czasu i woli robić seryjne samochody. W planach mam jeszcze wstawienie turbo BRD, FIMC i sprzęgło vr6. I boje się że znowu by miał jakieś problemy z tym i bym miał znowu płacić za to nie wiadomo ile.
Link do jego strony:
http://diesel-tuning.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 17:27
autor: wesol
no tak to kolego wyglada niestety. A jakbys przyjechal z wymienioną glowica z wieksyzmi zaworami, Bid FMIC, big turbo od 3.0 do tego SLupek rozwiercony na ponad dwa litry to tez bys chcial 200 zl zaplacić??
Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 17:37
autor: rav_tdi
Witam Cie kolego,
na pewno źle zacząłeś z wyborem tunera
Każdy znany na tym i innym forum robi takie mody bez zadnego ale / bez płakania / narzekanie, "BO JA NIE WIE, JA NIE UMIE"
Co ci teraz ktoś ma poradzić?? - zrób to sam ? , nie, pojedź do poządnego tunera, a nie takiego, który wacha sie modzone auto grzebać.
Tym bardziej że dalsze plany są, a z tą pompą to ciekawe czy to wogóle prawda była, czy być może brak kompetencji?!
Gooood tuner to podstawa - masz nauczke na przyszłosć, nie zaoszczędzaj 200-300zł dzisiaj, bo jutro włożysz drugie tyle, zeby mieć nadal to samo...
Heh, Brodnica, to czemu nie Gdańsk zapytam ??

Re: Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 18:18
autor: euglen
rav_tdi pisze:
pojedź do poządnego tunera, a nie takiego, który wacha sie modzone auto grzebać.
Tym bardziej że dalsze plany są, a z tą pompą to ciekawe czy to wogóle prawda była, czy być może brak kompetencji?!
Akurat chybione argumenty z Twojej strony.
W Brodnicy robiłem kilka aut zarówno seryjnych jak i modzonych. I jakoś nie było żadnych problemów, a były to min.auta z wtryskami 216, BRD,pompą 11mm w różnych konfiguracjach...
Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 20:20
autor: rav_tdi
euglen pisze:Akurat chybione argumenty z Twojej strony.W Brodnicy robiłem kilka aut zarówno seryjnych jak i modzonych. I jakoś nie było żadnych problemów, a były to min.auta z wtryskami 216, BRD,pompą 11mm w różnych konfiguracjach...
Heh, a patrzałeś co napisał kot743 ??
kot743 pisze:i mówił prędzej że 200zł bierze za korektę to mi odpowiedział że mało takich robił i zajmie mu to dużo czasu i woli robić seryjne samochody
to chyba nie świadczy o profesjonaliźmie tego tunera, co nie... a napewno świadczy o tym, że lubi iść na łatwizne i zarabiać proste pieniądze, bo gotwce są gotowe, ewentualnie zrobi sie logi dynamiczne i cos poprawi jak bedzie trzeba.
A'propo masz jakies kreski modzonych silników ? - czyli jakies konkrety, poza tym ze te auta jeżdżą i to lepiej niż przed korektą - bo taki fakt można równie dobrze stwierdzić po zakupie chipsa/boxa z allegro za 150 czy tam 250zł.
Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 22:08
autor: eden1992
W ostateczności mógłbyś podlecieć do agmy do Torunia. Jeśli chcesz mieć dobrze zrobione to jedź do Gdańska.
Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 23:33
autor: kot743
Do Agamy jakoś niechętnie kiedyś naczytałem się na ich temat i nawet ostatnio w niedziele z właścicielem rozmawiałem to jakiś dziwny i mówił że z 110tki po wtryskach 230 i turbo od awx robi około 190km
Re: Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 23:40
autor: kot743
rav_tdi pisze:euglen pisze:Akurat chybione argumenty z Twojej strony.W Brodnicy robiłem kilka aut zarówno seryjnych jak i modzonych. I jakoś nie było żadnych problemów, a były to min.auta z wtryskami 216, BRD,pompą 11mm w różnych konfiguracjach...
Heh, a patrzałeś co napisał kot743 ??
kot743 pisze:i mówił prędzej że 200zł bierze za korektę to mi odpowiedział że mało takich robił i zajmie mu to dużo czasu i woli robić seryjne samochody
to chyba nie świadczy o profesjonaliźmie tego tunera, co nie... a napewno świadczy o tym, że lubi iść na łatwizne i zarabiać proste pieniądze, bo gotwce są gotowe, ewentualnie zrobi sie logi dynamiczne i cos poprawi jak bedzie trzeba.
A'propo masz jakies kreski modzonych silników ? - czyli jakies konkrety, poza tym ze te auta jeżdżą i to lepiej niż przed korektą - bo taki fakt można równie dobrze stwierdzić po zakupie chipsa/boxa z allegro za 150 czy tam 250zł.
O w końcu ktoś szczajił o co chodzi. Gotowca to ja sam sobie mogę wgrać w każdej chwili bo nadal smigam na innym sofcie gdy wymieniłem pompę. Ale chce mieć dobrze zrobionego dlatego chciałem do niego jechał żeby mi pod wtryski zrobił ale niestety cieni się wyrocznie wysoko jak 200zł za max 3 godz pracy chce skasować i dlatego woli komuś wgrać chipa w godzinę i 800 skasować niż grzebać.
Problem z tunerem o korekte chipa
: czw sie 29, 2013 23:52
autor: JABcok20
soft pod większe wtryski to zupełnie ina bajka niż koretka na tych samych. to robienie softu prawie od nowa. musisz ruszyć wszystko najlepiej zacynając od seryjnych map( ja bym tak zaczął ).
Re: Problem z tunerem o korekte chipa
: sob wrz 07, 2013 15:24
autor: zabba88
nie przesadzajcie panowie z tymi teoriami. EDC15 to juz sterownik z kamienia lupanego i kazdy szanujacy sie tuner robi te sterowniki w kazdej mozliwej konfiguracji sprzetowej w cenie serii:) I z korekta nie powinien miec problemow. Pozdrawia ekipa CTR
Problem z tunerem o korekte chipa
: ndz wrz 08, 2013 20:03
autor: toffic
zabba88 pisze:nie przesadzajcie panowie z tymi teoriami. EDC15 to juz sterownik z kamienia lupanego i kazdy szanujacy sie tuner robi te sterowniki w kazdej mozliwej konfiguracji sprzetowej w cenie serii:) I z korekta nie powinien miec problemow.
Dokładnie, w sumie jak korekta, to korekta. Na przyszłość warto pytać co dla "tjunera" znaczy korekta i ile kosztuje, bo wtedy się okaże, że to co tanie na pierwszy rzut oka, w dalszej perspektywie wychodzi mega drogo

Problem z tunerem o korekte chipa
: pn wrz 09, 2013 17:56
autor: Kędzior
Kot mówiłem Ci żebyś dał sobie spokój z tą Brodnicą
facet ma zajechaną hamownie bo coś syto tłucze jak auto jest na rolkach
płakał że nie chce bmw hamować bo coś tam coś tam heh
a przez telefon gdy chcieliśmy jechać na zwykłe hamowanie auta (passat awx seria ) powiedział : ale pan ma seryjną moc czy więcej bo ja modzonych nie hamuje bo mi hamownie zepsują....

na tym zakończyła się rozmowa ;D
jeszcze kilka miechów temu twierdził że nigdy o wtryskach 230 nie słyszał ;D
pewnie jak bym pojechał swoim to bym musiał mu zapłacić chu wie ile bo bym mu zepsuł hamownie ;D
ogólnie jak bym miał wybierać pomiędzy agmą a brodnicą pojechał bym do agmy ale moje auto od początku obsługiwane było przez "Tune UP" i tak zostanie
Kot pierdziel tą Brodnicę ja w Październiku będę chyba jechał do Gdańska na korektę to możemy się zgadać i razem uderzyć
Problem z tunerem o korekte chipa
: pn wrz 09, 2013 18:54
autor: jaro789
i ja nie mam najlepszego zdania o nich, może i z innymi autami niż vag sobie radzą ale z vagami nie za bardzo
przyjechał kolega po programie u nich passat avf na 165 i 360niuta
trochę biednie z niutem przy skrzyni 6 ale co tam
koleś hamował auto i wgrywał 4 razy i na koniec powiedział że coś trzyma moc i więcej się nie da
logowaliśmy gr 004 i okazało się że rozrząd skacze o 5 wartości
więc ja się pytam gdzie diagnoza ???????
po wymianie kompletnego ani drgnie
to nie jedyny kwiatek który widziałem po programie od nich
nie wiem skąd jesteś i jak daleko masz do Brodnicy ale masz Zaprzała pod Białymstokiem i Tune up Gdańsk
na pewno będzie to profi robota
Problem z tunerem o korekte chipa
: pn wrz 09, 2013 21:42
autor: kot743
Ustukam fundusze na resztę klamotów i pojadę do Tune Up bo jak ma być robione to niech będzie dobrze zrobione.