Strona 1 z 1
Bandaż na orurowanie do ITC
: wt sie 06, 2013 13:46
autor: lokomotion
Mam tego typu orurowanie z kwasówki i zauważyłem znaczny spadek osiągów jak się silnik nagrzeje. Pacjent to ARL 180 KM z ITC od Iveco i ori Turbo.
Nie zależy mi na względach wizualnych, zastanawiam się nad owinięciem całego orurowania bandażami termoodpornymi i folią aluminiową. Myślicie że poprawi to nieco osiągi i odseparuje temperaturę od silnika?
Bandaż na orurowanie do ITC
: wt sie 06, 2013 14:03
autor: italiano_83
Przenoszę do działu speed/tdi
Bandaż na orurowanie do ITC
: wt sie 06, 2013 23:44
autor: eden1992
lokomotion, zdjęcie się nie wyświetla.
Bandaż na orurowanie do ITC
: śr sie 07, 2013 09:44
autor: cowboy
lokomotion pisze: Myślicie że poprawi to nieco osiągi
ja mysle ze nie poprawi
lepiej tymi bandazami owinąć zgodnie z ich przeznaczeniem kolektor wydechowy i DP
spadek osiągów nalezy zdiagnozować dynamicznie pod obciązeniem, cisnienie doładowania, temp w dolocie itd
Bandaż na orurowanie do ITC
: śr sie 07, 2013 10:36
autor: eden1992
lokomotion, Pomyśl nad założeniem podkładki teflonowej pod kolektor ssący.
Bandaż na orurowanie do ITC
: śr sie 07, 2013 11:48
autor: cowboy
panowie bez jaj
ARL po chipie na 180KM i jakies gusła odprawiac
policzcie sobie przepływ w dolocie ile tego powietrza tam przelatuje w czasie np minuty czy sekundy o ile moze sie nagrzac
takie rzeczy sie robi w jakis projektach gdzie walczy sie o kazdy KM na wykresie i gdzie zrobiono juz duzo innych modów
to jest oryginalny ARL czy jakis swap ? to zdjecie Twojego silnika ?
jaki masz ten FMIC z iveco ?
jesli to jest ori ARL tio jaki był sens wywalanie oryginalego FMICa któr daje rade do 200KM bezproblemowo ?
lepiej obnizyc temp pod maską poprzez wyeliminowanie zródła ciepła, poprawe wentylacji, owiniecie wydechu, kocyk na turbo itd
Bandaż na orurowanie do ITC
: śr sie 07, 2013 21:15
autor: lokomotion
To jest zdjęcie poglądowe, ale u mnie po za aluminiowa rura dolotu powietrza niczym sie nie różni. ARLa mam w oryginale. W Eltecu powiedzieli mi, że do ori ITC nie zamontują orurowania bo są plastikowe złącza (podobno mogą pęknąć po ściśnięciu cybantem) Masz racje cowboy, powinienem pobadać temp przepływu i poprawić wentylacje na początku.
A kolektorów raczej ruszał nie będę bo wątpię żeby szpilki chciały się dać wykręcić ;D
Ori ITC z ARLa da radę bez problemu wyciągnąć? ponoć jest jakoś scalony z chłodnicą cieczy?