Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								krizzo							
- Ma gadane
  
- Posty: 205
- Rejestracja: czw wrz 29, 2011 23:34
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krizzo » pt lut 01, 2013 21:05
			
			
			
			
			Znalazłem na innym forum, po zablokowaniu/usunięciu EGR duża część systemu vaccum zostaje bezużyteczna, z wieloma miejscami gdzie może vaccum uciekać.  Można zastosować uproszczenie systemu na silikonowych wężykach.
Standard:
 
Co można wywalić, zaznaczone na czerwono.
 
Po czym zostajemy z:
 
Bawił się ktoś?
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » sob lut 02, 2013 13:39
			
			
			
			
			Są dwie kwestie :
- nikt przy zdrowych zmysłach, który zamiast oryginalnego zaworu EGR nie zastosował zwykłej przelotki przed kolektorem ssącym, nie pozbawia się sterowania klapą gaszącą,
- po co zostawiać zaworek jednokierunkowy skoro pozbywamy się akumulatora podciśnienia (tego to już całkiem nie rozumiem) ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krizzo							
- Ma gadane
  
- Posty: 205
- Rejestracja: czw wrz 29, 2011 23:34
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krizzo » ndz lut 03, 2013 17:41
			
			
			
			
			1.  Nie wiem jak u innych, ale u mnie po zaślepieniu EGR, jak gaszę silnik bez wciśniętego sprzęgła to i tak mi wydaje głośne dźwięki, klapa gasząca sama w sobie działa bo słychać jak się później otwiera, także powiedzmy w moim przypadku ona w ogóle nie robi swojej roboty.
2.  W tej kwestii właśnie sam nie jestem pewien czy nie lepiej jest jednak zostawić zbiornik vaccum, chociaż ludzie z innego forum raportowali że im to śmiga bez problemu bez zbiorniczka.
3.  Dobry punkt z zaworem jedno kierunkowym, w sumie tylko następne niepotrzebne połączenia. (jak wywalamy zbiornik vac)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ral1n							
- Użytkownik
  
- Posty: 392
- Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ral1n » ndz lut 03, 2013 20:40
			
			
			
			
			Co prawda nie znam się...  

  ale mam właśnie też uproszczony układ, z tym, że akumulator pozostał.  
 
 
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 spawacz
- Forum Master
  
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: spawacz » ndz lut 03, 2013 20:51
			
			
			
			
			AKu musi byc turbo inaczej pracuje... , klape mozna zostawic , no chyba ze przelotka jest.
			
									
									
		
		
				Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 eden1992
- Użytkownik
  
- Posty: 408
- Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: eden1992 » pn lut 04, 2013 00:30
			
			
			
			
			Czy można to zastosować do silników vp? np AFN?
			
									
									
		
		
				Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krizzo							
- Ma gadane
  
- Posty: 205
- Rejestracja: czw wrz 29, 2011 23:34
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krizzo » pn lut 04, 2013 03:06
			
			
			
			
			Zobacz tutaj są jeszcze inne kody, nie orientuje się zbytnio jakie to wersje.

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Paviarotti							
- Lord GTI
  
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Paviarotti » wt lut 05, 2013 23:31
			
			
			
			
			Sztomel, ja nie mam klapy gaszącej i jeżdżę 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Fahoo							
- TDI Power
  
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » ndz lut 10, 2013 10:58
			
			
			
			
			Paviarotti pisze:, ja nie mam klapy gaszącej i jeżdżę 

 
takkk i auto gasnie ci jak stary kibel z lat 90`  
 
 
akumulator jak sama nazwa wskazuje "magazynuje" więc warto go zostawić
im lepsze podciśnienie tym lepsza sprawność sterowania turbo

					Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2013 19:12 przez 
Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9288
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » ndz lut 10, 2013 11:45
			
			
			
			
			w oplach nie ma akumulatora podcisnienie i tez jest okej ale mimo wszystko to dobra rzecz jest bo jak spada nieco wydajnosc pompy prozniowej to w oplu szybko widac tego skutki a w vagach to musi byc pompa vaq totalnym kiblem zeby nie bylo doladowania na turbine. Fahoo a czmeu N75 jest przed zaworkiem zwrotnym i nie kozysta z podcisnienia z akmulatora. Nie lepiej dac N75 za zaworkiem zwrotnym??
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krizzo							
- Ma gadane
  
- Posty: 205
- Rejestracja: czw wrz 29, 2011 23:34
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krizzo » wt lut 12, 2013 17:41
			
			
			
			
			Panowie ja mam zaślepione EGR, klapa gasząca działa ale bez sprzęgła i tak mi auto gaśnie jak 
stary kibel z lat 90`
  
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								diaz34							
- Użytkownik
  
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: diaz34 » czw lut 21, 2013 17:15
			
			
			
			
			wywalilem u siebie egr w ajm, nie mam klapki gaszenia i za bardzo nie trzepie przy gaszeniu da sie zyc z tym, tylko bedzie problem w przypadku rozbiegniecia sie silnika,jestem wtedy bezradny 

Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 riccardoa
- Forum Master
  
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: riccardoa » czw lut 21, 2013 17:49
			
			
			
			
			diaz34 pisze: tylko bedzie problem w przypadku rozbiegniecia sie silnika,jestem wtedy bezradny 
Heble w podłogę i 5 bieg.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Paviarotti							
- Lord GTI
  
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Paviarotti » czw lut 21, 2013 18:13
			
			
			
			
			A jak nie to macha w górę, zdjąć rurę i czymś zatkać. Chociaż ja sobie tego nie wyobrażam jakby przyszło co do czego. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości