Strona 1 z 6
1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 11:09
autor: gruchaarl
MODEL AUTA: VW GOLF 4
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI PD ARL
MODYFIKACJA SILNIKA:
1.GTB2260VK+kolektor baran
2.Race783+ na pompkach BC
3.Odprężony silnik
4.Zmodyfikowany wałek
5.Układ wydechowy 2,5' Bartpol,
6. Dolot z filtrem ITG Bartpol
7. FMIC Bartpol
MOC: 300hp@4730rpm & 455Nm@4400rpm zmierzone na Dynoproject, strojony na Rototeście 274hp@4720rpm & 442Nm@4100rpm RODZAJ HAMOWNI: ROTOTEST
TUNER: KINGSOFT & Bartpol
bez nitra i żadnych innych dodatków
Wkleiliśmy dwa wykresy dla porównania co wychodzi na hamowni rolkowej, a co na ROTOTEST
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 12:28
autor: Ral1n
No pięknie grucha, pięknie.
Powiedz mi tylko, jeśli to nie tajemnica - co zrobiliście w silniku? Zakuty jest w Rosten Performance? Jakieś mocniejsze sprężyny zaworowe, czy tylko tyle ile w tytule opisu?
Thx.
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 12:38
autor: gruchaarl
to co w opisie
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 16:26
autor: miskieusz
moment idealnie poprowadzony, chyba już koło 2,5k pasażerowie zaczynają krzyczeć? swoją drogą nie da się w obrazek kliknąć żeby powiększyć:(
gratki, to chyba pierwszy 300ps arl? (nie bijcie, strzelam)
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 16:47
autor: _Bolec_
gruchaarl pisze:3.Odprężony silnik
4.Zmodyfikowany wałek
wiecej info?
czemu 2 wykres zabrał 26 km?
jakie EGT?
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 17:01
autor: gruchaarl
Więcej to jest dostępne kiedy auto robimy dla klienta
Wykres nic nie zabrał tylko jest to inna hamownia, nie rolkowa, która mierzy moc i moment w inny sposób wejdź sobie i zobacz
http://www.rototest.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 17:02
autor: gruchaarl
miskieusz pisze:moment idealnie poprowadzony, chyba już koło 2,5k pasażerowie zaczynają krzyczeć? swoją drogą nie da się w obrazek kliknąć żeby powiększyć:(
gratki, to chyba pierwszy 300ps arl? (nie bijcie, strzelam)
To pierwsze 300KM w 1.9TDi bez nitro, metanolu, czy innych specyfików.
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 17:15
autor: _Bolec_
no ok tylko który wykres pokazuje rzeczywistą moc na silniku?
bo skoro w 2 przypadku jest mniej a przecież powinno być wiecej bo nie ma oporu na odcinku opona>rolka
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 17:22
autor: Ral1n
Grucha - ten wałek to Twoja robota, może?
Byłaby ciekawa opcja - gdyby się nie wycierał?
Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 18:19
autor: gruchaarl
_Bolec_ pisze:no ok tylko który wykres pokazuje rzeczywistą moc na silniku?
bo skoro w 2 przypadku jest mniej a przecież powinno być wiecej bo nie ma oporu na odcinku opona>rolka
Zastanów się co by było jakbym wkleił tylko wynik z hamowni DP
i tyle w temacie odemnie
Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 18:20
autor: gruchaarl
Ral1n pisze:Grucha - ten wałek to Twoja robota, może?
Byłaby ciekawa opcja - gdyby się nie wycierał?
Wałek się nie wyciera, ale też trzeba wiedzieć jak go wykorzystać, wałek jest produkowany w Anglii i jest dostępny w Naszej ofercie razem ze sportowymi popychaczami
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 19:09
autor: lukibse
GRRRRUUUBOOO! będzie można na yt chociaż zobaczyć jak to jeździ, jakiś on-board?
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 21:35
autor: gruchaarl
pewnie tak jak sie ciepło zrobi
1.9TDI ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM
: wt sty 29, 2013 22:39
autor: lukibse
trakcja
? pewnie i na suchym będzie trochę problemów, chyba że to 4motion. czekamy