Swap ASZ do MK3 pytanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap ASZ do MK3 pytanie
Witam, z góry proszę nie pisać że jest setki takich tematów, bo w każdym z nich niema konkretnej odp.
Moje pytania są takie:
którą wiązkę dokładnie potrzebuje do swapu tak żebym mógł założyć licznik od mk4
którą wiązkę tak żeby podłączyć wszystko pod skrzynkę bezpieczników (jeśli jest taka potrzeba)
a co do wiązki od ECU do silnika to raczej zostajesz ORI od ASZ
skrzynia zostaje 5 biega od AHU
Silnik montowany bez klimy
Prosiłbym o konkretne odpowiedzi jeżeli ktoś by mógł mi doradzić, a nie o odpowiedzi typu: zadarmo nikt ci nie powie, nie oczekuj odpowiedzi, bo ktoś musiał tego się nauczyć i teraz nie będzie tak od siebie udzielał sie po forum ITP. ITD
Z góry dziękuje.
Moje pytania są takie:
którą wiązkę dokładnie potrzebuje do swapu tak żebym mógł założyć licznik od mk4
którą wiązkę tak żeby podłączyć wszystko pod skrzynkę bezpieczników (jeśli jest taka potrzeba)
a co do wiązki od ECU do silnika to raczej zostajesz ORI od ASZ
skrzynia zostaje 5 biega od AHU
Silnik montowany bez klimy
Prosiłbym o konkretne odpowiedzi jeżeli ktoś by mógł mi doradzić, a nie o odpowiedzi typu: zadarmo nikt ci nie powie, nie oczekuj odpowiedzi, bo ktoś musiał tego się nauczyć i teraz nie będzie tak od siebie udzielał sie po forum ITP. ITD
Z góry dziękuje.
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
- Lokalizacja: PL
Swap ASZ do MK3 pytanie
Wszystko bedzie na zasadzie rzeźby-P&P pasuje tylko silnik.
Wiązki do przelutowania całkowitego, mk4 ma całkiem inną elektryke/skrzynke bezp.
Składałem mk3 z 1.8T AGU wyciągniętego z mk4 i coś o tym wiem Elektryka zbudowana całkiem innaczej.
Autodata, pinout ECU i lecisz z koksem
Nie lepiej zostawić licznik z mk3? Z licznikiem z mk4 rzeźby jest więcej niż Ci sie wydaje To nie tylko przekładka samego licznika.
Kumpel kiedyś u siebie wsadzał do mk3 licznik z mk4. Musiał zmienić pływak w baku, jakieś czujniki, powyłączać kontrolki na budziku itp. Ogólnie gra nie warta świeczki jak dla mnie
Wiązki do przelutowania całkowitego, mk4 ma całkiem inną elektryke/skrzynke bezp.
Składałem mk3 z 1.8T AGU wyciągniętego z mk4 i coś o tym wiem Elektryka zbudowana całkiem innaczej.
Autodata, pinout ECU i lecisz z koksem
Nie lepiej zostawić licznik z mk3? Z licznikiem z mk4 rzeźby jest więcej niż Ci sie wydaje To nie tylko przekładka samego licznika.
Kumpel kiedyś u siebie wsadzał do mk3 licznik z mk4. Musiał zmienić pływak w baku, jakieś czujniki, powyłączać kontrolki na budziku itp. Ogólnie gra nie warta świeczki jak dla mnie
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Swap ASZ do MK3 pytanie
Kolego od MK6 GTI pinout i autodata nie wystarczy... , pozastaje CAN i IMMO
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Swap ASZ do MK3 pytanie
z immo mozna sobie poradzic prostym sposobem ale z can nie bedzie latwo jezeli chcesz miec 0 bledow w sterowniku trzeba dac kompa do jakiegos elektronika/tunera zeby wszystko powylaczal w programie odrazu mozna zrobic EGR off. co do elektryki to potrzebujesz calej wiazki od silnika co idzie do skrzynki bezpiecznikow i wtyczek do skrzynki ze starej instalcji z mk3 lub pokrewnych
Swap ASZ do MK3 pytanie
szymonecki, spawacz, turpik, jak narazie dzięki za wszystko, to tematu podchodzę poważnie, plany już może za niedługo będzie aktual w temacie, jeszcze raz dzięki
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Swap ASZ do MK3 pytanie
Dokładnie tak jak koledzy mówią wkładałem z kolegą do golfa 3 silnik PD z passata AVB. Nie wiem jak w twoim rejonie ale u nas jest kilku tunerów którzy to ogarniają kwestia dogadania. Kolega ma sterownik od paska b5fl dokładnie od silnika awx, wyłączone immo, usunięta przepływka, egr off aktualnie samochód jeździ i nie ma problemu jest zrobiony soft i całkiem przyjemnie to auto zamiata większą częścią zajął się użytkownik evolution.
Swap ASZ do MK3 pytanie
Autodate można sobie wsadzić w ... jeżeli chodzi o schematy instalacji to tylko i wyłącznie ELSA jeżeli ma być to profesjonalnie zrobiony swap.
Spędzisz z nią masę godzin, ale efekt będzie jak z fabryki
Wiem coś w temacie, bo przekładałem u siebie ahu na avf, przerabiałem wiązkę silnika (inna instalacja wnętrza) + doprowadzałem can + pompa paliwa + licznik i wiele wiele innych rzeczy których brakowało.
Niestety np. sterownik poduszek był starszego typu i musiał bym przerabiać od nowa wiązkę co było by uciążliwe (konieczność zrywania deski) dlatego też przekodowałem żeby szedł po K-Line + de aktywacja błędu w sterowniku. To samo z kilkoma innymi modułami których u mnie brakowało de aktywacja = zero błędów.
Co do Ciebie to wiązka tylko ori z ASZ + przerobienie ori kostek pod Twoją instalację i myślę że to było by najmniej kosztowne i pracochłonne rozwiązanie. Tyle, że licznik został by stary.. Natomiast jeżeli chcesz wszystko jak w MK4 to najlepiej gdybyś znalazł golfa po wypadku i wyciągnął z niego całą wiązkę wnętrza. Sprzedają to w cenie miedzi bo nikomu nie jest to potrzebne, a Ty miał byś wszystko co trzeba.
Jeżeli już zabierzesz się do roboty, rób to sumiennie, nie pomijaj niczego, wszystko rób możliwie najestetyczniej i najbardziej solidnie - z efektu będziesz mega zadowolony
Pozdr
Spędzisz z nią masę godzin, ale efekt będzie jak z fabryki
Wiem coś w temacie, bo przekładałem u siebie ahu na avf, przerabiałem wiązkę silnika (inna instalacja wnętrza) + doprowadzałem can + pompa paliwa + licznik i wiele wiele innych rzeczy których brakowało.
Niestety np. sterownik poduszek był starszego typu i musiał bym przerabiać od nowa wiązkę co było by uciążliwe (konieczność zrywania deski) dlatego też przekodowałem żeby szedł po K-Line + de aktywacja błędu w sterowniku. To samo z kilkoma innymi modułami których u mnie brakowało de aktywacja = zero błędów.
Co do Ciebie to wiązka tylko ori z ASZ + przerobienie ori kostek pod Twoją instalację i myślę że to było by najmniej kosztowne i pracochłonne rozwiązanie. Tyle, że licznik został by stary.. Natomiast jeżeli chcesz wszystko jak w MK4 to najlepiej gdybyś znalazł golfa po wypadku i wyciągnął z niego całą wiązkę wnętrza. Sprzedają to w cenie miedzi bo nikomu nie jest to potrzebne, a Ty miał byś wszystko co trzeba.
Jeżeli już zabierzesz się do roboty, rób to sumiennie, nie pomijaj niczego, wszystko rób możliwie najestetyczniej i najbardziej solidnie - z efektu będziesz mega zadowolony
Pozdr
Swap ASZ do MK3 pytanie
Daron7, dzięki jak coś będzie trzeba to będę się odzywał w tym temacie,
a co do kostek, to jest ktoś taki dobry i wie które do których, czy tylko mam ściągać schematy, oczywiście wszystko do dogadania na PW, nawet byłbym chętny jakby ktoś miał gotową wiązkę w dobrej cenie, jak coś to piszcie na PW a się dogadamy (licznik raczej zostaje od MK3)
a co do kostek, to jest ktoś taki dobry i wie które do których, czy tylko mam ściągać schematy, oczywiście wszystko do dogadania na PW, nawet byłbym chętny jakby ktoś miał gotową wiązkę w dobrej cenie, jak coś to piszcie na PW a się dogadamy (licznik raczej zostaje od MK3)
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
Swap ASZ do MK3 pytanie
nie przesadzajcie że wszystko jest takie złe. żeby silnik odpalił potrzebna jest wiązka silnikowa najlepiej ori i sterownik z immo off albo komplet immo z tego sterownika/adaptowane. żeby to zadziałało potrzebny jest + i - na szybko. potem sie można bawić we wpinanie w instalacje.
wkładałem ASZ do jetty mk1 i nie było większych problemów. ze schematami z autodaty. w liczniku wyłączone kilka rzeczy ( abs, poduszki ) i wsio działa. nie będziemy robić problemu z pływaka czy pompy paliwa, która defacto nie jest potrzebna.
czy warto sie bawić w rzeźbe czy nie to już kwestia indywidualna.
wkładałem ASZ do jetty mk1 i nie było większych problemów. ze schematami z autodaty. w liczniku wyłączone kilka rzeczy ( abs, poduszki ) i wsio działa. nie będziemy robić problemu z pływaka czy pompy paliwa, która defacto nie jest potrzebna.
czy warto sie bawić w rzeźbe czy nie to już kwestia indywidualna.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Swap ASZ do MK3 pytanie
Cinek, Witam, jak narazie to chyba musze zalatwic schematy i je przestudiować, potem wszystko wziasc i podpinać pomału żeby czegoś nie popalić,
a jak u was wygląda OBD2 przy swapie??? działa bez problemowo???
a jak u was wygląda OBD2 przy swapie??? działa bez problemowo???
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
Re: Swap ASZ do MK3 pytanie
ODB2, CAN, wszystko jest i działa tak jak fabryka przewidziałarolek4 pisze:a jak u was wygląda OBD2 przy swapie??? działa bez problemowo???
Re: Swap ASZ do MK3 pytanie
temat do przemyślenia, ale znalazł sie człowiek który już by mi ogarnął elektryke, a co do mechaniki to sam bym zrobiłDaron7 pisze:ODB2, CAN, wszystko jest i działa tak jak fabryka przewidziałarolek4 pisze:a jak u was wygląda OBD2 przy swapie??? działa bez problemowo???
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
Swap ASZ do MK3 pytanie
podpowie mi jeszcze ktoś z kąd zdobyć polskie dobre schematy???
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości