Strona 1 z 1

GT2556V w VP

: pt lip 27, 2012 22:08
autor: spawacz
Mam takie pytanie, jak to turbo bedzie sie zachowywac w setupie, dol ASZ gora VP max porting, 260 wtryski, 11 ori+ podbite cisnienia, dolot 3" wydech 3", kolektor ssacy PD ARL. Jak to widzcie, nie zalezy mi na mega dole, wystarczy ze przy 2400 juz bedzie osiagac ze 350NM.

GT2556V w VP

: sob lip 28, 2012 20:29
autor: Fucker
spawacz,

Uważam, że taka ciężka i droga turbina jest nie potrzebna. Nie żebym przechwalał, ale GTB poradzi sobie bez problemu i szybciej wstanie.

No chyba, że masz taką za pół darmo.

Re: GT2556V w VP

: ndz lip 29, 2012 09:17
autor: spawacz
Wiem ze jest ciezka, wiem tez ze GTB wstanie szybciej, ale ta turbine wyjalem osobiscie z BMW i dalem za to grosze w postaci 400 :satan: , teraz jest pytanie czy dac ja w ori , czy przerobic na wieksze kolo kompresji to wtedy wstanie porownywalnie z GTB . Dobrze by bylo zeby ktos kto to montowal sie odezwal, nie chodzi mi juz o sam montaż itd. jakis wykres w granicy 220-260km na niej chcialbym zobaczyc jezeli by byla taka mozliwosc bo po tym bym wiedzial czego sie mozna spodziewac.

GT2556V w VP

: ndz lip 29, 2012 17:17
autor: IksDe
spawacz, ja jeżdżę na tym turbo z tym, że w PD. Na tą chwilę wstaje u mnie w granicach 2400 obrotów i pakuje max 1.8 bara, ograniczone przez Jacka z Evolution. więcej wrażeń przekażę jak umówię się z Jackiem w strojenie.

Re: GT2556V w VP

: ndz lip 29, 2012 18:22
autor: spawacz
O widzisz o to mi chodzilo, szkoda zeby taka loszka sie zmarnowala, jak bedziesz mial finalnie zestrojone to zadaj jakis wykres lub napisz jak bangla. Pozdr.

GT2556V w VP

: ndz lip 29, 2012 21:04
autor: IksDe
Nie ma problemu :pub: w tej chwili mogę Ci powiedzieć, że to turbo ma stosunkowo słaby dół, ale góra jest naprawdę mocna. Dalsze wrażenia niebawem :-)
Wrzucę wykres mojego auta z 2007 roku, gdy wrzucone zostało GT2556, wynik nie powala na kolana, ale od tamtej pory były korekty softu
Obrazek