Strona 1 z 2

pompa afn 10/11mm problem

: czw lip 05, 2012 15:04
autor: fusse
Panowie pytanie

pompa afn 10/11mm

cisnienie na wolnych (851) 2 bary
cisnienie przy 4tys 13bar

co o tym myslicie?
auto nie jedzie, kopci.
a to logi grupy 004 i tak widze,ze kątą nie trzyma.
http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_90412.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_90413.html" onclick="window.open(this.href);return false;

pompa afn 10/11mm problem

: sob lip 14, 2012 17:29
autor: RSRoss
a jak wygląda ta sama grupa ale w BS ?
Mam chyba podobny problem.

u mnie w BS łapie cały zakres a w dynamicznych lipa....

Wbijałeś zaworek od ciśnienia wewnętrznego? Można go wykręcić i sprawdzić czy płynnie chodzi. Nie powinien się nic przycinać.
Masz jakieś błędy ?

pompa afn 10/11mm problem

: sob lip 14, 2012 22:02
autor: fusse
zaworek byl wbity i to bardzo gleboko, cisnienie na wysokich lapal na 850 tylko 2 bary. dodatkowo w pompie zaczelo cos rzęźić. ostatecznie to sie skonczylo tym,ze jestem podczas swapa pompy na 107j, a ta rozbiore i sprawdze co sie stalo, jak juz cos bede wiedzial, to napisze i pokaze. generalnie pompa zaczela mi sie jeszcze jakby zapowietrzać, mimo,ze nie ma wycieku zadnego. stal mi tydzien samochod to nie moglem go odpalic, tak sie zapowietrzyl.

pompa afn 10/11mm problem

: sob lip 14, 2012 22:06
autor: RSRoss
u mnie tak jest rozwalone wyprzedzeniu mnie tak jest rozwalone wyprzedzenie....

http://vaglog.rtnet.pl/rsxx_91329.html" onclick="window.open(this.href);return false;

pompa afn 10/11mm problem

: sob lip 14, 2012 22:34
autor: fusse
o chlopie, to jeszcze gorzej wyglada jak u mnie. tutaj w ogole nie ma wyprzedzenia. jedyne co mozesz teraz zrobic to sprawdzić cisnienie wewnetrzne pompy i sprawdzić czy n108 Ci nie padl. przeciez tutaj w ogole nie ma wyprzedzenia kąta. i uwazaj jak bedziesz jezdzic bo z takim wyprzedzeniem mozesz narobic niezlego bigosu w silniku. mega dym pewnie i duze egt.

bardziej mi to wyglada na uszkodzony zawór n108

Re: pompa afn 10/11mm problem

: sob lip 14, 2012 23:41
autor: RSRoss
owszem przy deptaniu jest dym. Czekam na sprawdzony n 108, sprawdzielm juz wtrysk sterujący, czujnik położenia wału...

pompa afn 10/11mm problem

: śr lip 18, 2012 20:46
autor: fusse
Panowie, pomóżcie

wrzucilem pompe ahh do afna. zalozylem nastawnik i n108 z mojej pompy zeby elektrykę ominąć.

problem jest taki, ze nie moge odpalic auta za cholere, juz drugi dzien walki i nic. rozrzad dobrze ustawiony.

akcja jest taka, ze odpala mi po chwili krecenia, chodzi doslownie sekunde i sam gasnie. nawet jak mu dodam gazu i wzrosna obroty, sam gaśnie.

co to moze byc? jakby chociaz chodzil jak sieczkarnia ale chodzil, to bym podlaczyl kompa, a tak to nic. na vagu zero bledow.

i jeszcze pytanie o te kolo i fasolki. jak ustawiam rozrzad, to sruby na tych fasolkach powinny byc ustawione na srodku fasolki oraz powinna byc blokada wlozona w walek( w tą dziurke) . mówie podczas ustawiania rozrządu .

zawór ten odcinajacy podlaczalem na krotko do 12v i odpalalem w ten sposob auto i tez gasl.

Panowie jakies pomysly, bo mam juz załamkę, tyle czasu i dalej problem...


aha i jeszcze jedno, jak zle kąt wstrzelony to moze byc,ze odpali, ale zaraz zgaśnie?

pompa afn 10/11mm problem

: śr lip 18, 2012 20:49
autor: marcinas1983
fusse, sprawdziłeś czy paliwo podaje na wtryski?? Miałem taki przypadek, że po zmianie fali w pompie i ustawieniu jej na oko auto odpalało i zaraz gasło... kręciliśmy aż aku padł... odłączyłem akumulator bo wziąłem go do podładowania podłączyłem ponownie i.... auto odpaliło bez problemu... a dzień wcześniej męczyliśmy się do 2 w nocy :panna: .

pompa afn 10/11mm problem

: śr lip 18, 2012 21:03
autor: fusse
paliwo podaje na wtryski bo auto odpala, chodzi sekunde i gasnie jakbym go kluczykiem zgasił .jeszcze zanim przykrecilem przewody do wtryskow to krecilem, az zacznie z nich tryskac ropa. dopoiero potem przykrecilem do wtryskow. w pompie samej tez jest wszystko ok, bo nawet fali nie wyciaglem z niej .

pompa afn 10/11mm problem

: śr lip 18, 2012 21:15
autor: marcinas1983
fusse, no tak, ale ta nowa pompa zapewne ma inną falę... weź odłącz akumulator na jakiś czas i podłącz... przypuszczalnie komp będzie miał fabryczne nastawy i auto pewnie odpali, spróbować możesz.

pompa afn 10/11mm problem

: śr lip 18, 2012 22:54
autor: JohnyWalker
A kąt wtrysku przestawiałeś????Sprawdź na max opóźniony i max przyspieszony,bo podobnie miałem...

pompa afn 10/11mm problem

: czw lip 19, 2012 13:18
autor: fusse
oczywiscie,ze przestawialem kąt wtrysku.

pytanie, czy jesli zle sie wstrzele w kąt wtrysku to jest mozliwosc,ze auto bedzie odpalać i zaraz gasnąć? czy tylko bedzie problem z odpaleniem, ale jak juz odpali to bedzie chodzil jak sieczkarnia?

bo odpala po kreceniu, ale po sekundzie gasnie.

pompa afn 10/11mm problem

: czw lip 19, 2012 13:42
autor: twromek
Identyczny objaw jest jeśli z immo coś nie halo, odpala i po sekundzie gaśnie.

pompa afn 10/11mm problem

: czw lip 19, 2012 15:24
autor: fusse
pokaze wtedy blad na vagu w sekcji engine?