może podpowiem ale nie wiem czy trafnie
na pewno wiążę się to z zmianą map
w roverze serii 220 czyli 2.0 Sdi jest sterowanie na linkę
jest to niemalże bliźniaczy motor do naszych vp
z tą różnicą że ma pompę vp 38 przeniesioną na stronę skrzyni biegów
ale nie o tym mowa
pedał gazu sterowany jest normalnie na linkę, wchodzi w komorę silnika, po czym trafia na rodzaj przepustnicy do której podchodzą trzy albo cztery kabelki (sory ale nie pamiętam). po czym trafiają prosto do ecu
jak sądzę jest to rodzaj potencjometra taki jak u nas przy pedale gazu
jeżeli takie rozwiązanie ratuje Cię, bo możesz potencjometr wrzucić nawet na dach gdzie jest mniej wilgoci
zdjęć nie mogę wkleić bo coś nie halo ale wrzucę link do aukcji
http://allegro.pl/vw-lt-sprinter-potenc ... 58733.html" onclick="window.open(this.href);return false;
awaryjne to rozwiązanie nie jest, tylko może trochę skomplikowane w wysterowaniu
jak by sprawdzić zakresy działania potencjometrów i by się zgadzały to nie było by za dużo rzeźby
to nie reklama i proszę nie usuwać linka