Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne
: czw maja 31, 2012 18:51
Koledzy,
Chciałbym skierować następujące pytanie: o jakim stopniu trudności mówilibyśmy w przypadku swapu silnika 2.0TDI do Golfa 4 ASZ? Interesują mnie dwie kwestie: jak dużo jest rzeźby oraz podstawowe pytanie: jakim kodem oznaczone są jednostki 2.0TDI, najbardziej poddające się zwiększaniu potencjału? Tak jak w 1.9 mamy ASZ/ARL/BPX to w 2.0 nie orientuje się prawie zupełnie.
BKD 140PS?? BMN 170 chyba odpada... a co powiecie na najnowsze wynalazki CBA/CBB?
Mógłby ktoś opisać te dwie kwestie? Jak wygląda sprawa ze sterownikami EDC?
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Chciałbym skierować następujące pytanie: o jakim stopniu trudności mówilibyśmy w przypadku swapu silnika 2.0TDI do Golfa 4 ASZ? Interesują mnie dwie kwestie: jak dużo jest rzeźby oraz podstawowe pytanie: jakim kodem oznaczone są jednostki 2.0TDI, najbardziej poddające się zwiększaniu potencjału? Tak jak w 1.9 mamy ASZ/ARL/BPX to w 2.0 nie orientuje się prawie zupełnie.
BKD 140PS?? BMN 170 chyba odpada... a co powiecie na najnowsze wynalazki CBA/CBB?
Mógłby ktoś opisać te dwie kwestie? Jak wygląda sprawa ze sterownikami EDC?
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.