Strona 1 z 5

Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 14:51
autor: lukibse
pany czy w ARLach był jeden rodzaj turbiny? czy w konkretnych latach np czymś się różniły, czy przez cały okres produkcji to był jeden rodzaj/model?

Re: Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 17:04
autor: Muszka.d
lukibse pisze:pany czy w ARLach był jeden rodzaj turbiny? czy w konkretnych latach np czymś się różniły, czy przez cały okres produkcji to był jeden rodzaj/model?


z tego co mi wiadomo i zdążyłem przerobić temat wielokrotnie to pakowany był garrett gt1749vb

Gdybyś szukał czegoś takiego pisz pw...

Były również KKK również 150 km montowane w sharanie... - ale dla mnie KKK to nie firma...

Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 18:37
autor: Antonioo
Też mi wiadomo z tego ze ARL miał jeden rodzaj turbo wieksze od ASZ, ASZ ma GT1749V, choć w Audi według katalogu o turbo jest napisane typ silnika ARL i również ma turbo GT1749V takie jak ASZ.

Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 18:42
autor: zgredd
Asz ma turbo Gt1749VA a Arl Gt1749VB

Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 18:43
autor: luki007
Antonioo, ASZ ma GT1749VA,ARL ma GT1749VB, z kolei GT1749V wystepowaly w AJM i pochodnych :pub:

Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 18:53
autor: lukibse
czyli mam rozumieć, że do ARLa przez cały okres jego produkcji ładowali tylko i wyłącznie GT1749VB?

Re: Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 19:40
autor: eden1992
lukibse pisze:czyli mam rozumieć, że do ARLa przez cały okres jego produkcji ładowali tylko i wyłącznie GT1749VB?
Tak

Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 22:49
autor: Antonioo
to ten cały spis turbin jest do du.. :D bo tam było tak napisane. ale ok juuz wiem co i jak.

Turbo ARL

: ndz maja 13, 2012 23:20
autor: lukibse
dlatego też wolałem się dopytać :) dzięki.

Turbo ARL

: pn maja 14, 2012 20:05
autor: wesol
A w sharanie 150 konnym byl silnik BTB czyli nie ARL i turbo jest wydajnosci cos jak w ASZ z tym ze garrett to garrett a nie jakis tam borg warner. Ponoc te kkk sie tylko nie zapiekaja tak ale czy to jest zalezne od samej suszarki czy raczje od wtryskow i stylu jazdy?

Turbo ARL

: wt maja 15, 2012 21:04
autor: FafikPL
Przeczytaj jeszcze mój post wychodziły podobno turbiny ARL różniące się wyprowadzeniem muszli od strony zimnej na wprost i pod kątem 90 stopni masz zdjęcie w poniższym poście:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=447913" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Turbo ARL

: wt maja 15, 2012 22:04
autor: pawel1987
FafikPL pisze:Przeczytaj jeszcze mój post wychodziły podobno turbiny ARL różniące się wyprowadzeniem muszli od strony zimnej na wprost i pod kątem 90 stopni masz zdjęcie w poniższym poście:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=447913" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. Sam to przerabiałem. Do turbo ARL są 2 sprężarki z innym wyjściem zimnego powietrza. Do jednej trzeba zastosować wąż ciśnieniowy taki jak na tym zdjęciu: (1J0145822E) http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... =147&ty=85" onclick="window.open(this.href);return false;
A do drugiej turbiny trzeba zastosować tłumik: http://allegro.pl/golf-iv-1-9-tdi-rura- ... 15142.html" onclick="window.open(this.href);return false; i dopiero: (1J0145828R) http://archiwumallegro.pl/waz_rura_inte ... 13484.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli masz jakieś pytania pisz. Chętnie odpowiem. :pub:

Turbo ARL

: śr lip 18, 2012 21:54
autor: xxxPALUCHxxx
tak jak koledzy FafikPL i pawel1987 pisza inaczej uksztlatowana jest czesc zimna w turbinach ARL. w poscie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=447913" onclick="window.open(this.href);return false; wklejalem fotke jak to wyglada

a co sie stalo z Twoim ARLem?

Turbo ARL

: wt wrz 11, 2012 13:43
autor: Decybeljg
to ja mam pytanie chcialem kupic nowe turbo na allegro znalazlem turbo do arl-a za 2990 ale jak dzwonilem do goscia to powiedzial mi ze tam jest numer GT1749V i na stronie garretta tez jest taki numer to co w koncu jaki ma ten numer??