Vento --> Syncro --> RWD
: wt maja 08, 2012 23:37
Witam serdecznie. Jako, że moje Vento dostało strzała, ale silnik i napey całe postanowiłem go jednak zostawić. Mam już drugie auto do jeżdzenia także problemu z transportem nie mam.
Potrzebuje paru konkretnych informacji na temat napedu syncro
1) Jakie oznaczenia ma skrzynia Syncro od TDi AFN?
2) Ile taka skrzynia potrafi wytrzymać?
3) Jakie przełożenie ma seryjny most od Syncro?
Z mechanika problemu nie ma, zaplecze mam sporo także tego się nie obawiam.
Przejdzmy więc dalej.
4) Na jakiej zasadzie działa dokładnie ta skrzynia? Chodzi o to czy jeśli pozbędę się przedniego napędu to czy pełna moc pojdzie na tył. Szpere centralna pomijamy gdyż zostanie ona od razu usunięta, a wał zostanie dorobiony na wymiar.
Wywalając przedni napęd, zostawie same przeguby w piastach, aby zabezpieczyć je przed zabrudzeniami.
To tyle na dobry początek. Żeby nie było to wiem, że trzeba dorobić dodatkowe mocowanie tylne na dyfer jak i przenieść lub przerobić bak
Potrzebuje paru konkretnych informacji na temat napedu syncro
1) Jakie oznaczenia ma skrzynia Syncro od TDi AFN?
2) Ile taka skrzynia potrafi wytrzymać?
3) Jakie przełożenie ma seryjny most od Syncro?
Z mechanika problemu nie ma, zaplecze mam sporo także tego się nie obawiam.
Przejdzmy więc dalej.
4) Na jakiej zasadzie działa dokładnie ta skrzynia? Chodzi o to czy jeśli pozbędę się przedniego napędu to czy pełna moc pojdzie na tył. Szpere centralna pomijamy gdyż zostanie ona od razu usunięta, a wał zostanie dorobiony na wymiar.
Wywalając przedni napęd, zostawie same przeguby w piastach, aby zabezpieczyć je przed zabrudzeniami.
To tyle na dobry początek. Żeby nie było to wiem, że trzeba dorobić dodatkowe mocowanie tylne na dyfer jak i przenieść lub przerobić bak