Strona 1 z 4

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: ndz kwie 22, 2012 18:15
autor: ace-mati
Witam dziś padła mi turbina, hybryda AWX/ARL, zastanawiam się czy ją regenerować czy założyć inną. Tu moje pytanie czy lepszym rozwiązaniem będzie założenie turbiny BRD? Będzie ona pasowała P&P? Czy regenerować swoją??

Re: [mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: ndz kwie 22, 2012 20:21
autor: krzysiek1606
ace-mati pisze:Witam dziś padła mi turbina, hybryda AWX/ARL, zastanawiam się czy ją regenerować czy założyć inną. Tu moje pytanie czy lepszym rozwiązaniem będzie założenie turbiny BRD? Będzie ona pasowała P&P? Czy regenerować swoją??

śmiało zakładaj turbo od brd jest lepsze od hybrydy

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: ndz kwie 22, 2012 20:25
autor: eden1992
Znam gościa któr na hybrydzie vnt15/arl dmuchał bodajrze 1,75b
A jaka jest granica brd?

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: ndz kwie 22, 2012 20:36
autor: ace-mati
Chyba i tak zrobię, że założę turbo od BRD, muszę koniecznie po tym zabiegu robić korektę softu czy mogę śmigać bez tego??

Re: [mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: ndz kwie 22, 2012 20:48
autor: krzysiek1606
ace-mati pisze:Chyba i tak zrobię, że założę turbo od BRD, muszę koniecznie po tym zabiegu robić korektę softu czy mogę śmigać bez tego??
raczej tak korekta będzie potrzebna

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: pn kwie 23, 2012 00:09
autor: zgredd
Korekta wskazana jeśli nie zrobisz może gorzej wstawać i nie wykorzystasz całego potencjału turbiny. Ale nic złego się nie będzie działo.

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: pn kwie 23, 2012 00:27
autor: eden1992
A jakby wypadła hybryda awx wałek od arl kompresor z gt20 w porównaniu z brd?

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: pn kwie 23, 2012 15:29
autor: Sphinksus
eden1992, zakładaj BRD. Fucker 2bary na niej dmucha :bigok:

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: pn kwie 23, 2012 15:32
autor: eden1992
Kupiłem awx do remontu za 160zł, myślę że bogdan z mielca zmieści się z przeróbką w 500-600zł.
Na allegro jest brd za 750zł ale z luzami, nie wiadomo jak długo polata, a za pozostałe cenią sobie od 1200zł wzwyż.

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: pn kwie 23, 2012 22:06
autor: tomek08
Witam, BRD starcza pod 210KM, ale zależy niby od sztuki, jedna wstaje dobrze, inna później i nie zawsze softem da się to do końca ogarnąć. ARL, czy AWX/ARL wstają lepiej, ale nie dadzą takiej mocy.
Ja sam jeżdżę na hybrydzie AWX/ARL i nie narzekam.
Jednak niech jeszcze inni się wypowiedzą.
Pozdrawiam.

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: pn kwie 23, 2012 23:42
autor: zgredd
W Arl lepszy dół, ale za to na BRD mocniejsza góra.

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 00:08
autor: eden1992
a hybryda awx/ wirnik arl kompresor gt20?

Re: [mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 06:44
autor: krzysiek1606
eden1992 pisze:a hybryda awx/ wirnik arl kompresor gt20?
a dlaczego tak się upierasz przy hybrydzie ?

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 07:58
autor: eden1992
Po prostu mam już kupioną awx do regeneracji i po prostu wydaje mi się że hybryda wyjdzie najtaniej.