Witam
Po zasięgnięciu nieco informacji na temat modów do mojego Mk4 chce jeszcze dokładnie dopytać się doświadczonych kolegów o wskazówki i rozwianie niektórych niejasności co do niektórych pytań

Otóż obiekt modów to:
GOLF IV 1.9TDI
SILNIK: AJM
MOC: 115KM obecnie 136KM i 330nM (program)
SKRZYNIA: Manual 6-biegowa
Zamiary:
- Intercooler 550x185x65
- Turbo Audi 3.0TDI
- Pewnie nie obejdzie się bez nowych PD
- Zawiecha Gwint
- Sprzęgło wzmacniane sportowe
Po rozmowie nieco z firmami które oferują robocizne i zasięgnięciu nieco info dowiedziałem się:
1. Sprzęgło wzmacniane sportowe: dzwoniłem do http://www.sprzegla.com" onclick="window.open(this.href);return false; powiedzieli mi że koszt sprzęgła który wytrzyma około 400-450nM to około 2250zł tylko warunek musze mieć u siebie zamontowane sprzęgło przerabialne Sachs i sprężynę nitowaną do obudowy.Potem polecał mi zamiast spieków okładzinę. Pytanie jak sprawdzić jakie mam sprzęgło podejrzewam że VAG-iem tego nie sprawdze czy jedyne co moge zrobić to rozebrać ? Rozumiem że to była propozycja jendomasu ze strony sprzedawcy ?:P I chce rozwiać ostatecznie czy jednomas rzeczywiście dowala skrzynie wibracjami ?;/
2. Niektóre firmy proponowały poszukanie słupka albo kompletnego dołu od ARL lub ASZ ? hmm nie za bardzo się orientuje aż tak w mechanice rozumiem żę to już podchodzi pod SWAP silnika może niekompletny ale co nie co jest ? Czy coś w ogule da się jeszcze wyciągnąc z mojego AJM



3. Koszty Koszty i jeszcze raz koszty: Wiele części takich jak PD nie znalazłem w sprzedaży albo są używane czy to w ogule opłaca się kupić ? czy lepiej kupić silnik z PD i osprzętem i przełożyć w zamian za mojego ? Jeśli ktoś w miarę się orientuje cenowo jak będzie wyglądały mody do mojego Mk4 byłbym bardzo wdzięczny za nieco rozpisanie

Bardzo dziękuje kolegom za sugestie

