Witam, był gdzieś na forum już taki temat, jest to możliwe, ale raczej nie praktyczne i nie opłacalne, ponieważ musisz ciągnąć kilometry kanalizacji, żeby połączyć drugi z pierwszym, a co za tym idzie na pewno zwiększy się lak.
Ja bym proponował włożyć jakiś centralny i z głowy.
Przede wszystkim mniej roboty i krótsza kanalizacja.
Pozdrawiam.
Dodatowy SMIC w dłubanym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dodatowy SMIC w dłubanym ALH
można też dodatkowo do tego co masz podpiąc większy FMIC Dahlback tak u sibie ma a auto niebagatelną moc generowało.
co do laga to różnicy nie odczujesz pod warunkiem że wszystko będzie szczelne a ICek nie będzie za bardzo stawiał oporu.
powiem że nawet powinno się poprawić wstawanie turbiny
co do laga to różnicy nie odczujesz pod warunkiem że wszystko będzie szczelne a ICek nie będzie za bardzo stawiał oporu.
powiem że nawet powinno się poprawić wstawanie turbiny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości