Strona 1 z 1

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 01:44
autor: szybkistefan
Panowie mam takie pytanko
ile mniej więcej mogę się spodziewać mocy w golfie 4 AGR jeśli mam wsadzone turbo z ASZ, wtryski od AHF 110km, ssący od ARL, wydech ASZ, kat wycięty, egr wywalony, pytam ponieważ scigałem się z kolegą który ma ibize afn + soft na hamowni wyszło mu 141km i wyprzedzałem go ale bardzo marnie przy około 100km/h miałem jego przedni zderzak na wysokosci mojego tylnego. Problem jest taki, że po modach mechanicznych robiłem soft w pewnej znanej firmie tuningowej w Bielsku-Białej i Panowie powiedzieli mi, że więcej sie nie da mocy z tego wykrzesać ale nie sprawdzali auta na hamowni bo stwierdzili że jest za niskie i boją się o miskę olejową i tu prosiłbym o jakąś dobrą porade czy w ogóle mogli stwierdzić, że więcej się nie da jak nie hamowali auta ??

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 09:07
autor: stolniczkow
A która to "znana firma tuningowa" robi soft nawet bez wjechania na rolki?
Ibiza AFN jest dużo lżejsza od MK4, trzeba brać to pod uwagę. Ciężko cokolwiek powiedzieć jak nawet nie wiesz ile masz mocy...

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 12:21
autor: czarodziej6969
Jak dla mnie to do tego wszystkiego masz za male wtryski. Nie slyszalem o zadnym AFN/AHF/ASV ktory na seryjnych wtryskach przekroczyl 150KM :chytry:

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 14:10
autor: cowboy
stolniczkow pisze:A która to "znana firma tuningowa" robi soft nawet bez wjechania na rolki?
a co to auto po rolkach jezdzi ?
lepsza IMO jest diagnostyka na drodze
hamownia pokazuje tylko ładne kreski w warunkach gdy gaz jest do deski i ewentualne przyrosty
czarodziej6969 pisze:Jak dla mnie to do tego wszystkiego masz za male wtryski. Nie slyszalem o zadnym AFN/AHF/ASV ktory na seryjnych wtryskach przekroczyl 150KM :chytry:
+1

dodatkowo:
stolniczkow pisze:Ibiza AFN jest dużo lżejsza od MK4, trzeba brać to pod uwagę.
czyli wszystko jest OK, skoro 141 konna Ibize obejchałes

załóż 216 i bedziesz miał 150-155KM na tym setupie, tylko by sie FMIC przydał

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 14:15
autor: stolniczkow
cowboy i uważasz, że tuner dupohamownią jest w stanie powiedzieć "więcej sie nie da mocy z tego wykrzesać". Niezłe czary :bajer: To po co komu hamownie jak wystarczy się po drodze przejechać.

Co do Ibizy to jest koło 180-200kg lżejsza, więc nie było źle jak zastała objechana.

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 16:36
autor: szybkistefan
Czyli w takim razie nie mam się co martwić :) Dzięki za pomoc, a firma to ecusoft, a wtryski planuje zmienić ale dopiero na wiosnę i chce wsadzić 230 i pompe 11 do tego FMIC i wydech przelot i myślę, że bedzie fajnie :) tylko mam pytanie czy zna ktoś może w okolicy Bielska tunera który pozniej mi to wszystko ładnie ustawi i sprawdzi na hamowni ? Albo wsadze zawias serie i pojade do ecusoftu :)

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 17:20
autor: cowboy
stolniczkow pisze:cowboy i uważasz, że tuner dupohamownią jest w stanie powiedzieć "więcej sie nie da mocy z tego wykrzesać". Niezłe czary :bajer: To po co komu hamownie jak wystarczy się po drodze przejechać.
hamownie są po to żeby sie kreskami chwalić na forum ;)

tuner nie patrzy na kreski na hamowni tylko na wartości zadane w mapach i to co sie dzieje w rzeczywistości z paramaterami silnika, co więcej pewnie każdy robi na tyle żeby było bezpiecznie, a ile wyjdzie to juz czesto w autach o przebiegu 400 tys km zalezy od stanu układu wtryskowego, czy turbiny

ja powiem wiecej, porządny tuner powinien sie własnie po drodze przejechac żeby sprawdzić co sie dzieje w warunkach rzeczywistych ze sprzegłem, z temperaturą w dolocie, jak wstaje turbina na róznych biegach, czy nie ma overboostów itd

wiele aut na hamowniach osiąga zupełnie inne paramtery niz na drodze... powstał u nas pewien "kult" hamowni i płaskich kresek, ze skalą na osi niutona wystrzeloną w kosmos :)
szybkistefan pisze:mam pytanie czy zna ktoś może w okolicy Bielska tunera który pozniej mi to wszystko ładnie ustawi i sprawdzi na hamowni ?
ja znam, jedna z najlepszych o ile nie najlepsza firma jesli chodzi o modyfikacje VAG - nazywa się compsort i firma jest z Bielska i mają juz odpaloną hamownie obciązeniową MAHA

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 18:13
autor: szybkistefan
a to musze powiedzieć, że koledzy z ecusoftu jezdzili moim autem i coś tam sprawdzali pare razy. A o compsporcie słyszałem i widziałem tylko, że ceny też niestety mają wysokie ale jak nie będzie wyjścia to się tam udam.

Problem z AGR co zrobić ?

: pn gru 12, 2011 18:38
autor: stolniczkow
cowboy, gdyby takie proste było wystrojenie auta bez dołków, które na wykresie są widoczne a na drodze już nie (nie powiesz mi że to nie ma realnego wpływu na to jak auto jedzie), to nikt by w hamownie nie inwestował bo i po co jak dupohamownia jest taka niezawodna. Żeby było jasne, wiem że masz bardzo dużo racji ale nie zgadzam się z tym w 100%.
Na wystrzelone niutony to nie wiem kto jeszcze patrzy, ja wolę czarno na białym widzieć w jakim zakresie obrotów mam dostępny konkretny moment - tyle.