Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY
: pn lis 21, 2011 00:50
Witam
Swapuje silnik AHU do golfa 2
W golfie mam starą instalację i wczoraj starałem się uruchomić silnik, ale nie udało mi się.
Wyciąłem z wiązki seata kable dotyczące silnika. Z tego co zostało odciąłem wtyczki idące do skrzynki bezpieczników
bo nie pasuje do mojej starej i nie jestem pewien gdzie je podłączyć.
Wg schematu:
http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... _LONG4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
wtyczka ECU J248
2 na schemacie czarno-zielony ( u mnie zielono-biały )
9 na schemacie fioletowo-biały ( u mnie fioletowy )
25 brązowo-biały [ wywalam EGR może być nie podpięty ? ]
38 czarny [ musi być podpięty pod plus po przekręceniu stacyjki ?? ]
42 czarno-fioletowy [ podaje masę na przekaźniku i włącza napięcie na obwód F25 ?? ]
43 niebiesko-biały
48 zielono-niebieski
50 żółto-niebieski
61 przerywany szaro-biały ( u mnie zielono-żółty ) mam usunięty imobilajzer, czy przewód który bioegł do skrzynki imo musi być do czegoś podpięty ??
Nadmienię że nie popiołem kabli idących z pompy do licznika ( z wtyczki 24 ) pomyślałem że zrobię to później
i u mnie jest chyba taka różnica w stosunku do schematu że kable do podgrzewania płynu chłodzącego i świec żarowych są podłączone do jednaj kości w komorze silnika, do niej dochodzi stały plus z aku no i 3 pinowa wtyczka z kompa.
Jak ktoś mnie może oświecić będę wdzięczny
Zanim wyjąłem silnik z dawcy działał
po włożeniu do golfa nie odpala :]
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Kamil
Swapuje silnik AHU do golfa 2
W golfie mam starą instalację i wczoraj starałem się uruchomić silnik, ale nie udało mi się.
Wyciąłem z wiązki seata kable dotyczące silnika. Z tego co zostało odciąłem wtyczki idące do skrzynki bezpieczników
bo nie pasuje do mojej starej i nie jestem pewien gdzie je podłączyć.
Wg schematu:
http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... _LONG4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
wtyczka ECU J248
2 na schemacie czarno-zielony ( u mnie zielono-biały )
9 na schemacie fioletowo-biały ( u mnie fioletowy )
25 brązowo-biały [ wywalam EGR może być nie podpięty ? ]
38 czarny [ musi być podpięty pod plus po przekręceniu stacyjki ?? ]
42 czarno-fioletowy [ podaje masę na przekaźniku i włącza napięcie na obwód F25 ?? ]
43 niebiesko-biały
48 zielono-niebieski
50 żółto-niebieski
61 przerywany szaro-biały ( u mnie zielono-żółty ) mam usunięty imobilajzer, czy przewód który bioegł do skrzynki imo musi być do czegoś podpięty ??
Nadmienię że nie popiołem kabli idących z pompy do licznika ( z wtyczki 24 ) pomyślałem że zrobię to później
i u mnie jest chyba taka różnica w stosunku do schematu że kable do podgrzewania płynu chłodzącego i świec żarowych są podłączone do jednaj kości w komorze silnika, do niej dochodzi stały plus z aku no i 3 pinowa wtyczka z kompa.
Jak ktoś mnie może oświecić będę wdzięczny
Zanim wyjąłem silnik z dawcy działał
po włożeniu do golfa nie odpala :]
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Kamil