Strona 1 z 2

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: śr lis 09, 2011 13:08
autor: Shmatan
listen222 pisze:0-100 ok. 8.5
Wydaje mi się, że musialbyś mieć 150KM z górką w co nie wierze, chyba że masz swap na ARL po chipie ;]\

PD czy VP?

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: śr lis 09, 2011 13:43
autor: czarodziej6969
dobrze by bylo jak bys pokazal foto silnika bez pokrywy

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: śr lis 09, 2011 15:05
autor: czarodziej6969
listen222 pisze:Jest możliwość odróżnić po takiej focie 90 od 110?
nie wydaje mi sie, vp od pd tak. Jezeli silnik jest na pompie to pewnie to 110KM. U mnie po programie z fabrycznych 10,5s do 100 zeszlo do 9.1s. Jak mierzyles sprint do 100? :chytry:

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: śr lis 09, 2011 15:44
autor: czarodziej6969
hehe po takich pomiarach to mysle ze w serii masz 110KM, ewentualnie 90 ALH + 0.216 ale tu musialbys wyjac wtryski zeby sie przekonac. Spalanie po programie, rekord: 3,7 na trasie, tydzien temu zrobielm trase 1300 KM srednia predkosc 77km/h spalanie ze zbiornika nie z kompa 4.8, zazwyczaj na trasie pokazuje mi 5.5-6L, miasto to bardzo rzadko ponizej 7 schodzi. Spalanie z ostatnich 7 dni po miescie 7,54L (40L na 530KM) z tym ze jest to przewaznie jazda w godzinach szczytu no i nie jezdze jak emeryt. W te Twoje spalanie po miescie jakos nie moge uwierzyc, ale zalezy tez gdzie jezdzisz i o ktorej godzinie..

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: śr lis 09, 2011 16:10
autor: czarodziej6969
ja mierzylem vagiem przyspieszenie teraz nie mam pod reka a stoperem nie bede mierzyl :) wiesz ze masz silnik na pompie. Nie wystarczy Tobie ta wiedza, chcesz cos modzic? ;)

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: śr lis 09, 2011 19:23
autor: Skulek
listen222, to kto Ci robił tego CHIPA ? Że nie potrafił wskazać czy to 90 czy 110 ?
Masz nr sterownika a to już dużo ...
listen222 pisze:rzy kupnie wiedziałem o swapie, który został zrobiony prawdopodobnie w Niemczech z silnika prawdopodobnie 1.4 benzyna.
A przynajmniej zmienili heblunek ?

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: śr lis 09, 2011 19:39
autor: czarodziej6969
14" sie mieszcza? :hmm:

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: czw lis 10, 2011 08:05
autor: Mateusz1605
Chyba jednak nie, glowica jest taka sama w alh, ahf, asv i nie wiem czy w agr tez nie jest taka

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: czw lis 10, 2011 17:56
autor: spawacz
Agr ma ta samą jak w/w . Wystarczy ze podasz logi dynamiczne z 11 bloka ale to tylko na serii, w sumie nawet teraz jakbys dalo to mozna by mniej-wiecej wywróżyć ile to ma PS.

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: czw lis 10, 2011 23:50
autor: tomek08
Witam, na bloku silnika w miejscu łączenia go ze skrzynią biegów jest wybity kod silnika i nr. Sprawdź jaki masz kod i wszystko jasne. Kiedyś u kolegi który miał niby 110KM, ale jechało to bardzo słabo (odwrotnie niż u Ciebie), myśleliśmy, że to 90tka, na hamowni wyszło 80KM. Jednak kod silnika był AFN. Okazało się wtedy, że nastawnik ktoś poprzestawiał.
Także sprawdź ten kod i będziesz wszystko wiedział. :popcorn:
Pozdrawiam.

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: pt lis 11, 2011 00:08
autor: tomek08
Fotki niestety nie mam, ale jak zdemontujesz osłonę plastikową ze silnika i będziesz szukał w okolicy rozrusznika, tak troszkę wyżej, powinno być.

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: sob lis 12, 2011 17:02
autor: pxx1
Zrób zdjecie komory silnika bedzie widac przynajmniej czy to jest turbo na wg czy vnt. Pokrywe silnika tylko zdejmij.

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: sob lis 12, 2011 22:04
autor: Shmatan
pxx1, wystarczy rzucić okiem na N75 ;] białą czapka to vnt

Silnik 1.9Tdi dylemat, problem.

: ndz lis 13, 2011 09:44
autor: Shmatan
Zarowki są dwa - idą do nich po 3 wężyki. Zrób zdjęcie obu to będzie wiadome czy AGR czy ALH/ASV/AHF. Wyciągnięcie wtrysku chyba dałoby możliwość dokładnej diagnozy (205 - asv, ahf, 216 - modzone alh/agr)