Tuning TDI CR Common Reil za 10gr
: pn paź 31, 2011 20:47
Od dawna walczę z CR dziś trafiłem na taki partyzancki tuning w necje pawer box cr .
Potem zdecydowałem się metr czujnika ciśnienia szyny siebie (większość pól strojenie siedzieć inline z nim ...). Pin 2 nadawca jest wyjście. Oto, co widziałem.
Zapłon włączony, 0.6V. Na biegu jałowym, 1.57v. I przy pełnym obciążeniu 4.1v
Tak już zbudowany potencjału obwodu rozdzielacza (dwa rezystory, nic więcej) i oto wynik.
Mam 220 rezystor w linii z pin 2 i 1200 ohm oporu pomiędzy ECU stronie rezystora i ziemi. Daje to wyjście od nadawcy około 4.5V przy pełnym obciążeniu, z ECU szczęśliwie siedzi w to 4.1v. Wzrost jest podobna w całym zakresie. Górny koniec jest o wiele lepsze! Brak światła ostrzegawcze na nie paskudne dźwięki z pompy.
Obserwacji jest to, tylko dodanie inline oporu z wyjściem nadawcy pod zmniejszonym ciśnieniem. Mimo, że nadawca jest aktywne urządzenie, ECU wydaje się, aby wysłać napięcia na to wejście. Umieść rezystor tam, i kończy się z wejściem ECU wznoszący się nad O / P nadawcy. Ale weźmy ECU w kierunku ziemi tworząc potencjał dzielnik i masz pole tuningu!
Prosił bym was o ocenę i kontynuacje tematu z myślą o tdi cr.
Potem zdecydowałem się metr czujnika ciśnienia szyny siebie (większość pól strojenie siedzieć inline z nim ...). Pin 2 nadawca jest wyjście. Oto, co widziałem.
Zapłon włączony, 0.6V. Na biegu jałowym, 1.57v. I przy pełnym obciążeniu 4.1v
Tak już zbudowany potencjału obwodu rozdzielacza (dwa rezystory, nic więcej) i oto wynik.
Mam 220 rezystor w linii z pin 2 i 1200 ohm oporu pomiędzy ECU stronie rezystora i ziemi. Daje to wyjście od nadawcy około 4.5V przy pełnym obciążeniu, z ECU szczęśliwie siedzi w to 4.1v. Wzrost jest podobna w całym zakresie. Górny koniec jest o wiele lepsze! Brak światła ostrzegawcze na nie paskudne dźwięki z pompy.
Obserwacji jest to, tylko dodanie inline oporu z wyjściem nadawcy pod zmniejszonym ciśnieniem. Mimo, że nadawca jest aktywne urządzenie, ECU wydaje się, aby wysłać napięcia na to wejście. Umieść rezystor tam, i kończy się z wejściem ECU wznoszący się nad O / P nadawcy. Ale weźmy ECU w kierunku ziemi tworząc potencjał dzielnik i masz pole tuningu!
Prosił bym was o ocenę i kontynuacje tematu z myślą o tdi cr.