Strona 1 z 3

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: ndz wrz 11, 2011 19:11
autor: Antonioo
Witam, chopaki od Mocy :D

mam pytanko bo jest w planach wiecej kuni zrobić w Golfie obecnie jest 159KM i 358Nm na seryjnym turbo i IC

ii takie oto pytanie czy ten FMIC już po założeniu mi cos da

http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 34986.html" onclick="window.open(this.href);return false;

oczywiście później wejdzie turbo z ARL ii czy ten zestawic da rade ? bedą jakieś efekty z tego lepiej auto bedzie reagować na gaz? narazie po załozeniu samego FMIC'u ? mógłby mi ktoś powiedzieć co i jak bo slyszałem im wiecej powietrza zimnego sie wciśnie w silnik tym lepiej no nie oczekuje odrazu po FMIC'u 10 km wiecej choć słyszałem ze ktoś tak miał niewiem jak.

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: ndz wrz 11, 2011 19:12
autor: monopolowy
Nie tyle moc wzrośnie, co nie będzie spadać z powodu zagotowania się dolotu.

Re: ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: ndz wrz 11, 2011 20:49
autor: czarodziej6969
monopolowy pisze:Nie tyle moc wzrośnie, co nie będzie spadać z powodu zagotowania się dolotu.
dokladnie tak, jak dodasz turbo arl bedziesz mial podobny wynik co arl'e po programie czyli okolice 180-190KM 380-420Nm to takie przyblizone wartosci bo bywaly i lepsze i slabsze wyniki, wszystko zalezy od kondycji motorownii.. taki stary wyjadacz na forum i nie znalazles jeszcze takich watkow na forum :bajer:

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: ndz wrz 11, 2011 20:50
autor: golfer_1984
Antonioo, jak zmienisz graty to obowiązkowo zmiana programu by się przydała :pub:

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: ndz wrz 11, 2011 20:53
autor: czarodziej6969
golfer_1984 pisze:obowiązkowo zmiana programu by się przydała :pub:
korekta :jezor:

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: ndz wrz 11, 2011 20:56
autor: golfer_1984
czarodziej6969, to miałem na myśli :jezor:

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: ndz wrz 11, 2011 22:17
autor: Antonioo
noo to wiem że korekta programu no wiadomoo :D no chodzi mi mniej wiecej 180-190kucy i czy taki zestaw po korekcie by dał rade :) no dlatego chce FMIC załozyć aby te powietrze było troche chłodzone. myśle że jeszcze 4motion to 180 kucy to już powinno wmiare jechać, niechce przesadzać z moca na lajcie bym tak chciał 180 moze wiecej jak da rade bez wiekszego żyłowania silnika wyciągnać ii jeszcze czy ten FMIC co dałem wyżej nie bedzie za mały ?

Na początek tak jak mówiłem FMIC załozyć myśle że w tym roku jeszcze a później dodatkowo turbo z ARL i bić do Goodhope na korekte

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: pn wrz 12, 2011 07:19
autor: wesol
Nie wiem czy jest sens wymiany turbiny w tym przypadku. Turbo ASZ i ARL to prawie te same suszarki. ARL mozna powiedziec ze jest bardziej wytrzymale ale i ASz spokojnie ogarnia temat mocy 170-180 KM. Jesli juz zmieniac turbo to na jakies wieksze a nie prawie takie same.

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: pn wrz 12, 2011 11:12
autor: Antonioo
wesol, no prawie takie same ale jednak z ARL sie wiecej wyciągnie gadałem z kolesiem zzz Goodhope i z ASZ max z 170 bo potem juz jest kicha,

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: pn wrz 12, 2011 12:13
autor: wesol
Tak ale wydaje mi sie ze i tak po programie cos mizerny ten twoj wynik jak na ASZ. W zdrowej serii masz okolo 145KM a tu po programie masz 159 chyba ze to tak specjalnie zanizone by nie forsowac. Przy FMIC i suszarce ASZ powinienes miec 170 Km bez problemu. Chodzi mi oto iz jesli chesz pakowac wydajniesze turbo to wsadzaj juz cos wieszego a dwa to to ze sie licz z tym ze DM tez dlugo nie posluzy wiec trzeba by o nim tez myslec. Jak wieksze turbo, nowy DM to grzech nie dac wydajnieszych pompek i wtedy spokojnie celujesz w moce powyzej 2xx. Zawsze jest poprostu maly dylemat czy chesz robic lajtownie bo koszty rosna i beda sie inne rzeczy krzaczyc czy chcesz zainwestowac nieco ( nie takie male nico) i miec POWER. Półsrodki sie zle skonczą bo zapakujesz duza suszare to i po korekcie moze byc ładna moc ale DM tego nie wytrzyma. chesz FMIC i turbo to tez i pompki daj konkretne.

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: pn wrz 12, 2011 12:15
autor: czarodziej6969
wesol pisze:grzech nie dac wydajnieszych pompek i wtedy spokojnie celujesz w moce powyzej 2xx
AL z asz nie wyrobia na powiedzmy 220KM? to juz za duzo dla nich?

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: pn wrz 12, 2011 15:31
autor: Antonioo
wesol, AL to chyba najmocniejsze pompki jakie były i starczyły do 200 coś KM, niewiem ile nowe pompki ale pewnie niemało i wole FMIC i turbo z tego ARL i podejść troche pod te 180,90km i starczy, bo tez niewymagam aby rwać asfald bo to wtedy sprzegło inne itp a to jeszcze jest 4motion to juz w ogóle.

a 159 ponieważ na tyle był program pisany kiedyś tam w seri było równie 130KM

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: pn wrz 12, 2011 20:15
autor: wesol
tak na jakies 210 powinny starczyc moze nawet o 10 wiecej jeszcze ale pod warunkiem ze silnik zdrowy. Jesli w serii mial 130 to jak na ASZ nie rewelacyjnie. Zazwyczaj zdrowy ASZ ma 140 KM przekroczone w serii. Jesli robi sie juz w takim PDku takie mody jak FMIC i wymiana turbinyna wydajniesza o 5% to chyba jakis zart. Turbo ARL nie jest w koncu tez takie tanie i w tej samej cenie znajdziesz suszare wydajniejsza znaczne. Wtedy tez przy big turbo sensowne wydaje sie zastosowanie pompek tez wydajniejszych to spokojnie peknie 240KM. 170 KM powinno byc w ASZ zmodzonym dobrym programem. ARL zmodzony samym chipsem to jakies 180 lub nawet prawie 190 KM. Oczewiscie zdarzaly sie tez przypadki ze ARL po programie nie przekroczył 180 KM- cóż taki akurat silnik sie trafił i ewnetualnie trzeba szukac przyczyny gdzies w osprzecie, moze cos juz wyeksploatowane a moze cos siada niedomaga.

ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?

: pn wrz 12, 2011 20:28
autor: czarodziej6969
wesol, a co w przypadku wstawienia BigT np gt2256 a pozostawienie seryjnego wydechu bez kata, pompki seria al, fmic.. wiesz jakiego mniej wiecej wyniku sie spodziewac po programie? sprzeglo wzmacniane zeby moment mogl byc fajny :)