Strona 1 z 1

SWAP BLT DO ARL nie jest P&P

: sob wrz 10, 2011 19:29
autor: dack23
Miałem się ciebie pytać odnośnie BLT ostatnio, jak jest podatny na Big T w stosunku do ARL/ASZ ??

myśl to wrzucić BLT do mk3 a przed tym obróbka głowicy, teoretyczny cel to 250ps i zbliżenie się do 500 nm

Re: SWAP BLT DO ARL nie jest P&P

: sob wrz 10, 2011 20:16
autor: dack23
zabba88 pisze:dack23, to BLT, obrobka glowicy,big T, custom kolektor wydechowy, Big pompki i mocne sprzeglo, wydech 3" DP+2,75"reszta

To wiem :D tylko chodzi mi o wytrzymałość motorowni na taką moc, ori skrzynia, ludzie pisza różne głupoty na forum a jednak Ty masz doświadczenie w temacie.

SWAP BLT DO ARL nie jest P&P

: sob wrz 10, 2011 21:27
autor: dack23
w sumie racja, poza tym kwestia ile na takim setupie się jeździ, dwa sezony....potem wpada nowy projekt do głowy i tak dalej.... czas pokaże :D

SWAP BLT DO ARL nie jest P&P

: sob wrz 10, 2011 21:39
autor: evolution
zabba88, nie tylko blt daje takie problemy przy swapie. asz z leona i niektore z ibizy maja ten sam blok i te same klopoty :)

SWAP BLT DO ARL nie jest P&P

: ndz wrz 11, 2011 16:02
autor: evolution
mozesz latwo to okreslic.. jeseli etka wymaga do silnika pompy wody o numerze 045121011B lub F LUB H to beda same klopoty:)