Strona 1 z 1

ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie

: śr lip 27, 2011 22:34
autor: spawacz
Panowie dzis tak z nudow zalozylem kpl. dolot ARL , EGR zaspawany, KAT out , jutro 216 . Auto starsznie zeslablo na dole, ale za to na gorze jest pieklo, trbina pompuje 0.95 i lekkim over bostem na 1.2 chwilowo. Moje pytanie czy to jest normalne rzeby tak zeslabl z dolu w stosunku do serii? Przedtem mial sporo wieksza moc na dole ale za to na gorze tak nie zapier... jak teraz.

Problem rozwiazny, 01-10-00 - poznaj , juz lata jak powinien.

ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie

: czw lip 28, 2011 06:04
autor: chrzaniu
Może trzeba by korekte zrobic .

ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie

: czw lip 28, 2011 09:10
autor: Shmatan
spawacz, zmieniłeś średnice rury przepływomierza - teraz musisz zrobić korekte, bo wychodzi na to że samochód dostaje za dużo powietrza

ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie

: czw lip 28, 2011 10:24
autor: spawacz
Kolektor + przepustnica z EGR jest znaczaco wieksza niz org. ASV, ja mysle ze turbine zza duzo schodzi napompowanie tego stad lag taki, soft i tak bedzie , dzis jak wspomialem 216 a T ARL w przyszlym miechu pozniej strojenie,ew. jak nie turbo arl to jakas hybrydka. Ale po takiej kosmetyce to dziwi mnie troszke ze korekcje trza robic, przeciez motor nadal tyle samo powietrza pobiera tyle ze inaczej ma to dostarczane.

ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie

: czw lip 28, 2011 13:23
autor: ADi997
U kumpla w ASV dokładnie tak samo było po zmianie kolektora ASZ/ARL, egr ASZ, puszka z filtrem i rura do turbo ASZ i ori przepływka ASV osadzona na rurze od ASZ. Ogólnie jechał słabiej jak przed modyfikacjami ale po programie jest ogień.

Re: ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie

: pt lip 29, 2011 23:42
autor: spawacz
I kolejny etap na mna , 216 Made in italy :helm: , jak sie okazalo moje P873 byly w stanie bdb 210/280 bar mialy cisnienia, te ustawilem na 240/320 a wlasciewie same bo zlozeniu mialy takie cisnienia i dziala pieknie, dymu jak nie bylo na starych tak na 216 nadal nie ma, turbinka szybciej wstaje i moc jest wyraznie wieksza ale wiecej jak 15km bym nie dal a moze nawet z 12, ale to sie dzieje z tym dolem, to nadal nie jedzie jak powinno , sprobuje jutro zrobic adaptacje na 00 moze cos tam gdzie sie ostalo. Kat sie z 55 zrobil 45 wiec bez dramatu. Tylko co z tym dolem, Auto nie reaguje odrazu na gaz ,tzn. widac ze chce jechac ale zebrac sie nie potrafi, ale 2-3s jak zlapie 2400 juz sie zaczyna robic fajnie, no coz pozostaje mi tylko GT17vb zalozyc ze te swoje 150km mial bez katuszy :pub:

ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie

: pt sie 05, 2011 19:46
autor: radekkns
Jak rozwiązałeś problem, bo mam podobne objawy??

Re: ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie

: sob sie 06, 2011 16:21
autor: spawacz
Rozwiazanie : 01(silnik)-10(adaptacja)-00(kanal) , poznaj/zapisz. U mnie dopiero za drugim razem byl skutek taki jak byc pownienien. Za 1 bylo lepiej ale jeszcze nie to co mialo byc.

Re: ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie

: ndz sie 07, 2011 14:48
autor: radekkns
Ok. Dzięki.

Re: ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie

: śr sie 20, 2014 22:18
autor: KoJ@K
Odgrzeje troche - czy po zalozeniu tego kompletnego dolotu z ARLa do AXRa tez cos trzeba bedzie adaptowac itd? Mam u siebie turbo BTB, pompki BA, wylaczona przeplywke i egr, do tego zrobiony program, wpadl mi w rece ten dolot i planuje go zalozyc. Mysle, ze tu nie powinno byc zbytnio cyrkow, ze wzgledu na wylaczona przeplywke, no i czy w ogole to cos da/zmieni, polepszy lub pogorszy ?! :-k

ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie

: czw sie 28, 2014 00:01
autor: spanky
jak masz dawke wyznaczana po MAPsensorze to bedzie wszystko ok

ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie

: czw sie 28, 2014 19:31
autor: KoJ@K
Dolot zalozony i wydaje mi sie, ze cos jest lepiej. Najprawdopodobniej tak jest, ze po MAPie jest dawka. Czyli teraz tu zadna korekta nie jest potrzebna, bo i tak nic nie da czy jestem w bledzie? :chytry: