AFN wtryski 216 czy 205

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pawełkon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lip 06, 2011 20:55

AFN wtryski 216 czy 205

Post autor: Pawełkon » śr lip 06, 2011 21:33

Witam!!!

Mam pewien dylemat otóż, Posiadam golfa z silnikiem AFN w którym zaczęły "lać" wtryski, jest po chipie 141kM i 291NM.
1. Czy po zmianie końcówek na 216 będzie trzeba skorygowań soft(czego nie chce robić)? A może wystarczy zmniejszyć dawkę paliwa obecnie jest 3.6(jak tak to na ile?).
2. Czy będzie trzeba zmienić kąt wtrysku?
3. Ewentualnie ile kosztuje korekta softu?
Czy może lepiej sobie darować i założyć oryginalne 205???

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc



fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

AFN wtryski 216 czy 205

Post autor: fusse » śr lip 06, 2011 21:42

1. powinno sie, lecz niekocznie, wszystko zalezy od stylu jazdy, zmniejszenie dawki napewno pomoże.
2. wszystko zalezy jak ustawi je pompiarz, ja na 190bar to nie trzeba bedzie,jak na 220 to trzeba.
3. zapytaj tunera.
4, nie rob tego bledu i jak masz okazje zmieniaj na 216.



Pawełkon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lip 06, 2011 20:55

AFN wtryski 216 czy 205

Post autor: Pawełkon » śr lip 06, 2011 22:12

Więc zakładam 216 z ustawieniem na 190bar(bez korekty softu). A styl jazdy preferuje raczej spokojny lecz sporadycznie zdarza się jazda na max.
I jeszcze:
5. Jaką dawkę paliwa ustawić?
6. Na pompie ustawia się też kąt wtrysku czy trzeba zmienić?
7. Jak wpłynie to na spalanie i moc?



fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

AFN wtryski 216 czy 205

Post autor: fusse » śr lip 06, 2011 22:28

5.za duzo nie pozmieniasz, ale mozesz ustawic na 7,6
6.kąt wtrysku ustawia sie tylko na pompie. jak bedziesz mial wtryski 190bar nie trzeba bedzie korygowac.
7.moc napewno wzrosnie, spalanie moze, choc pewnie niezauważalnie.

sęk w tym aby nie przeginac z egt, czyli z temp spalin. duzo czarnego dymu = wysokie egt.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości