Strona 1 z 2

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: wt cze 14, 2011 15:33
autor: axel1983
J.w podniosłem ciśnienie w swoim t2 do 1 bara i powyżej 3500 widze ze ciśnienie idzie lekko w góre pewnie do tych 1,05-1,1 bar ale załącza się zawór bezpieczeństwa i ciśnienie spada na 0,5. jak go mozna zaślepić. powiem ze korek od wd 40 odpada bo mi wpadł do kolektora ssacego i mogło byc groźnie, śrubka nie chce sie odkręcić ta na górze wiec raczej tez a boje sie ja wykretakiem działać bo moze narobić ambarasu ładnego. co radzicie?

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: wt cze 14, 2011 17:07
autor: Krzylu
czytać czytać i jeszcze raz czytać forum!!!! :grrr: było setki razy

p.s trzeba odkręcić śrubę w zaworze i założyć podkładki tyle ile trzeba aby nie puszczał powietrza w atmosfere

następnym razem poszukaj dręczących cię tematów na forum bo jest tego multum

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: wt cze 14, 2011 18:47
autor: axel1983
umiesz czytac? przecież napisałem ze to odpada bo nie da sie tej śruby wykręcić!! i czytaj ze zrozumieniem !!

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: wt cze 14, 2011 19:31
autor: twromek
To załatw sobie inny, sprawny zawór i podmień, kiedyś nawet widziałem jakiegoś Golfa na części, więc może i Tobie uda się coś znaleźć.
Ewentualnie cały kolektor na taki bezzaworowy.

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: wt cze 14, 2011 19:33
autor: finch
Podjedź gdzieś do ogarniętego tokarza niech pomierzy co i jak i Ci wytoczy. Chyba że będziesz w stanie poczekać to podam Ci wymiary co i jak bo będę u siebie zaślepiał w ten sposób.

Pozdrawiam,
finch

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: wt cze 14, 2011 22:45
autor: axel1983
a co powiedzie jak by plastikarz zaspawał go od środka?

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: wt cze 14, 2011 22:49
autor: twromek
Nie rozumiem po co tak kombinować. Jeśli jesteś z Opola albo okolic to wal na pw i postaram Ci się jakoś pomóc.

Re: 1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa

: śr cze 15, 2011 00:56
autor: Krzylu
axel2000@op.pl pisze:umiesz czytac? przecież napisałem ze to odpada bo nie da sie tej śruby wykręcić!! i czytaj ze zrozumieniem !!
Nie da to się parasola w d.u.pie otworzyć
odpowiedziałem co trzeba zrobić żeby tego problemu nie było,to że nie potrafisz tego odkręcić to już twój problem.Jeśli źle to napisałem i bez zrozumienia dla ciebie to poproś kogoś z rodziny albo bliskich żeby przełożył to na twój język w którym wyjaśnią ci że to odpowiedź na twoje pytanie.Postaraj się trochę to wykręcisz tą śrubę trochę kombinacji i wyjdzie no chyba że tak ja zrezałeś że nic nie zostało z łba i nie da się żadnego śrubokręta wsadzić.
Myślenie nie boli,kombinuj :lol:
a co powiedzie jak by plastikarz zaspawał go od środka?
:crazy: :shock: :rotfl:
ręce opadają :panna:
że niby jak miałby to zrobić?
rozciąć kolektor szlifierka na pół?
zalepić zawór a później spawacz pospawa do kupy kolektor.
Tak to widzisz??

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 15:54
autor: axel1983
Krzylu, czy ty masz chociaż podstawówkę czy na szkołe kamieniami rzucałeś? ten zawór jest demontowalny jak bys chciał wiedzieć i od środka jest sam plastik i to miałem na mysli ale jak widać tobie sie przyda pomoc kogoś z rodziny żeby ci wyjaśnił co nie co. a śrubki nie ma szans wykręcić bo się skrobie łepek.

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 15:55
autor: axel1983
Krzylu pisze:rozciąć kolektor szlifierka na pół?
zalepić zawór a później spawacz pospawa do kupy kolektor.
masz racje myslenie nie boli, ale ty jestes odporny... :bigok: :bigok:

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 20:54
autor: Krzylu
a śrubki nie ma szans wykręcić bo się skrobie łepek.

hehehe no właśnie ktoś tu nie umie używać nawet wkrętaka ,jeśli sprawia ci problem odkręcenie śrubki to może się nie bierz za takie roboty



ten zawór jest demontowalny jak bys chciał wiedzieć i od środka jest sam plastik
masz racje myslenie nie boli
No i nadal uważam,że masz z tym problem skoro go wyciągałeś i nie poradziłeś sobie ze śrubą lub ze spadającym ciśnieniem mając na wierzchu zawór :panna:

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 21:07
autor: finch
Panowie bo off top się robi :spam: nie ma co sobie udowadniać kto co i po co. niech mądrzejszy ustąpi. Co do poradzenia sobie z problemem racja myślenie nie boli.

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 21:12
autor: axel1983
Krzylu pisze:No i nadal uważam,że masz z tym problem skoro go wyciągałeś
o widzisz jaka lekcja to juz wiesz ze go sie wyciąga...


a w racając do problemu jest wiele sposobów wyciągania/odkręcania śrubek posiadam małe wykrętaki ale nie chce uszkodzić samego zaworu i gwintu.
Krzylu pisze:hehehe no właśnie ktoś tu nie umie używać nawet wkrętaka ,jeśli sprawia ci problem odkręcenie śrubki to może się nie bierz za takie roboty
jak juz to wykrętaka, gdyby tylko mi taki problem sie przytrafił to bym cie zrozumiał a tak niestety tylko mi ciebie żal :ass: ty wes sie za myslenie :)

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 21:32
autor: Krzylu
jak juz to wykrętaka

Nawet nie wiesz jak się narzędzia nazywaja :panna: :rotfl:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wkr%C4%99tak" onclick="window.open(this.href);return false;
wykrętaka to teraz powinieneś użyć :smoke:
nie chce uszkodzić samego zaworu i gwintu
Zaworu nie uszkodzisz bo to tylko obudowa w środku jest śruba i sprężynka która otwiera się gdy masz większe ciśnienie i puszcza ten nadmiar w dolot a nawet jeśli zerwiesz gwint to problem będzie z głowy wywalisz zawór oddasz kolektor spawaczowi niech go zaślepi na amen :smoke: