Strona 1 z 1

Bora AJM turbo GT1749 czy GT2260V?

: pt cze 10, 2011 00:38
autor: matgym
A wiec sprawa wyglada tak, obecnie mam 1.9TDI AJM 144km/360nm, zrobiony tylko program, mam juz zalozony FMIC i wydech 2,5 cala, na dniach zawitaja pompki AL i glowny dylemat GT1749 mam juz zamowione a jest do kupienia u nas na forum GT2260, celuje w okolice 190km/390nm.

Co bedzie lepsza opcja? niewyzylowane GT22 i lekki lag czy ostro dokoksowane GT17? Jak bardzo inaczej beda wygladaly kreski i jak auto bedzie jezdzilo na drodze, licze na zlamanie 7sek do 100 na dobrej nowej oponie, mysle ze w zasiegu :) Dodam ze w planach na przyszly sezon mam slupek od ARL lub ewentualnie SWAP na 2.0TDI 8v i wtedy sprawa turbo byla by juz zalatwiona.

Bora AJM turbo GT1749 czy GT2260V?

: pt cze 10, 2011 08:01
autor: MiChAoS
nie lepiej turbo BRD potencjal lekko +-200km a pasuje P&P, wyjmujesz wkladasz spinasz, program i masz 190/400 :grin:

Bora AJM turbo GT1749 czy GT2260V?

: pt cze 10, 2011 08:48
autor: matgym
Moze i lepiej, ale nie znajde teraz szybko wstajacej i pewnej BRD :) Pozatym potencjal BRD konczy sie chwile za 2xx a to tez bez sensu wtedy ;)

Bora AJM turbo GT1749 czy GT2260V?

: pt cze 10, 2011 09:24
autor: Magic-Cookie
matgym pisze:Pozatym potencjal BRD konczy sie chwile za 2xx a to tez bez sensu wtedy
..a ARLa rozsądny poniżej tego, więc nie wiem po co gdybanie :)

Bora AJM turbo GT1749 czy GT2260V?

: pt cze 10, 2011 09:27
autor: cowboy
BRD jest do dzielonego kolektora chyba..
ja bym jednak szedł w ori turbine ARL czyli 1749 VB bodajże w opcji kupna z gwarancją - był juz taki temat niedawno, np od Turbo-Bogdana
190KM to i tak żaden wielki ściagcz, a jak dojdzie do tego lag to juz w ogóle przestanie byc jazda TDI przyjemna
inna sprawa że ja bym słupka z AJM nie testował powyżej 200KM
zrobisz jak uważasz ale IMO oryginalna turbina z ARL to najlepsza opcja

Re: Bora AJM turbo GT1749 czy GT2260V?

: pt cze 10, 2011 10:25
autor: zgredd
Ja miałem atd po sofcie 141/320 następnie poszła suszarka arl pompki al fmic sprzęgło g60 dało to 180/380 korekta robiona na szybko bez hamowani później dopiero hamowane. Następnie przez palenie gumy rozwaliłem skrzynie ewt. Wszystko działało bardzo dobrze. Nadszedł czas na nowa skrzynie wrzuciłem 6 do tego słupek asz ponieważ trafił się okazyjnie ostatnia korekta 190/400 na więcej nie pozwoliło sprzęgło. Na twoim miejscu założył bym brd i liczył bym ze 2xx pęknie i góra będzie lepsza niż na arl a czasami się to przydaje. Jak masz już program to pewnie korekta pod nowa turbinę i pompki będzie niewiele kosztować a wystrojenie bigT nie jest tanie i pewnie w cenie korekty nie zrobią. Po założeniu pompek zrób korekta bo będzie troszkę więcej palić. Jak tak inny piszą nie pakował bym gt22 do ajm. Zrób co uważasz niektórzy nawet do VP zakładają bigT i jeżdżą. Gdzieś na forum ktoś pisał ze nie tyle jest ważne ciśnienie ustawione w programie a przeładowanie które na dużym turbo są znacznie większe i szkodzą silnikowi.

Bora AJM turbo GT1749 czy GT2260V?

: pt cze 10, 2011 10:27
autor: matgym
Turbo ARL juz do mnie jedzie, podobno zdrowe :)

No AJM'a nie bede katowal powyzej 200KM bo to napewno sie nie sprawdzi ale chcialbym uzyskac moc zblizona do 200KM, wiem ze jest to mozliwe i przy odpowienim traktowaniu taki motor troche pojezdzi :)

Jak mowilem na przyszly sezon wlatuje slupek arl badz zdecyduje sie na 2.0tdi 8v i wtedy bedzie mozna atakowac moce 250+ :)