Strona 1 z 1

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: czw maja 12, 2011 11:38
autor: CrocodileReggae
Octavia I Grześka - DobryGrzesWawa z OCP (DGW)
z NX i metanolem
Obrazek

ON
Obrazek


http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17#" onclick="window.open(this.href);return false;

Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW

Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic.
W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki


Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy


Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC
w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy

Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec


Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE

Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania

Układ chłodzenia: seria

Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski, skrzynia obliczona i przerobiona pod ćwiartkę, szpera Quaife

Strojenie: Rogalotti z MR Motors

Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance.

Najlepszy czas ET- 13.074s (z całym środkiem)

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: czw maja 12, 2011 15:11
autor: italiano_83
O ja pitole :blush: Na samym ON to musi asfalt zwijać :satan: Ładnie jedzie od samego dołu, to tym się spokojnie da jeździć na co dzień :helm:
A po włączeniu "dopalacza" na górze robi się kompletna "dzicz" :hmm: moment pewnie urywa głowę :los2:

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: czw maja 12, 2011 17:57
autor: miras 33
szacun dla konstruktora nareszcie ktoś poszedł na grubo


ciekawe jak kierownik tego pendzidła się przyzwyczai do tej mocy czy spróbuje iść dalej w moc :food: :food: :food:

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: czw maja 12, 2011 18:03
autor: CrocodileReggae
ponoć Grzesiek ma apetyt na 4xx

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: czw maja 12, 2011 20:37
autor: cowboy
italiano_83 pisze: to tym się spokojnie da jeździć na co dzień :helm:
przeciez Grzes tym jezdzi na codzień :okej:

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: czw maja 12, 2011 20:46
autor: italiano_83
cowboy pisze:przeciez Grzes tym jezdzi na codzień :okej:
To ma pewnie niezłą frajdę :los2: Bardzie chodziło mi to, że to auto nie jedzie tylko "górą" :bigok: Wiem, że nie "wykres" jedzie, ale jak się czasami przegląda pomiary, to z dołu długo cisza i dopiero wysoko, wysoko miazga momentu i mocy :satan:

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: czw maja 12, 2011 22:52
autor: Daron7
Na jakim turbie można taki przepiękny kompromis osiągnać ? Moment non stop od dołu do końca i piękna moc ?

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: pn maja 16, 2011 13:57
autor: CrocodileReggae
dodałem szczegółowy opis

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: ndz lip 17, 2011 23:09
autor: miras 33
zastanawia mnie czy lepszą bazą był by 2.0 16v

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

: wt kwie 10, 2012 12:40
autor: Ral1n
Proszę nie bić za odgrzanie kotleta.

Chciałem się wywiedzieć jak w praktyce wygląda zrobienie silnika na twardo (eliminacja hydrauliki)? Że niby tłoki z zaworami się nie całują z bliska? Jak to jest?

Dzięki.


P.S. Niebieska zrobiła 12.660 na ćwiartkę - należy się tu update. :bajer: :jezor:

EDIT: Acha - czy orientujecie się jak jest z używalnością NX'a? Ot tak - że np. nie mogę objechać kolejnej fury to wciskam 'se' czerwony guziczek i sruuu czy tylko bardzo sporadycznie, np. wyścig równoległy na zawodach?

Raz jeszcze przepraszam za odświeżenie tematu.