Strona 1 z 1

216 i chip AFN, dawka kat

: śr maja 04, 2011 10:09
autor: marczello23
Witam !
Jaka mniej więcej powinna być dawka paliwa na takim zestawie wtryski 216 chip robiony jeszcze przed 216. I jaka wartość kąta wtrysku? Teraz mam dawke 5,2 miałem 5,5 i strasznie kopcił, teraz znacznie mniej ale stracił na przyspieszeniu ok 0,3-0,4 s do 100 km/h Z góry dzięki

216 i chip AFN, dawka kat

: śr maja 04, 2011 17:12
autor: kosmos5
ustaw tyle zeby nie kopcił "strasznie" a k. wtrysku w pobliżu niebieskiej lini.

Re: 216 i chip AFN, dawka kat

: śr maja 04, 2011 18:28
autor: Pyton50
Po pierwsze to minimalnie zwiększyłeś dawkę,po drugie tak mała różnica wogóle jest niewyczuwalna. :bajer:

Re: 216 i chip AFN, dawka kat

: czw maja 05, 2011 17:51
autor: marczello23
kosmos5 pisze:ustaw tyle zeby nie kopcił "strasznie" a k. wtrysku w pobliżu niebieskiej lini.
O co biega ? Bo jestem całkiem zielony w tym temacie, tylko kumpel coś wspominał ze mam przestawiony trochę

216 i chip AFN, dawka kat

: czw maja 05, 2011 22:40
autor: miras 33
marczello23 pisze: kumpel coś wspominał ze mam przestawiony trochę
to niech ci kumpel ustawi dawkie na 4.0-4.2 i bendzie git

216 i chip AFN, dawka kat

: pt maja 06, 2011 07:43
autor: Fahoo
tditiming w BS leciutko nad niebieska linia na wykresie :bylo: nie raz i nie dwa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 216 i chip AFN, dawka kat

: ndz maja 08, 2011 18:42
autor: chrzaniu
miras 33 pisze:
marczello23 pisze: kumpel coś wspominał ze mam przestawiony trochę
to niech ci kumpel ustawi dawkie na 4.0-4.2 i bendzie git
i wtedy bedzie jeszcze bardziej kopcil ;)

216 i chip AFN, dawka kat

: śr maja 11, 2011 21:01
autor: glus
Kat to 52°.A jak wrzociles 216 to korekta kata obowiazkowa bo inne cisnienia wtrysku, stare to 190/300;a nowe 220/300.
Po 216 i korekcie kata czuc znaczna poprawe.Chyba ze cos nie balanga ze szprycami.

Re: 216 i chip AFN, dawka kat

: czw maja 12, 2011 02:03
autor: marczello23
glus pisze:Kat to 52°.A jak wrzociles 216 to korekta kata obowiazkowa bo inne cisnienia wtrysku, stare to 190/300;a nowe 220/300.
Po 216 i korekcie kata czuc znaczna poprawe.Chyba ze cos nie balanga ze szprycami.
czyli na tych 216 ustawić kąt 52 ?

216 i chip AFN, dawka kat

: czw maja 12, 2011 09:38
autor: glus
Jak Ci sie uda.50-52°to idealnie!

216 i chip AFN, dawka kat

: czw maja 12, 2011 10:24
autor: Fahoo
glus, nie prawda nie wprowadzaj w bład...nie ma czegos takiego od do ....w tdi timing jest wykres i na wykres trzeba ustawic nie na cyferki,to że czasem pokryje sie z 50-52 to nie reguła

216 i chip AFN, dawka kat

: czw maja 12, 2011 12:43
autor: glus
Pisze z doswiadczenia wlasnego!

216 i chip AFN, dawka kat

: czw maja 12, 2011 15:17
autor: italiano_83
marczello23 pisze:czyli na tych 216 ustawić kąt 52 ?
glus pisze:Jak Ci sie uda.50-52°to idealnie!
Przestańcie z tym strzelaniem w punkt a jak będzie 60 czy 65 to co ? Jest TDI timing są kreski wyznaczające poprawną wartość kąta wtrysku i się ustawia aby się mieściło w zakresie, lepiej w w górnym przedziale bo to ułatwia rozruch w zimne dni. Ja mam 216 w ALH i program i kąt wtrysku 66 i daje radę bo jest na granicy wykresu i tak ponad 70kkm jeździłem i wsio było ok, teraz zmiana rozrządu będzie i ustawie sobie na okolice 60.
Patrzy się na wykres !

216 i chip AFN, dawka kat

: sob maja 21, 2011 21:46
autor: miras 33
chrzaniu pisze:i wtedy bedzie jeszcze bardziej kopcil

kolega wyżej napisał ze jak zwiększył dawki to mniej dymu miał a tak apropo ja mam na 4,2 i j jest git ale silnik silnikowi nierówny i ustaw tak żeby za mocno nie dymił metodą prób i testów a co do TDI timing to zrób tak jak napisał italiano 83