Strona 1 z 1

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pt kwie 29, 2011 13:25
autor: Ral1n
Koledzy,

przepraszam z góry, jeśli zamieszczając poniższe linki łamię w jakikolwiek sposób regulamin, ale wrzucę info, bo jest do prawdy interesujące.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=307222" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=313001" onclick="window.open(this.href);return false;

Powiedzmy, że kwota (mając na uwadze ostatnie umocnienie złotego względem głównych walut) za gotowy zestaw jest całkiem atrakcyjna.

Co Wy o tym sądzicie? Czy to można brać w ciemno i zanieść do tunera? Zakładam, że tuner podejmie się strojenia. :pub:

Miłego wypoczynku z okazji zbliżającego się (dla niektórych) długiego weekendu. :pub: :pub:

Z pozdrowieniami.

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pt kwie 29, 2011 15:05
autor: manior15
konstrukcja bardzo ładna, ale po zamontowaniu czegoś takiego trzeba by poczynić dodatkowe większe modyfikacje bo podejrzewam ze korby wyszły by bokiem :grin:

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pt kwie 29, 2011 15:22
autor: Fahoo
manior15, no to sie mylisz...zadne korby bokiem nie wyjdą

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pt kwie 29, 2011 15:25
autor: Ral1n
... dlaczego miałyby wyjść bokiem? :jezor:

Rozumiem, że chodzi o EGT przy uzyskiwaniu dużych mocy - vide 2260vk, ale wtedy przy uzyskiwanych >240PS chyba metą powinno się podlewać tak czy tak.


Nie jestem obeznany w sztuce spawalniczej, ale wydaje mi się, że kolektorek pierwsza klasa porobiony jest. :pub: :grin:

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pt kwie 29, 2011 21:53
autor: manior15
na stronie jest napisane ze turbo starcza do 300km. o korby chodziło mi o właśnie takie moce w moim AJM;) na pewno by się rozleciał :kac:

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pt kwie 29, 2011 22:40
autor: Fahoo
manior15, juz prowadziliśmy tu rozmowe- ajm okolice 190 ps

manior15, ile sam kolektor u tego człowieka kosztuje?

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: sob kwie 30, 2011 23:57
autor: manior15
na stronie jest napisane ze 1850 funtów za calosc, czyli kolektor z turbina

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: ndz maja 01, 2011 00:55
autor: Fahoo
manior15, no to stary cena zaporowa mów co chcesz :?

Re: Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: ndz maja 01, 2011 10:14
autor: rav_tdi
Fahoo pisze:manior15, no to stary cena zaporowa mów co chcesz :?
Nooo, zgodze sie w 100%, 8000zły :banghead: to kosmo cena jest!! :ass:

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: ndz maja 01, 2011 23:05
autor: Fahoo
w realiach PL 1000zł za kolektor mozna dać bez żalu inna cena to juz dyskusyjna sprawa......

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: ndz maja 01, 2011 23:50
autor: manior15
na realia zarobków w anglii to nie jest jakaś zaporowa cena;)Wyspiarze mogą sobie pozwolić na taki rarytas..

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pn maja 02, 2011 09:31
autor: Fahoo
robota 1sza klasa nie ma to tam to....fajnie było by miec pospawane w ten sposób u siebie

Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3

: pn maja 02, 2011 13:22
autor: Ral1n
Ł1850 to miała być cena promocyjna dla pierwszych 10 klientów.

Licząc turbo od €550-650, czyli na funty Ł490 - 580 i na złocisze 2200 - 2550PLN (u innego usera) to kolektor wychodzi faktycznie niemiłosiernie drogo!!! :shock: :shock:

Tam są co prawda dodatki...
"The kit will consist of:

Brand New GTB Turbocharger with VNT17 Lever Conversion
Brand New Vacuum Actuator
Laser Cut Stainless Actuator Bracket

Stainless Tubular Exhaust Manifold with Stainless Cast Collector and Cast Head Flange
3” Stainless Downpipe with Stainless Flexi and Custom Dual Fitment Flange
Laser Cut Stainless Turbo Support Bracket

Genuine VW OEM Manifold Gasket
Genuine VW OEM Turbo Gasket
Genuine VW OEM Downpipe Gasket
Genuine VW OEM Oil Return Gasket

Custom Braided Oil Feed Line with Heat Shielding
Genuine VW OEM Oil Return Line

Silicone PD150 Turbo Inlet Pipe Connector Hose
Stainless Clamps

EGT/EMP Plug
EGT/EMP Reducer
All other nuts and bolts required for fitment.

DHL Express Shipping to the USA/Canada"


... ale fakt, na pierwszy rzut oka 7500-8000PLN wydawało mi się niedrogo. Czyli przepraszam z góry za mój pierwszy komentarz! :?
Macie rację, lepiej na miejscu dorobić manifold.