Strona 1 z 2

Garrett GT20

: czw kwie 21, 2011 11:16
autor: t0mal
Mam krótkie pytanie, czy turbo od sprintera 2.9, GT 20 na WG, będzie pasować do kolektora od TDI?

Garrett GT20

: czw kwie 21, 2011 15:39
autor: Daron7
Wrzuc fotke tej turbawy. :bigok:

Garrett GT20

: czw kwie 21, 2011 22:04
autor: t0mal
Obrazek

Garrett GT20

: czw kwie 21, 2011 23:49
autor: Daron7
Patrząc po flanszy to będzie. Kolektor z AHU powinien spasować (jeżeli otwory montażowe się zgadzają, ale powinny).

Żebyś miał pewność to zmierz rozstaw pomiędzy śrubami (od środka otworów), to będziesz miał pewność, że spasuje :bigok:

Garrett GT20

: pt kwie 22, 2011 21:37
autor: glus
AHU lub 1Z ale dopuki nie pomiezysz rozstawu to tylko sugestie!

Garrett GT20

: sob kwie 23, 2011 18:00
autor: t0mal
Tyle to jestem się sam w stanie domyślić...

Garrett GT20

: ndz maja 22, 2011 10:43
autor: Fahoo
t0mal, flansza to jeszcze nie wszystko,weż pod uwage kąt jaki będzie tworzyć muszka względem głowicy i bloku
poprostu może nie wejśc na silnik

Garrett GT20

: pt lip 29, 2011 10:21
autor: t0mal
Odkop dla zainteresowanych.

Turbo z mietka na trójkątną flanszę nie siądzie na kolektorze z TDI ani z AAZ, powiedziałbym nawet, że kolektor z tdi nie nadaje się do przeróbki, bo otwór wylotowy jest niewiele większy od pięciozłotówki, natomiast ten w GT20, (jak i K14 z OM606) jest półtora raza większy.

Mam zamiar zrobić flaszę na kolektor z 1.6

Garrett GT20

: sob lip 30, 2011 21:35
autor: arwam
t0mal, w razie gdzybyś zrezygnował to daj znać.
bo niestety moje K16 nie chce usiąść ba jakbyś go nie poskładał to przy dużym dolocie zawsze o coś wadzi. gdybym chciał je na górze posadzić nie byłoby problemu ale na dole bez ingerencji w przednią ścianę kabiny jest to raczej nie możliwe choć w tym tygodniu bedzie jeszcze jedno podejście.

Garrett GT20

: ndz lip 31, 2011 10:40
autor: t0mal
K16 to trochę duża locha, fajna bo na kulkowych i ma anti-surge, ale nie jestem pewien, czy 1.6 da radę to rozkręcić.

Garrett GT20

: ndz lip 31, 2011 17:15
autor: arwam
Holset HX27W obsługiwał silniki o pojemnościach około 3,6-3,8l

K16 obsługiwała 4.2l 180KM w mercu Atego. dodatkową zaletą jest to że tam od bardzo niskich obrotó już ładowała więc myśle że K16 też spokojnie będzie hulać na 1.6 silniku hoć z trochę większym lagiem niż na 1.9 a zanim jeszcze włożyłem silnik do auta to przegawówka powodowała niezły przeciąg na wylocie z kompresora :)

Garrett GT20

: ndz lip 31, 2011 18:29
autor: t0mal
Dobry z ciebie mydlik :) tyle czasu ją masz i niej niej nie jeździsz :)

Garrett GT20

: ndz lip 31, 2011 20:11
autor: Daron7
OT:

Jak wygląda/działa anti-surge ?

Garrett GT20

: pn sie 01, 2011 01:41
autor: t0mal