Strona 1 z 3
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: śr kwie 20, 2011 22:49
autor: Muszka.d
Siema
Po zamontowaniu i korekcie, mam moim zdaniem MEGA LAGA ! mimo że z dołu podlane jest paliwkiem... Z dołu jak mu dam gaz w podłoge idzie chmura ale mimo to nie wstaje.... (według fachury który się zajmuje turbinami, powiedział mi że e-klasa i sprinter 2.7 mają te same turbiny tylko troche inne kolektory... - i może kolektor powoduje laga ? )
Jedzie porządnie dopiero przy 3000 obr.
Poszperałem trochę po tematach i widzę że turbina od 2.7 cdi sprintera może właśnie coś takiego powodować....
A w moim wypadku nie wiem czy tak właśnie nie jest... (czy to nie jest sprinter)
Czy ktoś kto potrafi wystroić big T ogarnie temat ?
Kogo polecacie do wystrojenia gt22 w ARL ?
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: czw kwie 21, 2011 08:42
autor: Cinek
pokaż logi, pokaż wykres i bedziemy rozmawiać. założyłeś duże turbo i spodziewasz sie że bedzie sie napędzać jak małe ?
jaki masz moment przy 2000, jaki przy 3, jakie w ogóle są parametry. zakładając że masz to turbo z mercecesa a nie np z 3 litrowego bmw, bo wtedy tak właśnie sie może dziać jak u ciebie.
na pewno wystroi dynosoft, mnie stroił uysy, być moze mastersowi sie bedzie chciało czy też rob555, aligator. zależy z której strony polski jesteś, bo nie bedziesz jechał przez całą po strojenie
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: czw kwie 21, 2011 21:14
autor: Muszka.d
Jasne że takie turbo coś musi napędzić...
Jest podlane z dołu ale mimo to nic...
Może wina właśnie że to sprinter ?
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: czw kwie 21, 2011 23:30
autor: PELE
Muszka.d pisze:Kogo polecacie do wystrojenia gt22 w ARL ?
u mnie wszystko ogarniał
evolution, jestem bardzo zadowolony, turbo wstaje ładnie przy 2000 obr, uderzaj do niego, znajdziesz go na forum pod nickiem który wcześniej napisałem, u mnie w temacie masz jakiś filmik jak to jedzie po strojeniu
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: czw kwie 21, 2011 23:31
autor: Muszka.d
http://img684.imageshack.us/img684/5357/przeplywka.jpg
Czy podkreślone waszym zdaniem to nie powód takiej biedy ?
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: pt kwie 22, 2011 17:36
autor: bartmwek
Nie
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: pt kwie 22, 2011 20:58
autor: evolution
Muszka.d, zmien tunera, w sofcie siedzi problem i to spory... dobry soft i mysle ze wstanie 400 rpm wczesniej.
Re: gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: pt kwie 22, 2011 23:00
autor: bartmwek
zabba88 pisze:dokladnie tak powinno wstawac gt2256v jak mowi
evolution, 1700 budzi sie do zycia a ok 2100-2000 mniej wiecej full boost
Nawet najmniejsze gt22 się tak nie budzi.
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: sob kwie 23, 2011 00:49
autor: Muszka.d
Gdyby chociaż przy 2500 miało już pełne doładowanie.... a pełne mam dopiero ok 3000 .
Ktoś kto miał do czynienia z byg T zapewne to dla niego chleb powszedni.
Evolution poszło PW.
Re: gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: sob kwie 23, 2011 15:53
autor: evolution
bartmwek pisze:zabba88 pisze:dokladnie tak powinno wstawac gt2256v jak mowi
evolution, 1700 budzi sie do zycia a ok 2100-2000 mniej wiecej full boost
Nawet najmniejsze gt22 się tak nie budzi.
byl taki kawal z plenta ze jak sie nie zna to sie nie podpowiada..
najmniejsze gt22 wstaje tak jak arl w serii
a tak gt2260
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_43782.html" onclick="window.open(this.href);return false;
znalazlem jeszcze logi ajm na gt22v z przed ponad roku
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_43786.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niemozliwe???
Re: gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: sob kwie 23, 2011 17:57
autor: bartmwek
byl taki kawal z plenta ze jak sie nie zna to sie nie podpowiada..
był taki kawał, że jak się nie zna człowieka to się go nie ocenia, zapamiętaj
najmniejsze gt22 wstaje tak jak arl w serii
rozśmieszasz mnie przyrównując do siebie te sprężarki
Wstaje bardzo ładnie, ale chyba nie oddałeś klientowi auta łapiącego takie overboosty
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
: sob kwie 23, 2011 18:07
autor: evolution
nie boj sie nie oddalem, to jest jeden z wielu logow wykonany podczas strojenia wstawania i wysterowania turbo. co i tak nie zmienia faktu iz 200 mbar to nie duzy over od parametrow zadanych w tych obrotach, a wiedzac iz pozniej zadane cisnienie wynosi 2585 to i tak ta wersja softu wychodzi calkiem pozytywnie
nastepnie powiem ze nie oceniam ludzi co mi zarzuciles tylko powiedzialem ze jak sie nie zna to sie nie podpowiada.
zaprzeczyles iz istnieje mozliwosc wczesnego wstawania gt22v dokladnie tak
bartmwek pisze:zabba88 pisze:dokladnie tak powinno wstawac gt2256v jak mowi
evolution, 1700 budzi sie do zycia a ok 2100-2000 mniej wiecej full boost
Nawet najmniejsze gt22 się tak nie budzi.
biorac pod uwage to ze przedstawilem dowody na to iz jest to mozliwe
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_43786.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mialem racje iz sie wypowiadasz na tematy o ktorych nie wiesz zbyt duzo
a co najmniejszej gt22v zaufaj mi dobrze wysterowane wstaje jak arl w serii tylko softy z allegro tego nie dadza:)