Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
Bede mial jutro do przejrzenia sporo roznych pompek, niestety nie bede ich mogl poro skręcać w celu sprawdzenia , wiec ladnie prosze o nr. 11 i 12 , kto co ma niech da. Na forum mam te -
-0 460 414 993 Renault Scenic/Volvo v40 1.9 DTI -11mm
-0 460 414 059 Fiat Croma Mk1 1.9 i 2.5 (do 1990) -11mm
-0 460 414 129 Fiat Ducato 2.5 Tdi -11mm
-0 460 414 099 Land Rover Discovery MK2 2.5 TDI (1998-2004r) -11mm
-0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r) -12mm
-0 460 424 124 Iveco Daily 2.8 TD -12mm
-0 460 414 993 Renault Scenic/Volvo v40 1.9 DTI -11mm
-0 460 414 059 Fiat Croma Mk1 1.9 i 2.5 (do 1990) -11mm
-0 460 414 129 Fiat Ducato 2.5 Tdi -11mm
-0 460 414 099 Land Rover Discovery MK2 2.5 TDI (1998-2004r) -11mm
-0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r) -12mm
-0 460 424 124 Iveco Daily 2.8 TD -12mm
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2011 12:36 przez spawacz, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
VW 038 130 107 J Bosch to 0 460 414 987
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
i ty Adamm , spawacz rączki opadają , jeszcze się nie nauczyliście czytać nr ,czy ściema , interesuje wasz kierunek i 2 cyferki reszta olał , opis na forum , banalne nie tłumacze
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
vision, nie pij tyle bo powiem szczerze ze nic z Twojego postu nie zrozumialem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
oo to ciekawe co Vision dales , wyglada ze to 10 po nr ta po lewej a ta po prawej 11. ale moge sie myslic.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
2x10
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
reno 1.9 DTI/volvo v40 0460414993 - 11mm
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
0 460 424 040 MAN silnik GF04
a renię sobie można odpuścić chyba że chcesz się z nią trochę po mordować a i tak sobie na końcu odpuścić
a renię sobie można odpuścić chyba że chcesz się z nią trochę po mordować a i tak sobie na końcu odpuścić
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
do 2010 Bosch wypuścił 299 egzemplarzy pomp 11mm , a 12mm ok 460 jest w czym wybierać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
vision, a wiesz z czego szukać12mm pompy ale bez przedwtrysku? bo niestety z Man'a z silnikiem GF04 mają przedwtrysk
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
nie
i nic mi to nie mówiarwam pisze: z Man'a z silnikiem GF04
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
Pilnie potrzebne nr"y pomp 11 i 12
sorki nie wkleiło mi nr .
0 460 424 040 silnik GF01
0 460 424 101
0 460 424 104
0 460 424 117
silnik D0824LF01
0 460 424 123 silnik D0824LF05
0 460 424 150 silnk D 0824 LFL 09
0 460 424 153 silnik D 0824 LF 08
tu z silnika GF 04 a tak przynajmniej sprzedawca się zarzekał 0 460 424 107
nie kolega z forum bo nie dawno zapragnąłem mieć jeszcze jedną na zapas i miałem nadzieję że będę miał pompę beez przed-wtrysku.
moje nadzieje po otwarciu paczki a następnie pompy okazały się być płonne
vision, moze Ty wiesz gdzie stosowali pompy bez przedwtrysku?
0 460 424 040 silnik GF01
0 460 424 101
0 460 424 104
0 460 424 117
silnik D0824LF01
0 460 424 123 silnik D0824LF05
0 460 424 150 silnk D 0824 LFL 09
0 460 424 153 silnik D 0824 LF 08
tu z silnika GF 04 a tak przynajmniej sprzedawca się zarzekał 0 460 424 107
nie kolega z forum bo nie dawno zapragnąłem mieć jeszcze jedną na zapas i miałem nadzieję że będę miał pompę beez przed-wtrysku.
moje nadzieje po otwarciu paczki a następnie pompy okazały się być płonne
vision, moze Ty wiesz gdzie stosowali pompy bez przedwtrysku?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości