Strona 1 z 1

spływ oleju garret t 15 a k03

: pn kwie 04, 2011 19:02
autor: ROBIK1301
padla mi turbinka w 1z mam znaczy mialem kkk k03 a mam do kupienia garret t15
moje pytanko: czy pasuja p&p

spływ oleju garret t 15 a k03

: pt kwie 08, 2011 09:35
autor: arwam
jeśli T15 też pochodzi z 1Z'a to tak.
choć najczęściej w 1Z'ach pracowały GT15 a T15 najczęściej były spotykane w AAZ'ach i ABL'ach

spływ oleju garret t 15 a k03

: ndz kwie 10, 2011 10:57
autor: glus
T15 sidzialy w sharanach, galaxiakach przy silnikach 1z.Jednak inne weze olejowe. :D

Re: spływ oleju garret t 15 a k03

: pn kwie 11, 2011 21:39
autor: mihas66
A można wiedzieć ile proponujecie dmuchać z t15 w 1.9td lub 1.6td aby nie skończyło się śmiercią tragiczna dla tej piczki i ile np seryjnie pompuje...

spływ oleju garret t 15 a k03

: pn kwie 11, 2011 22:12
autor: arwam
jak dla mnie to ona w serii już za dużo pompuje.
a tak na poważnie to nie dodawałbym jej więcej niż 25-40% czyli raczej nie przekraczać ciśnienia 1,1-1,2bara
ale i wtedy nie gwarantuję długiej i bez awaryjnej pracy

spływ oleju garret t 15 a k03

: wt kwie 12, 2011 21:26
autor: Fucker
Pasuje, bo przerabiałem temat w passacie B4

spływ oleju garret t 15 a k03

: pn paź 17, 2011 17:36
autor: SZOPENN
A CZemu arwam piszesz że T15 nie wytrzyma? BO mi też padło k03 i co... mam na oku ponoć sprawną T15, sinlik 1z... i czemu miałaby nie wytrzymać?

spływ oleju garret t 15 a k03

: śr paź 19, 2011 23:09
autor: Daron7
W 1.9TDI dmuchane było przez T15 u mnie 1.2-1.25bara do 4k/obr przez ponad rok i nic złego się nie działo :bajer:
Fakt, że turbo było mega szanowane, tzn nigdy na zimnym nie dostało, a po pałowaniu kilka min. na wolnych, a o dziwo po wyjęciu okazało się że turbo było ori z 98roku

spływ oleju garret t 15 a k03

: ndz lis 13, 2011 18:03
autor: arwam
SZOPENN pisze:A CZemu arwam piszesz że T15 nie wytrzyma? BO mi też padło k03 i co... mam na oku ponoć sprawną T15, sinlik 1z... i czemu miałaby nie wytrzymać?

dlatego że to są małe i wysilone turbinki

spływ oleju garret t 15 a k03

: ndz lis 13, 2011 18:35
autor: arwam
SZOPENN pisze:A CZemu arwam piszesz że T15 nie wytrzyma? BO mi też padło k03 i co... mam na oku ponoć sprawną T15, sinlik 1z... i czemu miałaby nie wytrzymać?

dlatego że to są małe i wysilone turbinki

spływ oleju garret t 15 a k03

: ndz lis 13, 2011 20:31
autor: glus
U mnie T 15 wytrzymalo prawie 350000 od nowosci z tego pierwsza polowe ,nie ja jezdzilam (silnik 1Z doladowanie seryjne)

spływ oleju garret t 15 a k03

: ndz lis 13, 2011 23:40
autor: arwam
ale 1.6 bara raczej nie wytrzyma i to do końca obrotomierza.

spływ oleju garret t 15 a k03

: wt lis 15, 2011 18:33
autor: glus
Przy 1.6 bara jak sie nie rozleci po 10 000 km to ok byla.

spływ oleju garret t 15 a k03

: wt lis 15, 2011 19:03
autor: SZOPENN
ale kto mówi o pchaniu 1.6 bara... przecież to jest zwykły wątek dla tych co chcą po prostu zmienić turbinę na parametrach fabrycznych.