Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
Skulek, słabiutko.
Jak widać te wasze słynne i jedyne słuszne 107 j,to nieboszczyki.
Tyle to na 216tkach robią,bez jakiejś tam zewnętrznej.
Popatrz na to.
Hamowane na obciążeniówce,a nie na inercji.
Tak na marginesie,masz może wykres bez tej drugiej super pompy?
Bo,jak dla mnie,to ta 11tka,to trup.
180 koni z takim osprzętem,to się z palcem w ... robi na 10tce z sekcją 11tką z np reno i falą z 0 460 404 986/969-a,bez żadnych zewnętrznych pomocy.
Ale mimo wszystko gratuluję.
Jak widać te wasze słynne i jedyne słuszne 107 j,to nieboszczyki.
Tyle to na 216tkach robią,bez jakiejś tam zewnętrznej.
Popatrz na to.
Hamowane na obciążeniówce,a nie na inercji.
Tak na marginesie,masz może wykres bez tej drugiej super pompy?
Bo,jak dla mnie,to ta 11tka,to trup.
180 koni z takim osprzętem,to się z palcem w ... robi na 10tce z sekcją 11tką z np reno i falą z 0 460 404 986/969-a,bez żadnych zewnętrznych pomocy.
Ale mimo wszystko gratuluję.
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
sparrow uwazasz ze to winna pompa ??
Popatrz na wczesniejsze wykresy skulka na 10...gora tez tam cienka
Taki motor, wyraznie ma problem z oddychaniem "u gory" i to stad takie a nie inne wyniki.
Moze walek, moze szklanki, moze glowica w starym AFN powodow z wyciagnieciem mocy moze byc kilkanascie...
A zewnetrzna pompa dala 2-3 KM nie pamientam dokladnie...
Popatrz na wczesniejsze wykresy skulka na 10...gora tez tam cienka
Taki motor, wyraznie ma problem z oddychaniem "u gory" i to stad takie a nie inne wyniki.
Moze walek, moze szklanki, moze glowica w starym AFN powodow z wyciagnieciem mocy moze byc kilkanascie...
A zewnetrzna pompa dala 2-3 KM nie pamientam dokladnie...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Mały Upgrade ...
-> Pompa 11mm
-> BRD
-> Wtryski 230'
-> Mapsensor ARL
-> FMIC
-> Sprzegło vr6
-> EGR out
-> Odma out
-> Zewn. pompa paliwa
-> ?
Proszę bardzo komentować ... Bo dużo osób pisze, w różnych tematach.
-> Pompa 11mm
-> BRD
-> Wtryski 230'
-> Mapsensor ARL
-> FMIC
-> Sprzegło vr6
-> EGR out
-> Odma out
-> Zewn. pompa paliwa
-> ?
Proszę bardzo komentować ... Bo dużo osób pisze, w różnych tematach.
...
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
co tu dużo pisać wynik fajny ale dużo osób będzie pisało zaraz że słabo bo powinna być 2-ka z przodu
gti tdi 20jahre
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
jaka 11 taki wynikZULUS 28 pisze:dużo osób będzie pisało zaraz że słabo bo powinna być 2-ka z przodu
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
No proszę w końcu konkretny wynik.. Na pewno w tej budzie czujesz, że jedziesz..
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
CrocodileReggae, Tylko że na na nastawniku jest 6,8mg/skok ... i wypluło odrazu 180KM
rafal102, coś tam jedzie ... boje się gaz do końca otwierać ... Czekam na info na temat Ornety
ZULUS 28, dlatego założyłem temat .... żeby sobie większość pomarudziła
rafal102, coś tam jedzie ... boje się gaz do końca otwierać ... Czekam na info na temat Ornety
ZULUS 28, dlatego założyłem temat .... żeby sobie większość pomarudziła
...
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
panowie, Robert napisał o co chodzi...
nie ma co dowalać koksu i okupić pare koni na wykresie dymieniem i wysokim EGT co skutkuje awariami
silnik silnikowi nierówny i nie każdy musi miec na siłę 200KM
wymienić szklanki na początek jesli nie były zmieniane od nowości na pewno nie zaszkodzi, moze cos pomoze
nie ma co dowalać koksu i okupić pare koni na wykresie dymieniem i wysokim EGT co skutkuje awariami
silnik silnikowi nierówny i nie każdy musi miec na siłę 200KM
wymienić szklanki na początek jesli nie były zmieniane od nowości na pewno nie zaszkodzi, moze cos pomoze
Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
No niech będzie,że silnik,pompa jest żyleta.rob555 pisze:sparrow uwazasz ze to winna pompa ??
Użyje słowa "marne" 185 koni na 230tkach z super pomocą w postaci dodatkowej przepływowej pompy paliwa(po co to w ogóle zakładać?),to rewelacyjny wynik.
Dała ponoć aż 3 konie przyrostu,czyli bez niej było by troszeczkę ponad 180 koni.
istny szał!
Biorąc pod uwagę,że na 10tkach robią blisko 180 koni z 230tkami,to ten wynik jest chyba jednym z najlepszych w swojej klasie.
Koledzy powtórzę raz jeszcze,180-185 koni,na "zdrowej" 11tce,to się robi na wtryskach 0.216mm,bez żadnych nic tak naprawdę nie dających dodatkowych pomp,na silnikach,które mają nalatane po 300-400kkm.
Masz zupełną rację,wynik jest nie tyle fajny,co rewelacyjny,jak na pompę 0 460 414 987 begin_of_the_skype_highlighting 0 460 414 987 end_of_the_skype_highlighting,tak wydajne wtryski,to jest rewelacja.ZULUS 28 pisze:co tu dużo pisać wynik fajny ale dużo osób będzie pisało zaraz że słabo bo powinna być 2-ka z przodu
Nie mam wykresu afn-a na pompie 10tce z sekcją 11tką i 230tkami,doładowaniu tylko 1.5 bara(liczymy,że ma spokojnie 180 koni),ale powiem,że 200tu konny passat b5 avf na al-kach i z turbiną od audi 2.0 tdi brd(dmucha 1.7 bara) z tym afn-em w budzie golfa 3 nie ma najmniejszych szans rafal102,najmniejszych.
Właściciel tego passata mało się nie popłakał.Zacne 200 koni i tak na prawdę niema czym jechać.
To co ich na "mecie" dzieliło,to przepaść,dystans niemalże kosmiczy.
Co najleosze,to nawet 195cio konny arl,cięższy może o 150 kilo nie dał mu rady,zaznaczam,pompa 10tka z sekcją 11tką i falą de 110.
Ten został z tyłu o dobre kilka długości,a warto dodać,że tam jest dłuższa skrzynia,6tka.
Chociaż jeden,który nie słodzi.CrocodileReggae pisze:jaka 11 taki wynik
Dla mnie te jedyne słuszne i tak naprawdę najlepsze w waszym mniemaniu 11tki ...987,to w 80ciu%-tach zamordowane,nie tyle przebiegami,co gównianym paliwem nic nie warte,ale jakże cenione trupy.
Skulek, gdyby do tej pompy z sekcją 11tką,którą miałeś wcześniej wsadzić tylko inna falę,to idę z Tobą o zakład,że z palcem w nosie zrobiłbyś na niej,co najmniej to samo,powtórzę,co najmniej.
Pamiętajcie,że 11tka,to 11tka,różnią się tylko falami,a do każdej jednej można wsadzić przeróżne fale.
Wszystko zależy od tego,co chcemy,mamy zamiar osiągnąć.
Nie pije do wyniku,tylko do sławy,jaka otacza się te pompy,tylko.
Żeby nie było,iż mam coś do właściciela tej ibizy.
Mnie chodzi tylko o pompę.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw mar 17, 2011 14:28 przez sparrow, łącznie zmieniany 1 raz.
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
fusse, może i powinno ... Ale życie ...
cowboy, był wymieniane 20tys. km temu ori INA
sparrow, czyli jesteś chętny na moją 'przerobioną' 11mm ? Dobrze się składa bo jest na sprzedaż
PS Zewnętrzna pompa dała 4KM, ale o wiele mniej dymu ... na nastawniku jest ustawione 6,8mg/skok
cowboy, był wymieniane 20tys. km temu ori INA
sparrow, czyli jesteś chętny na moją 'przerobioną' 11mm ? Dobrze się składa bo jest na sprzedaż
PS Zewnętrzna pompa dała 4KM, ale o wiele mniej dymu ... na nastawniku jest ustawione 6,8mg/skok
...
Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Na hybrydowej pompie :przy nastawniku 5-6mg konskich dawkach i doladowaniu 1.8 bara 170KM ledwo szlo w kupie dymu.... to chyba tez "najlepszy" wynik w swojej klasie.sparrow pisze:Dla mnie te jedyne słuszne i tak naprawdę najlepsze w waszym mniemaniu 11tki ...987,to w 80ciu%-tach zamordowane,nie tyle przebiegami,co gównianym paliwem nic nie warte,ale jakże cenione trupy.
Skulek, gdyby do tej pompy z sekcją 11tką,którą miałeś wcześniej wsadzić tylko inna falę,to idę z Tobą o zakład,że z palcem w nosie zrobiłbyś na niej,co najmniej to samo,powtórzę,co najmniej.
Mnie chodzi tylko o pompę.
No chyba ze zaraz zaczniesz pisac ze moja hamownia zaniza....
Fale dostal w pakiece...skad mogl wiedziec co tam siedzi. Zalozyl i tyle. Zreszta nadal uwazam ze proces "tuningowania" pomp nalezy przeprowadzac kompleksowo czyli wysylac juz gotowe pompy a nie wsady ktore czasem nie chca dawac oczekiwanego wyniku. Pozniej tylko sie przerzuca wine pomiedzy sprzedawca, montazysta a tunerem.
Tutaj zapodal pompe orginalna moze smieciuchowata troche ale nadal dala 12KM przy mniejszym dymie i doladowaniu 1.6bara. Bez kombinacji.
Na bardziej podatnym motorku i 195KM by peklo. Zle???
Sparrow uczepiles sie tych uzywanych 11 jak rzep psiego ogona a wychwalasz pod niebiosa hybrydy ktore jak widac lubia robic problemy. Masz w tym jakis interes??
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
sparrow pisze:Biorąc pod uwagę,że na 10tkach robią blisko 180 koni z 230tkami
sparrow pisze:Koledzy powtórzę raz jeszcze,180-185 koni,na "zdrowej" 11tce,to się robi na wtryskach 0.216mm
no i juz wiemy ile to kuni powinno wychodzić, 1,5 bara i z palcem w dupie 180KM i jeszcze górskie powietrze z rury wydechowej, a na podstawie wykresu pełna diagnostyka autasparrow pisze:na pompie 10tce z sekcją 11tką i 230tkami,doładowaniu tylko 1.5 bara(liczymy,że ma spokojnie 180 koni)
ja bym reklamował u Tunera, 190KM ma być
to tuner patrzy w parametry i robi bezpiecznie, bo nie liczą się kreski na wykresie, tylko auto ma bezpiecznie jeździć
ps. Skulek cisnienia na wtryskach masz dobrze ustawione ?
kiedyś kolega na podobnym setupie miał po prostu chyba wymienione kocówki bez regulacji (zmierzone 170/265 Bar) i wychodziło 175KM, po regulacji cisnień na wtryskach przybyło + 10KM , hamowane u Rogala - moze tu trzeba sprawdzić ?
pytam bo było dużo kiepskich 230stek na rynku z wadliwymi iglicami na których 2 cisnienie choćby skały srały nie dało sie ustawić powyżej 280 Bar - myslę że wiele osob ma te koncówki z wadliwej serii, a jesli nie było mierzone 2 cisnienie otwarcia to nie zostało to wychwycone podczas montazu
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
cowboy, właśnie o to chodzi że regulowałem ciśnienia by były rozjechane na 210/280 a teraz są wyregulowane około 225/310
Wieczorem mogę wrzucić skany ...
Wieczorem mogę wrzucić skany ...
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości