AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!
: sob mar 12, 2011 22:11
Ostatnio zmieniłem turbine na regenerowaną jedynie zawór został przekręcony ze starej. Po zmianie auto nie jedzie tak jak wcześniej. Turbina pompuje o 0,1bar mniej i ma niezłego muła do 2000rpm. po wciśnięciu pedału gazu turbo wstaje po 1-2sekundach jest to drażniące przy wyprzedzaniu itp. Ostatnio na autostradzie turbina coraz mniej pompowała aż wkońcu ciśnienie spadło do zera... Okazało się że rozkręciła się cała regulacja zaworu regulującego wychylenie łopatek :/ Mechanik zakręcił to wg siebie. Troszkę się poprawiło turbina pompuje 1,2bar choć stara turbina pompowała 1,3-1,4bar.
Jakiś czas temu zostały poregulowane łopatki wg turbiny w samochodzie kolegi(długość sztangi zaworu) ma też podobny program. Autko lepiej sie zbiera ale na niskich obrotach nie może zabrać... Przy ostrej jeździe w okolicach najwiekszego Momentu jak i mocy przy zmianie biegu auto ciągnie wraz popuści zawór i znowu daje. Teraz przy 2,5rpm ciśnienie dochodzi do 1,8bar i wraca na 1,2bar. Dołączam wykres po chipie na starej turbinie bez FMIC. Drugi wykres chip bez korekty FMIC i turbina po regeneracji ze starym zaworem. Czy jak zmniejsze doładowanie podniesie się moc na wyższych obrotach ?? Z góry dzięki
Log (1 - 011)
Log (2 - 003,008,011)
Przed regeneracją:
Po regeneracji +FMIC i poregulowaniu(chyba za mocno)
Jakiś czas temu zostały poregulowane łopatki wg turbiny w samochodzie kolegi(długość sztangi zaworu) ma też podobny program. Autko lepiej sie zbiera ale na niskich obrotach nie może zabrać... Przy ostrej jeździe w okolicach najwiekszego Momentu jak i mocy przy zmianie biegu auto ciągnie wraz popuści zawór i znowu daje. Teraz przy 2,5rpm ciśnienie dochodzi do 1,8bar i wraca na 1,2bar. Dołączam wykres po chipie na starej turbinie bez FMIC. Drugi wykres chip bez korekty FMIC i turbina po regeneracji ze starym zaworem. Czy jak zmniejsze doładowanie podniesie się moc na wyższych obrotach ?? Z góry dzięki
Log (1 - 011)
Log (2 - 003,008,011)
Przed regeneracją:
Po regeneracji +FMIC i poregulowaniu(chyba za mocno)