Chip czy Skrzynia 6 ?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
*KonkordziK*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 09, 2011 15:17
Lokalizacja: Rotterdam - Ruda Śl.

Chip czy Skrzynia 6 ?

Post autor: *KonkordziK* » śr mar 09, 2011 16:20

Witam Serdecznie !
Jako iż jestem nowy na forum prosze wybaczyć jeżeli źle podpiąłem w/w temat w złym dziale.
Posiadam Golfa IV z 03 r, TDI 101 KM.
Z początku było wszystko okej, super moc, wrażenia jak na nowy samochód ale.. co czasu.
Zastanawiam się nad zafundowaniem sobie chipa - Właśnie.
Rozmawiałem ze znajomym który jest mniej więcej i więcej ogarnięty ode mnie i sugeruje aby zamiast chipa wymienić skrzynię pięcio stopniową na "szóstkę".
Ja generalnie jestem zielony jeżeli chodzi te dwa wątki i liczę na Waszą pomoc.
Zależy mi na szybkim przyspieszaniu ( wbijaniu się w fotel ) jak i na prędkości.
Obecnie swoim Golfem jestem w stanie wydusić prędkość 190 -195 km/h i nie więcej. jak dla mnie już słabo, stanowczo.
Dzięki za Pomoc


*KonkordziK*

siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Chip czy Skrzynia 6 ?

Post autor: siaralfc » śr mar 09, 2011 16:31

to chcesz się wbijać w fotel czy mieć wysoki Vmax?


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Chip czy Skrzynia 6 ?

Post autor: cowboy » śr mar 09, 2011 16:34

witamy na forum
zacznij od poczytania troche o modyfikacjach TDI

na początek proponuje zmianę tzw remap w sterowniku zwany chipem, virusem czy programem ;)
po remapie mozesz miec około 140KM i pare niutonów wiecej ale i pewnie urwiesz z 1,5 sek do setki - przyspieszenie znacznie sie poprawi !co