arwam pisze:renia ma na 100% brak przedwtrysku
A czy w Twoich zbiorach znajduje się taki z hondy,i czy ma on ten przed wtrysk?
Co to w ogóle jest,mógłbyś o ile to nie tajemnica poliszynera napisać,jak to cudo wygląda?
Widziałem wiele tłokoroździelaczy,ale 1wsze słyszę o przed wtrysku.
arwam, napisz jak ten przed wtrysk wygląda,gdzie on się znajduje,bo jedyne co zauważyłem na tłoku,co by mogło nim być,to drugi,bliźniaczy(choć węższy),kanał z mniejszym od zasadniczego otworem.
Znajduje się on na tej samej wysokości,na której główny,ale przesunięty,obrócony jest o kilkadziesiąt stopni w stosunku do tego głównego,często w wielu tłokoroździelaczach,jedynego.
pinio18 pisze:raczej przepłaciłem bo kolega kupuje całe do 300zł i jeszcze nastawnik by był w za pasie z tego co widzę, niewiedza kosztuje:
Tak bywa,jednak nie myśl sobie,że za 300 kupisz dobrą 11tkę,kupisz 11tkę,ale gwarantuję Ci,że dobra ona nie będzie.
Na 5 sztuk może jedna będzie się nadawała do ponownego użytku.
Pompy,które leżą miesiącami,bo tyle z reguły wiszą na allegro,po rozebraniu nadają się raczej na przerób wtórny,niż do montażu.
Uwierz.
Tłokoroździelacze porysowane tak,że paznokcie na nich łamiesz,bieżnie tarcz oporowych przypominają Polskie drogi,po zimie,rolki tylko z nazwy są rolkami itd.
Jeżeli dostałeś zestaw,który nie posiada widocznych uszkodzeń,zarówno na tłokoroździelaczu,jak i na fali,nie jest zasyfiony,zapuszczony,to masz zestaw,który był tym jednym na pięć.
Kup sobie pompę za 300 zeta,w ciemno,to się przekonasz,jak w prosty sposób można stracić kilka stówek.
Dostaniesz od biedy gwarancję rozruchową,i na tym się skończy,zabawa z 11tkami.
Po rozruchu szukaj sobie wiatru w polu.
Za dobrą używaną 11tkę trzeba dać nawet 700-900 zeta.
Te z niższej półki cenowej,to już wraki,leżące miesiącami wciśnięte gdzieś w kąt garażu.
Co do nastawnika,który by został,to tylko na pamiątkę,tej udanej transakcji.
Rozebrałem już dziesiątki takich nastawników,z takich szrotów za bezcen i to,co siedzi w w środku przypomina złomowisko.
Jednak najlepszym zwodem jest wybulić 1300 i kupić tę osławioną 107j(wszystkie ponoć mają niecałe 200kkm nalatane
),po zamontowaniu której szczena opadnie niżej,niż słupek rtęci na biegunie południowym.
Ale jest banan,bo kupiłeś tę kultową 107j,który zniknie tuż po 1wszym hamowaniu.
Jest tyle 11tek montowanych seryjnie,że naprawdę jest w czym wybierać.
arwam pisze:daj foto tłoko-rozdzielacza bo moje zbiory mówią że to nie do końca jest zestaw z Reni
Muszę przyznać,że słabe są te Twoje zbiory,kolego,fala de 125,to fala z reni,volvo.Musisz tylko wiedzieć,że w silnikach 1.9 dti montowano kilka 11tek,które różniły się zarówno tłokoroździelaczami,jak i samymi falami.
Uzupełnij zbiory.
cowboy pisze:jestem akurat zainteresowany tym tematem z pewnych względów ....
To gratuluję,nie ma to jak ciągle pogłębiać swoją wiedzę.
vision pisze:tłoczek 11 to 11 różniły się w niektórych modelach
Chociaż jeden,który zna się na rzeczy i pisze to,co wie z doświadczenia,a nie powiela tego,co gdzieś przeczytał:pub:
pinio18, każda zdrowa sekcja 11tka,jest coś warta.
Tak zapytam,ile dałeś za swój zestaw?