Pomoc w projekcie AHF GT22
: ndz sty 16, 2011 01:40
Witam wszystkich,
Przejde do sedna sprawy, potrzebuje pomocy/porady w kolejnej fazie ulepszania mojej poczciwej golfiny
Golf IV TDI AHF 110 kucy do którego kilka dni temu zakupiłem turbine Garret GT2256V z Merca CDI 270
Przyznaje że czytałem wile innych tematów na temat tego turbo i jego montazu ale postanowiles stwozyc wlasny temat gdzie bede mogl sie podzielic z wszystkimi zdjeciami i opisami z kolejnych faz tuningu tak aby w przyszlosci mogl z tego skozystac, no i oczywiscie aby uzyskac od was kilka porad
Co bedzie mi potrzebne aby te turbinke zamontowac mianowicie na jakim kolektorze jak wyglada sprawa z orurowaniem, sterowaniem i przeplywem oleju?
SIlnik AHF do jakiego innego silnika jest podobny czytalem ze kolektor taki sam jak w ASZ czy ARL ale jaki inne róznice/podobienstwa?
Autko nie jest "surowe" na tą chwile siedzi:
-Wydech 3" pełny przelot bez kata koncówka wypuszczona bokiem pod progiem przy tylnim kole
-Dolot stozkowy K&N na krótkiej rurce dedykowany do 1,9tdi
-Wtryski 230ki
-Naprawde sporych rozmiarów FMIC
-Zaslepiony EGR
-W trakcie kolektor ssacy zmodyfikowany z VW LT
-seryjne turbo (buuuuu
To wszystko na dosc agresywnym sofcie uciaglo mi 163KM + - 300nm mazy sie wiecej
Dodam tylko ze autko nie jest uzywane na codzien tylko dla przyjemnosci wiec, jest kompletnie wybebeszone 1 fotel kubelkowy lekkie fele, z tego tez wzgledu nie musze sie martwic dymieniem, czy tym ze za 10.000km cos sie posra bo robie 150-200km miesiecznie.
Bardzo prosze o wasza pomoc w projekcie.
Przejde do sedna sprawy, potrzebuje pomocy/porady w kolejnej fazie ulepszania mojej poczciwej golfiny
Golf IV TDI AHF 110 kucy do którego kilka dni temu zakupiłem turbine Garret GT2256V z Merca CDI 270
Przyznaje że czytałem wile innych tematów na temat tego turbo i jego montazu ale postanowiles stwozyc wlasny temat gdzie bede mogl sie podzielic z wszystkimi zdjeciami i opisami z kolejnych faz tuningu tak aby w przyszlosci mogl z tego skozystac, no i oczywiscie aby uzyskac od was kilka porad
Co bedzie mi potrzebne aby te turbinke zamontowac mianowicie na jakim kolektorze jak wyglada sprawa z orurowaniem, sterowaniem i przeplywem oleju?
SIlnik AHF do jakiego innego silnika jest podobny czytalem ze kolektor taki sam jak w ASZ czy ARL ale jaki inne róznice/podobienstwa?
Autko nie jest "surowe" na tą chwile siedzi:
-Wydech 3" pełny przelot bez kata koncówka wypuszczona bokiem pod progiem przy tylnim kole
-Dolot stozkowy K&N na krótkiej rurce dedykowany do 1,9tdi
-Wtryski 230ki
-Naprawde sporych rozmiarów FMIC
-Zaslepiony EGR
-W trakcie kolektor ssacy zmodyfikowany z VW LT
-seryjne turbo (buuuuu
To wszystko na dosc agresywnym sofcie uciaglo mi 163KM + - 300nm mazy sie wiecej
Dodam tylko ze autko nie jest uzywane na codzien tylko dla przyjemnosci wiec, jest kompletnie wybebeszone 1 fotel kubelkowy lekkie fele, z tego tez wzgledu nie musze sie martwic dymieniem, czy tym ze za 10.000km cos sie posra bo robie 150-200km miesiecznie.
Bardzo prosze o wasza pomoc w projekcie.