Sprzegło do 2.0 TDI
: czw gru 02, 2010 22:41
Witam !
Tak myślę o sprzęgłach do 2.0 tdi i niektórzy piszą ze np BKD ma takie samo sprzęgło co sharan niby wytrzymuje do 450 nm u jednych daje rade u innych nie,
Następna alternatywa to wzmocnienie docisku u P Radzikowskiego , ale brat ma takie co prawda nie pośliznęło sie jeszcze nigdy a miało ku temu powody , ale minus tego sprzęgła jest taki ze biegi ciężko wchodzą a o samym pedale sprzęgła jak chodzi nie musze pisać...
Tak sobie pomyślałem ze w 2.5 z T5 tez ma 240mm srednicy czy ktos próbował położyć docisk od takiego 2.5 174ps na koło dwumasowe od BKD itp .
2.5 TDi ma koło dwumasowe przykręcane na 8 srub a 1.9 i 2.0 ma na 6 wiec może sie różnią tylko koła dwumasowe miejscem przykręcania do wału a reszta jest taka sam???
….alternatywą może będzie sprzęgło od 2.0 BiTDi on ma 400nm od 1500rpm wiec takie podejrzewam ze powinno podchodzić do starszych motorków , na rynku wtórnym jeszcze nie ma tych silników…
Tak myślę o sprzęgłach do 2.0 tdi i niektórzy piszą ze np BKD ma takie samo sprzęgło co sharan niby wytrzymuje do 450 nm u jednych daje rade u innych nie,
Następna alternatywa to wzmocnienie docisku u P Radzikowskiego , ale brat ma takie co prawda nie pośliznęło sie jeszcze nigdy a miało ku temu powody , ale minus tego sprzęgła jest taki ze biegi ciężko wchodzą a o samym pedale sprzęgła jak chodzi nie musze pisać...
Tak sobie pomyślałem ze w 2.5 z T5 tez ma 240mm srednicy czy ktos próbował położyć docisk od takiego 2.5 174ps na koło dwumasowe od BKD itp .
2.5 TDi ma koło dwumasowe przykręcane na 8 srub a 1.9 i 2.0 ma na 6 wiec może sie różnią tylko koła dwumasowe miejscem przykręcania do wału a reszta jest taka sam???
….alternatywą może będzie sprzęgło od 2.0 BiTDi on ma 400nm od 1500rpm wiec takie podejrzewam ze powinno podchodzić do starszych motorków , na rynku wtórnym jeszcze nie ma tych silników…