Strona 1 z 1

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: czw gru 02, 2010 18:46
autor: arturkw
jako ze sa 2 sposoby przejścia ze sterowania turbinka z WG na VNT chciał bym prosic o wypowiedz ludzi którzy stosowali sposób nr 2 czyli bez gruszki ciśnieniowej , tylko za pomoca zaworka egr bo ponąc tam jest potrzebne podciśnienie do sterowania pracą VNT, na to wychodzi zeby tak przejsc to potrzebne nam bedzie zaworek n75 od powiedzmy afna i troche przewodu i to wszystko. Kto tak przerabiał tn temat? moze jakie opinie sugestie wady zalety?

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: czw gru 02, 2010 18:51
autor: evolution
jest i 3 sposob wykorzystujac stare sterowanie turbiny, praktycznie kazdy wg->vnt robiony u mnie jezdzi w ten sposob

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: czw gru 02, 2010 19:37
autor: arturkw
evolution pisze:jest i 3 sposob wykorzystujac stare sterowanie turbiny, praktycznie kazdy wg->vnt robiony u mnie jezdzi w ten sposob
a o tym nie wiedziałem możesz cos bliżej wyjaśnić.

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: czw gru 02, 2010 19:39
autor: arturkw
evolution pisze:stare sterowanie turbiny
czyli n75 zostaje? czy jednak trzeba robić podmiankę?

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: czw gru 02, 2010 21:20
autor: evolution
zaworek metalowy ktory na codzien steruje wg steruje pozniej vnt musisz naukowo do tego podejsc, mi sie udalo w pierwszym aucie za drugim razem zrobic stabilne cisnienie

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: czw gru 02, 2010 22:48
autor: arturkw
evolution pisze:pozniej vnt musisz naukowo do tego podejsc
nie mam takiej wiedzy jak ty i nawet nie mam z czego zasięgnąć info, moze powiesz jak kto zrobić?

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: pt gru 03, 2010 09:10
autor: Fahoo
evolution, oświeć szersze grono swoim patentem....
po co stosujesz swoje 3cie rozwiazanie skoro mozna zmienic instalacje na wzór ori z każdej vnt?
Czy twoje rozwiazanie ma jakieś korzyści? Czy tylko jedyną korzyścią jest wykorzystanie starego n75?

arturkw, zrób tak jak trzeba
Obrazek

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: pt gru 03, 2010 15:26
autor: ringel
Ostatnio w trasie padł mi N75 w 1z, co chwile tryb awaryjny. Podmieniłem z N18 i jechałem dalej ale już bez notlauf. Problem był taki, że nie dmuchało około 1bar, tylko 0,8-0,9bar. Niewiem czy ten N18 był w miarę ok ale na ten czas spełnił swoją funkcję. A tu wszyscy piszą że się nie da do 1z. POzdro

Re: 2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: pt gru 03, 2010 19:45
autor: evolution
Fahoo pisze:evolution, oświeć szersze grono swoim patentem....
po co stosujesz swoje 3cie rozwiazanie skoro mozna zmienic instalacje na wzór ori z każdej vnt?
Czy twoje rozwiazanie ma jakieś korzyści? Czy tylko jedyną korzyścią jest wykorzystanie starego n75?

arturkw, zrób tak jak trzeba
Obrazek
lubie sie bawic i udowadniac ze sie da bez dodatkowych zbednych kosztow zrobic to na fabrycznym zaworze, a program i tak sie do tego robi wiec cale naukowe podejscie to zasadniczo ingerencja w kilka bitow softu i podejscie do sprawy z punktu widzenia cisnien bezwzglednych a nie nadcisnien i podcisnien przy czym mozna zostawic ta cala dobra poniekad magistrale w aucie miejskim, ktora ty na rysunku wyprules :) oraz nie wymusza wsadzenia w ecu softa od asv czy ahf by dzialalo z fabryczna n75, bo jakbys nie patrzyl cala ta piekna zabawa z n75 sprowadza sie do tego iz robisz seryjne 110 ps ewentualnie z wieksza dmuchawa

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: sob gru 04, 2010 08:18
autor: wesol
prosciej zrobic taka dzwignie ( rodzaj wagi szalkowej) i bedzie odwracac dzialanie gruszki od WG. Inaczje mowiac zamiast wypychac jak to jest w ukladzie nadcisnieniowym ramie bedzie wciagane. Proste i skuteczne. Silniki turbobrnzynowe maja tak jak wiekszosc starszych dielsow na WG sterowanie nadcisnieniem i sztanga jest wypychana. Jednak np w astrze G z silnikiem 2.0 siesla mialem turbo GT15 na Wg i byla gruszka taka jak w vnt czyli wciagala sztange. Poporstu bylo tak to rozwiazane ze wciaganie zamykalo WG. Odwracasz gruszke albo dobudowujesz ramie z zawiasem w polowie i odwracasz dzialanie czyli zamiast wybychac bedzie sztanga wciagana.
Juz to walkowalismy pare miechow temu w innym chyba temacie.

Re: 2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

: sob gru 04, 2010 09:44
autor: evolution
wesol pisze:prosciej zrobic taka dzwignie ( rodzaj wagi szalkowej) i bedzie odwracac dzialanie gruszki od WG. Inaczje mowiac zamiast wypychac jak to jest w ukladzie nadcisnieniowym ramie bedzie wciagane. Proste i skuteczne. Silniki turbobrnzynowe maja tak jak wiekszosc starszych dielsow na WG sterowanie nadcisnieniem i sztanga jest wypychana. Jednak np w astrze G z silnikiem 2.0 siesla mialem turbo GT15 na Wg i byla gruszka taka jak w vnt czyli wciagala sztange. Poporstu bylo tak to rozwiazane ze wciaganie zamykalo WG. Odwracasz gruszke albo dobudowujesz ramie z zawiasem w polowie i odwracasz dzialanie czyli zamiast wybychac bedzie sztanga wciagana.
Juz to walkowalismy pare miechow temu w innym chyba temacie.
poco rzezbic????z gruszkami i dzwigniami jak zostawiasz turbo seryjne a podchodzacdo tematu w sposob jak opisalemwyzej dziala wszystko jak nalezy