Strona 1 z 1

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

: wt lis 09, 2010 18:27
autor: slonik98
Witam. Zastanawiam się od czasu zmiany silnika w golfie 3 na motor ATD, gt22v, ict5, czy w kompie siedzi ori program, czy jest coś innego napisane. Sprawa wyglada następująco. Doładowanie wariuje, około 2.2k obrotów full boost 2 bary, 3,3-3,5k obr. spadek na 1-1,1bara i skok tak mniej wiecej na 1.4 bara do końca. Ostatnio po zmianie pompek z AJ na AL`ki zaobserwowałem poprawe dołu i troche góry. Auto przyjęło Al`ki beż żadnej ingerencji w kompa. Dodam, że po numerach w vagu stwierdzono, że to komp z ARL`a. Po zmianie pompek sprzęgło zaczęło się ślizgać. Przymierzam się powoli do programu, jednak sprawa sprzęgła to troche przeciągnie w czasie, no i jeszcze musze popoprawiać pare rzeczy. Prosiłbym o ocene logów, które wykonałem na 3 biegu (skrzynia 6 biegów). Będę wdzięczny za jakiekolwiek opinie. Pozdrawiam

038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'001,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, CF,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1512,32.1,11.2,81.0,,,,,,,,,,
,0.40,1617,39.0,13.3,81.0,,,,,,,,,,
,0.80,1722,43.6,14.8,81.0,,,,,,,,,,
,1.20,1848,52.4,17.3,81.0,,,,,,,,,,
,1.60,2016,62.0,20.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.00,2184,64.0,21.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.40,2394,63.1,23.5,81.0,,,,,,,,,,
,2.80,2604,62.3,24.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.20,2793,62.0,25.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.60,2982,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.00,3171,50.2,22.4,81.0,,,,,,,,,,
,4.40,3339,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.80,3507,60.9,28.1,81.0,,,,,,,,,,
,5.20,3654,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,5.60,3822,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.00,3969,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.40,4116,59.6,28.1,81.9,,,,,,,,,,
,6.80,4242,56.5,27.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.20,4389,53.0,26.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.60,4494,50.2,25.5,81.9,,,,,,,,,,


Sunday,07,November,2010,17:30:56
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,230-350,210-370,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.38,1512,850.0,568.4,4.8,,,,,,,,,,
,0.78,1617,850.0,666.4,4.8,,,,,,,,,,
,1.18,1701,850.0,749.7,4.8,,,,,,,,,,
,1.58,1827,850.0,833.0,4.8,,,,,,,,,,
,1.98,1974,850.0,965.3,4.8,,,,,,,,,,
,2.38,2142,850.0,1107.4,4.8,,,,,,,,,,
,2.78,2352,850.0,1180.9,4.8,,,,,,,,,,
,3.18,2541,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.58,2751,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.98,2961,850.0,926.1,4.8,,,,,,,,,,
,4.38,3129,850.0,1112.3,4.8,,,,,,,,,,
,4.78,3318,850.0,1087.8,4.8,,,,,,,,,,
,5.18,3507,850.0,1127.0,4.8,,,,,,,,,,
,5.58,3675,850.0,1122.1,4.8,,,,,,,,,,
,5.98,3843,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.38,3948,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.78,4095,850.0,1078.0,4.8,,,,,,,,,,
,7.18,4221,850.0,1038.8,4.8,,,,,,,,,,
,7.58,4347,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,7.98,4473,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,8.38,4578,850.0,960.4,4.8,,,,,,,,,,


Sunday,07,November,2010,17:32:01
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,4BTDC-2ATDC,3-8 °Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, °BTDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1302,0.6,6.6,1.7,,,,,,,,,,
,0.40,1323,8.4,8.7,1.7,,,,,,,,,,
,0.80,1386,9.0,10.2,2.8,,,,,,,,,,
,1.20,1449,9.0,10.2,2.2,,,,,,,,,,
,1.60,1512,9.0,10.7,2.2,,,,,,,,,,
,2.00,1617,9.9,12.2,2.8,,,,,,,,,,
,2.40,1701,10.9,13.8,2.2,,,,,,,,,,
,2.80,1806,11.5,15.8,2.2,,,,,,,,,,
,3.20,1974,12.1,18.9,2.8,,,,,,,,,,
,3.60,2121,12.7,21.4,2.8,,,,,,,,,,
,4.00,2310,13.3,22.4,3.9,,,,,,,,,,
,4.40,2499,14.0,24.0,3.9,,,,,,,,,,
,4.80,2730,15.2,25.0,3.3,,,,,,,,,,
,5.20,2919,16.1,25.5,3.3,,,,,,,,,,
,5.60,3108,17.1,26.5,2.8,,,,,,,,,,
,6.00,3297,18.0,27.0,2.8,,,,,,,,,,
,6.40,3465,18.9,28.1,2.8,,,,,,,,,,
,6.80,3612,19.8,28.6,3.9,,,,,,,,,,
,7.20,3780,20.5,28.6,4.4,,,,,,,,,,
,7.60,3948,21.4,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.00,4074,22.0,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.40,4200,22.6,27.5,5.0,,,,,,,,,,
,8.80,4326,23.3,27.0,5.5,,,,,,,,,,
,9.20,4473,23.9,26.0,5.0,,,,,,,,,,

Sunday,07,November,2010,17:32:29
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,65-70,52-54,52-60,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1365,70.0,45.6,27.2,,,,,,,,,,
,0.40,1449,70.0,51.1,27.5,,,,,,,,,,
,0.80,1533,70.0,55.7,31.3,,,,,,,,,,
,1.20,1617,70.0,57.6,38.4,,,,,,,,,,
,1.60,1722,70.0,60.4,42.8,,,,,,,,,,
,2.00,1827,70.0,63.4,50.0,,,,,,,,,,
,2.40,1974,70.0,65.3,60.4,,,,,,,,,,
,2.80,2142,70.0,64.2,64.2,,,,,,,,,,
,3.20,2352,70.0,63.1,63.7,,,,,,,,,,
,3.60,2541,70.0,62.6,62.6,,,,,,,,,,
,4.00,2751,70.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
,4.40,2940,70.0,62.0,55.5,,,,,,,,,,
,4.80,3129,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.20,3297,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.60,3465,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.00,3633,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.40,3801,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.80,3948,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,7.20,4074,70.0,60.7,60.9,,,,,,,,,,
,7.60,4200,70.0,57.1,60.9,,,,,,,,,,
,8.00,4347,70.0,54.1,59.0,,,,,,,,,,
,8.40,4452,70.0,51.1,56.8,,,,,,,,,,
,8.80,4557,70.0,48.0,54.1,,,,,,,,,,
,9.20,4536,0.0,49.1,31.3,,,,,,,,,,

Sunday,07,November,2010,17:33:11
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,2300-2600,2200-2800,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1260,1428.0,1044.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.40,1302,1632.0,1068.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.80,1365,1704.0,1104.0,24.7,,,,,,,,,,
,1.20,1428,1812.0,1152.0,22.7,,,,,,,,,,
,1.60,1512,1908.0,1212.0,24.3,,,,,,,,,,
,2.00,1596,2040.0,1296.0,21.1,,,,,,,,,,
,2.40,1701,2232.0,1416.0,22.7,,,,,,,,,,
,2.80,1806,2388.0,1596.0,15.9,,,,,,,,,,
,3.20,1953,2508.0,1860.0,34.7,,,,,,,,,,
,3.60,2121,2544.0,2232.0,46.6,,,,,,,,,,
,4.00,2310,2544.0,2532.0,54.2,,,,,,,,,,
,4.40,2499,2568.0,2748.0,61.4,,,,,,,,,,
,4.80,2688,2568.0,2952.0,70.5,,,,,,,,,,
,5.20,2898,2568.0,2988.0,74.9,,,,,,,,,,
,5.60,3087,2568.0,2328.0,55.8,,,,,,,,,,
,6.00,3255,2568.0,2268.0,57.8,,,,,,,,,,
,6.40,3423,2568.0,2268.0,59.0,,,,,,,,,,
,6.80,3591,2568.0,2304.0,60.6,,,,,,,,,,
,7.20,3759,2568.0,2316.0,61.0,,,,,,,,,,
,7.60,3906,2544.0,2316.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.00,4032,2520.0,2304.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.40,4158,2472.0,2268.0,63.8,,,,,,,,,,
,8.80,4284,2412.0,2220.0,62.6,,,,,,,,,,

tutaj logi wrzucone na vaglog:
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wsLCxFTkQ=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

: wt lis 09, 2010 21:31
autor: evolution
auto jest po wirusie, jednak korekte rob jak najszybciej z dwoch powodow:
a) zadne turbo dlugo bez echa nie wytrzyma tych parametrow
4.80,2688,2568.0,2952.0,70.5,,,,,,,,,,
,5.20,2898,2568.0,2988.0,74.9,,,,,,,,,,
,5.60,3087,2568.0,2328.0,55.8,,,,,,,,,,
,6.00,3255,2568.0,2268.0,57.8,,,,,,,,,,
wartosc 2988 to max co pokazuje ecu wiec jest duze prawdopodobienstwo ze over przekracza cisnienie 2 bary a to zdecydowanie za duzo
b) soft ma dawke pociagnieta matematycznie i to niezbyt finezyjnie ( 65 mg przy 2100) nie dziwne ze sprzeglo puscilo po zmianie pompek bo sie leje okolo 80 w tym momencie na al 'kach
a propo sprzegla mozesz wrzucic jednomas jesli zalezy ci na przyspieszeniach

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

: wt lis 09, 2010 23:23
autor: slonik98
evolution, dzięki evo :) na RF napisali jeszcze, że chyba mam walniętą przepływke, ale chcą dla pewności jeszcze raz logi 8,11. Fakt dzisiaj przypatrzayem się wskaźnikowi boostu i wskazówka wychodzi poza skale 2 bar :goof: . Jaki logi moge jeszcze porobić, żeby ocenić ogólny stan podzespołów. Aha jeden użytkownik, stwierdził, że rozjechany jest kąt synchronizacji. Co do sprzęgła to do auta wlatuje zestaw z sharana.

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

: czw lis 11, 2010 01:33
autor: spanky
wyglada jak jakas modyfikacja standardowego ARL-a ....

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

: czw lis 11, 2010 11:32
autor: goodhope
no bo przecież 038906019KG jest z ARLa... leona/toledo :rotfl:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

: czw lis 11, 2010 14:46
autor: evolution
przeplywka ok jest, zostaw te logi i odpusc sobie jazde z 100 procent gazu do czasu poprawy softu bo wysrasz w koncu dmuchawe. :)
jak zajedziesz do tuneraon bedzie najlepiej wiedziec co dotknac i dlaczego :pub:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

: czw lis 11, 2010 15:00
autor: slonik98
evolution, dzięki, naszczęscie nie jeżdże z gazem w podłodze, ale bywało. Dzięki wszystkim za zainteresowanie. Pozdro