1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
na wstępie witam wszystkich bo to moj 1 post. mam do was takie pytanie jestem po wirusie w seryjnym 1.9 tdi plus do tego sa wsadzone wtryski 216 kupiłem okazyjnie używane moc fanie wyszła seryjna i po chipie, lecz martwi mnie 1 rzecz ciśnienie doładowania mam 1,25 na wskaźniku czy to aby nie za duzo na ori turbine z 1Z? wydaje mi sie ze bezpieczne ciśnienie to około 1,1-1,15 bar lecz mogę sie mylić i proszę o sprostowanie. moc po wirusie 127 koni i 290 nm i prawie bezdymnie jest:) nie zamieszczam wykresu chodzi mi o ciśnienie doładowania i o bezpieczeństwo mojej turbawki.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
do jakich obrotow jest zadane to 1,25 ?
masz logi dynamiczne bloku 011 ?
a moze wskaznik przeklamuje ?
masz logi dynamiczne bloku 011 ?
a moze wskaznik przeklamuje ?
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
w całym zakresie? przy koncu jest około 1,2? czy tyle samo?spanky pisze:do jakich obrotow jest zadane to 1,25 ?
masz logi dynamiczne bloku 011 ?
a moze wskaznik przeklamuje ?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
Tyle mam w peaku, pozniej spada do ok 1,15 i do 1,1
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
a u siebie masz ori turbinke czy jak?bradley pisze:Tyle mam w peaku, pozniej spada do ok 1,15 i do 1,1
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
cos mi sie wydaje ze wskaznik troszke zaduzo ładuje a jesli to prawda to krotkie zycie twojego turbo szybko wirniczek poleci w kosmos .
Lecz pamietaj jedno jak padnie turbo .tzn jesli urwie wirnik jak najszybciej do mechanika nie jezdzij chociaz autem w takim stanie bo mozesz poniesc dodatkowe koszta w postaci remontu silnika .
OGOLNIE TO PRZEROBIELM TROCHE TEGO TEMATU MAM TEZ 1Z )15XKM NARAZIE ALE NIEDLUGO DALEJ W GORE
POZDRO
Lecz pamietaj jedno jak padnie turbo .tzn jesli urwie wirnik jak najszybciej do mechanika nie jezdzij chociaz autem w takim stanie bo mozesz poniesc dodatkowe koszta w postaci remontu silnika .
OGOLNIE TO PRZEROBIELM TROCHE TEGO TEMATU MAM TEZ 1Z )15XKM NARAZIE ALE NIEDLUGO DALEJ W GORE
POZDRO
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
przy końcu jest 1,2spanky pisze:do jakich obrotow jest zadane to 1,25 ?
wczesniej wskaźnik pokazywał 0,85 czyli tyle ile powinno dmuchać.spanky pisze:a moze wskaznik przeklamuje ?
przy samym końcu jest około 1,2 bara.arturkw pisze:w całym zakresie? przy koncu jest około 1,2? czy tyle samo?
przy jakich obrotach masz te cisnienia i gdzie robiles softa?bradley pisze:Tyle mam w peaku, pozniej spada do ok 1,15 i do 1,1
tez mi sie tak wydaje dlatego chce co nie co sie dowiedzieć moze ktos z tunerow sie wypowie bo wiem ze to czyta na pewno evo mirass rob goodhope i innilobot25 pisze:cos mi sie wydaje ze wskaznik troszke zaduzo ładuje a jesli to prawda to krotkie zycie twojego turbo szybko wirniczek poleci w kosmos .
Re: 1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
nie panikuj
Regulator ciśnienia masz pod prawą stopą. To ty decydujesz jak często z maksymalnego ciśnienia korzystasz.
Te sprężarki są naprawdę pancerne.
Dowodem tego jest choćby to, że ciągle się kręci.
Znajdź jakiekolwiek VGT, które bez dotykania chodzi kilkanaście lat ?
Jeśli nawet się skończy to co z tego ?
To już jest wiekowe auto z wiekowym silnikiem i równie wiekowym osprzętem.
Baw się póki możesz... i masz czym
padnie ?
...bo starość ją posunie.
Wygospodarujesz dwie dniówki i kupisz sobie na allegro inną. (wolałbym zajechać 3 używki niż jedną regenerowaną
Regulator ciśnienia masz pod prawą stopą. To ty decydujesz jak często z maksymalnego ciśnienia korzystasz.
Te sprężarki są naprawdę pancerne.
Dowodem tego jest choćby to, że ciągle się kręci.
Znajdź jakiekolwiek VGT, które bez dotykania chodzi kilkanaście lat ?
Jeśli nawet się skończy to co z tego ?
To już jest wiekowe auto z wiekowym silnikiem i równie wiekowym osprzętem.
Baw się póki możesz... i masz czym
padnie ?
...bo starość ją posunie.
Wygospodarujesz dwie dniówki i kupisz sobie na allegro inną. (wolałbym zajechać 3 używki niż jedną regenerowaną
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
czołgi,
tak to wyglada wyzej
3255 2060.4 2101.2 51.8
3402 2050.2 2070.6 57.8
3507 2050.2 2050.2 57.8
3612 2040.0 2019.6 56.6
3696 2029.8 2009.4 54.2
3759 2029.8 2029.8 53.8
3822 2019.6 2050.2 55.8
3885 2019.6 2009.4 56.2
3927 2009.4 2019.6 56.2
3990 2009.4 2009.4 57.0
4032 1999.2 2009.4 58.2
4074 1989.0 1999.2 59.8
Ta sprezarka jest pancerna. Przezyla przeladowania (powyzej 1,5bar) nie wiadomo w zasadzie ile bylo bo samochod w notlaufa nie wchodzil (1 i 2 bieg). Po zmianie n75 problem ustal.
tak to wyglada wyzej
3255 2060.4 2101.2 51.8
3402 2050.2 2070.6 57.8
3507 2050.2 2050.2 57.8
3612 2040.0 2019.6 56.6
3696 2029.8 2009.4 54.2
3759 2029.8 2029.8 53.8
3822 2019.6 2050.2 55.8
3885 2019.6 2009.4 56.2
3927 2009.4 2019.6 56.2
3990 2009.4 2009.4 57.0
4032 1999.2 2009.4 58.2
4074 1989.0 1999.2 59.8
Ta sprezarka jest pancerna. Przezyla przeladowania (powyzej 1,5bar) nie wiadomo w zasadzie ile bylo bo samochod w notlaufa nie wchodzil (1 i 2 bieg). Po zmianie n75 problem ustal.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
dzieki wielkie a powiedz mi jaka moc uzyskałes? i moment obrotowy masz jakis wykresik?
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
jestem ciekawy tego wątku ale nie ogarniam tych cyferek mozesz jaśniej troszkę wiem ze chodzi o mbar wartości i widze jak sie zmniejsza ciśnienie tylko jak to przeliczyć?bradley pisze:tak to wyglada wyzej
3255 2060.4 2101.2 51.8
3402 2050.2 2070.6 57.8
3507 2050.2 2050.2 57.8
3612 2040.0 2019.6 56.6
3696 2029.8 2009.4 54.2
3759 2029.8 2029.8 53.8
3822 2019.6 2050.2 55.8
3885 2019.6 2009.4 56.2
3927 2009.4 2019.6 56.2
3990 2009.4 2009.4 57.0
4032 1999.2 2009.4 58.2
4074 1989.0 1999.2 59.8
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Re: 1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
Tylko 125KM 288Nm, wykres jest w dziale z wykresami po 216. To jeszcze bylo przed zmiana kolektora ssacego, zaslepieniem EGRa i wymiana sprzegla (ktora chyba dala dupohamowne odczucie lepszego przyspieszenia).czołgi pisze:dzieki wielkie a powiedz mi jaka moc uzyskałes? i moment obrotowy masz jakis wykresik?
Jak sie sprezarka wysra to moze zmienie na jakas T24 bo nie chce mi sie bawic w instalacje VNT
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
Cześć ja mam od roku 1.25 bara i 216. Wykres wyszedł taki:
http://magazyn.dnx.pl/audi/1Z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
(po wymianie N75 wykres się wyrównał nie ma takiego spadku po max momencie i moc podskoczyła do 124. Udało się uzyskać 130 km ale wybrałem wariant 121 ale za to płaski przebieg między 3 a 4 tyś obr)
Olej zmieniam co 9000, daje w palnik tylko jak silnik się dogrzeje, po ostrej jeździe chłodzę turbinę. Nic złego się nie dzieje, a często korzystam z max mocy zaskakując kierowców w nowych zabawkach
W związku ze wzrostem osiągów przytrafiły sie 2 problemy - nie wytrzymały stare poduszki skrzyni i strzelił wąż w dolocie.
pozdr
http://magazyn.dnx.pl/audi/1Z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
(po wymianie N75 wykres się wyrównał nie ma takiego spadku po max momencie i moc podskoczyła do 124. Udało się uzyskać 130 km ale wybrałem wariant 121 ale za to płaski przebieg między 3 a 4 tyś obr)
Olej zmieniam co 9000, daje w palnik tylko jak silnik się dogrzeje, po ostrej jeździe chłodzę turbinę. Nic złego się nie dzieje, a często korzystam z max mocy zaskakując kierowców w nowych zabawkach
W związku ze wzrostem osiągów przytrafiły sie 2 problemy - nie wytrzymały stare poduszki skrzyni i strzelił wąż w dolocie.
pozdr
1.9 tdi 1z po chipie, cisnienie 1,25 nie za duzo?
RSRoss, ładny wykres a te 115 koni i 270 niutonów to po samych 216? czy to juz jakis maly sofcik byl?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości