Strona 1 z 1

Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 00:13
autor: gregorian21
Zależy co chcesz tym osiągnąć...

Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 06:42
autor: Shmatan
Lepiej sprawdzi się wymiana markowego filtra co 5kkm

Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 10:59
autor: CrocodileReggae
:jezor:
Shmatan pisze:Lepiej sprawdzi się wymiana markowego filtra co 5kkm
o matko i córko...
a może co tankowanie

Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 11:01
autor: PELE
Shmatan pisze:Lepiej sprawdzi się wymiana markowego filtra co 5kkm
:pub:
a co złego w wymianie filtra powietrza co 6 tyś km? Przecież ma to wpływ na przepływkę i turbo

silnik masz seria, ta wkładka za dużo Ci nie da, wręcz nic
Pan z aukcji opisuje:
Zalety stosowania filtrów sportowych:

* Większa moc i moment silnika - hahahaha
* Zmniejszenie zużycia paliwa od ok. 0,1 do 0,2 litra na 100 km, czyli zakup filtra zwraca się za ok. 20 tyś. km - hahahaha
*Polepszenie dźwięku/sound’u silnika - w szczególności DIESEL :ass:

Co 6 tyś km wymiana na porządną ori wkładkę, np Knecht lub Mann
Jak już myślisz o wkładach to raczej 2 producentów K&N lub Pipercross
Steinway pisze:czy jest senszakładania takiego filtra powietrza?? Proszę o wypowiedzenie się osób znających się na rzeczy. Pozdro!
odpowiadam NIE

Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 15:58
autor: siaralfc
Steinway pisze:1.9D
pelton pisze:turbo
ciężko może być temu sprostać.

Steinway,
odp; nie
dlaczego? hamownią tego nie potwierdzałem, ale jak kupiłem swojego parcha(1Z) to miałem podobną wkładkę i zaraz po zakupie wsadziłem zwykły, papierowy, a dupohamownia nie wykryła żadnych ubytków ani przyrostów mocy, a więc piernicz te wkładki, a te 5 czy 6 dych które więcej masz na to wydać, to wydaj na kratę piwa ;)

Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 22:33
autor: mp1985
ja mam wklad Pipercross i nie wiem co z tym robic tzn jaki i czym sie to czysci??

czy nei wywalic tego w cholere - poprzedni wlasciciel to wsadzil



auto mocno modzone byl AHF a teraz 162KM 345Nm

Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 22:44
autor: PELE
mp1985,

OPIS Z FILTRA I OLEJKÓW


Filtry PIPERCROSS, czy K&N dzięki swojej konstrukcji nie wymagają częstego czyszczenia. Jeśli jednak zajdzie taka koniczność zabrudzony filtr należy umyć stosując środek myjący rekomendowany przez producenta oraz wodę lub w ostateczności roztwór nieagresywnego płynu do naczyń i wody, filtr stożkowy, czy też wkładkę dobrze jest serwisować co wymianę oleju w aucie (co około 10, 15 tys. Kilometrów)

• filtr wyjąć z pojazdu i delikatnie wytrzepać
• zwilżyć filtr preparatem myjącym (lub roztworem w/w płynu do naczyń i wody)
• po około 3 minutach wypłukać ciepłą wodą
• skontrolować rezultat i w razie potrzeby powtórzyć czynności 2 i 3
• otrzepać i pozwolić wyschnąć
• nasączyć filtr olejkiem

Olejki do czyszczenia możesz znaleźć na allegro, są takie z Pipercrossa i K&N

Re: Filtr powietrza.

: czw wrz 30, 2010 23:52
autor: mp1985
ok dzieki


a powiedz jeszcze tak z wlasnego doswiadczenia zostawic ten filtr i bawić sie w czyszczenie ?
czy kupic poprostu nowy standardowy mann lub kneht i wymieniać przy kazdej zmianie oleju czyli co 15tys km??

Filtr powietrza.

: pt paź 01, 2010 10:17
autor: PELE
Steinway, Ty masz serię, korzystaj z ori wkładek, będzie ok
mp1985, Ty masz porobione auto więc bym zostawił tego PIPERCROSSA i regularnie czyścił, tylko musisz dokupić jeszcze olejki do czyszczenia, wiesz producent pisze o czyszczeniu co 15 tyś km, ja czyszczę co 6 tyś km

Filtr powietrza.

: pt paź 01, 2010 14:24
autor: Shmatan
CrocodileReggae pisze: matko i córko...
a może co tankowanie
masz jakiś problem z częstą wymianą filtra? zmiana co 10k, i dwukrotne otrzepanie i przedmuchanie w tym czasie to minimum...

Filtr powietrza.

: sob paź 02, 2010 21:35
autor: BENITO
Osiągów tym nie podniesiesz nawet delikatnie więc po co to stosować.