Strona 1 z 1

Spadek doładowania na wyższych obrotach

: sob wrz 04, 2010 19:22
autor: Adriano_Amigo
problem taki mam, bo pokręciłem doładowaniem i teraz mam 1.1 bara w SB'ku na turbinie T2, no i ładnie sobie dmucha aż do momentu wejścia na obroty powyżej 3300. potem nastepuje spadek do 0,8 bara. czy to jest spowodowane tym że powinienem podlać go wiekszą ilościa paliwa czy może jest jakaś inna przyczyna tego zjawiska? bo z tego co kojarze to ktoś sie kiedyś wypowiadał sie na ten temat, ale nie umiem znaleźć tego posta. pomóżcie prosze :otepienie:

Re: Spadek doładowania na wyższych obrotach

: czw wrz 16, 2010 17:23
autor: Adriano_Amigo
Zauważyłem jeszcze, że jak mam buta w podłogę to powyżej 3k doładowanie zaczyna pływać tzn. raz jest 0,9b po czym na chwilkę spada na 0,5 i wraca na 0,8b. Zanim skróciłem tą sztangę od turbo to sie tak nie działo, poprostu ładowało max 0,8 i tak trzymało. Co mam zrobić, żeby temu zaradzić?

Spadek doładowania na wyższych obrotach

: sob wrz 18, 2010 22:08
autor: jendrula
a co się dzieje za samochodem , czarno ? czy norma,

Re: Spadek doładowania na wyższych obrotach

: śr wrz 22, 2010 20:44
autor: Adriano_Amigo
za autem norma, powiedzialbym nawet, że mniej czarno niz wcześniej. Ale ostatnio wwaliłem calkowicie podkładkę spod pina i jakąś tam chmurkę wiać ale bardzo słabą- w dzień prktycznie jej nie ma, tzn. w nocy jak ktos za mnąjedzie ijak depne to w lusterku widze jakies oboki ale w dzien tego nie widac.

Re: Spadek doładowania na wyższych obrotach

: pn lis 15, 2010 17:06
autor: Adriano_Amigo
Panowie, czy nikt nie ma pojęcia o co kaman z tym spadaniem doładowania u mnie, a raczej pływaniem? Jak but w podłoge to powyżej 3k faluje od 0,5 do 0,9Bara, ale np. przy 140km/h jak wcisne w podłogę to jest ładnie 0,8B, poradzi coś ktoś?