warto dac jeszcze opornik ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: wronek1 » sob sie 07, 2010 13:59

Tak sie zastanawiam czy w moim toledo warto wstawic opornik na przełączniku, bo 122konie juz czasem nie wystarczają .
Da to jakis sensowny efekt ??

Program mam bezdymny , tak wiec mysle ze mozna mu jeszcze troche podlac paliwka.
Co o tym sadzicie ? jaki przyrost mocy na rezystorze?
Nie chce tego czesto uzywac ,tak tylko zeby od czasu do czasu przytrzec komus nosa w jakiejść Hance :bigok:


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: mp1985 » sob sie 07, 2010 15:38

kup wtryski 216 jak chcesz wersje ekonomiczna to nie musisz robic korekty softu jesli teraz jest bezdymny zdejmiesz troche dawke paliwa i bedzie ok a moc po dolozeniu do Twojego auta 216 wróżąc z fusow bedzie gdzieś w zakresie 140-150 KM

216 mozesz kupic nowe hybrydy u usera cowboy z naszego forum lub szukaj używanych hybryd ja ostatnio kupilem uzywki 216 bosio za 700zł od kolegi z forum



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: wronek1 » sob sie 07, 2010 15:40

no wlasnie nie chce wtryskow zmieniac , bo postanowilem ze do tego auta juz dokladal nie bede $$$

bardziej zalezy mi na info czy opornik cos da i czy warto go zalozyc ma te kilka "strzałow"


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: glus » sob sie 07, 2010 15:42

Popieram!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: wronek1 » sob sie 07, 2010 16:12

ale co popierasz? odpowie ktos konretnie na moje pytanie :bigok:


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: glus » sob sie 07, 2010 17:38

Wtryski, ale pisalem to w tym samym czasie ci Ty ze niechcesz dokladac do tego auta.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: cowboy » ndz sie 08, 2010 15:32

jesli masz program na 122KM w 1Z, to jak dołożysz opornik to bedziesz łapał notlaufy ... nie dokładaj juz żadnego rezystora !!

w ogóle pomysł do bani..

jesli jest jeszcze zapas (w co bardzo wątpie) to jedź na korekte softu, moze jeszzce z 5KM wyciągniesz..



casylimi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob cze 27, 2009 17:15
Lokalizacja: DWR

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: casylimi » ndz sie 08, 2010 19:54

cowboy o co Ci chodzi w pierwszej linijce?
Ja próbowałem włączyć opornik świeżo po sofcie chociaż Miras kategorycznie zabronił i efekt był taki, że od razu przy butowaniu coś mocno je...ło w silniku i momentalne zgasł. Trochę się przestraszyłem ale opornika nie wywaliłem na stałe, dopiero po jakimś czasie znowu zachciało mi się nagłego przyrostu mocy i efekt był ten sam, wtedy opornikowi powiedziałem HASTA LA VISTA BABE. Nie wiem co tak naprawdę działo się w silniku w tym momencie ale dobrze że mi go nie roz...ebało. Tyle


Staram nie udzielać się po pijaku

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: cowboy » ndz sie 08, 2010 20:04

casylimi pisze:cowboy o co Ci chodzi w pierwszej linijce?

heh składnia mi sie pomieszała ale wiadomo o co chodzi = jak auto po remapie, to dokładanie rezystorków to głupota



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: bradley » ndz sie 08, 2010 22:01

Zmiana na 216tki jak ma 205tki to glupota. Dojdzie moze z 5KM wiecej. Opornik mialby sens jakbys jeszcze dal opornik na kompie. Zalezy ile masz teraz dowalone koksu i powietrza na programie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: arturkw » ndz sie 08, 2010 23:15

bradley pisze:Zmiana na 216tki jak ma 205tki to glupota. Dojdzie moze z 5KM wiecej. Opornik mialby sens jakbys jeszcze dal opornik na kompie. Zalezy ile masz teraz dowalone koksu i powietrza na programie.
a blad to ma wiekszy sens poniewaz jak kupujesz 216 to zazwyczaj w 90% przypadków sa one od cowboya i maja cisnienia 220\300 wyregulowane i sa na nowych końcówkach a kupujesz 205 to nigdy nie wiesz ile maja bo juz nalatane km jest.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: Byku21 » pn sie 09, 2010 00:54

A ja powiem tak,moj Afn mial po virusie 135KM/300Nm lajtowo zrobione,a od czasu do czasu uruchamialem potencjometr,ktorym regulowalem dokladniej niz rezystorami opornosc i na hamownii z uruchomionym wyszlo 145KM/330Nm,ale chmura dymu za mna byla,lecz efekt byl odczuwalny.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: cowboy » pn sie 09, 2010 08:56

bradley pisze:Zmiana na 216tki jak ma 205tki to glupota. Dojdzie moze z 5KM wiecej.
ja mam zupełnie inne doświadczenia, u mnie wymiana na 216 bez dotykania softu dała +20KM ;)
wiele innych osób tez pewnie z głupoty zmienia ;)
ja najlepsze wyniki 1Z+216+remap jakie pamietam to cos koło 133-135KM ale nie konie są ważne ale przebieg momentu...

szkoda ze autor nie napisał że ma 205tki na pokładzie, stąd byłem zdziwony że sie 1Z lajtowo zrobił na 112KM :)



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

warto dac jeszcze opornik ??

Post autor: wronek1 » pn sie 09, 2010 09:11

no nie napisalem ze mam wtryski od afn'a , sorrki .
Mysle ze nie bede jednak nic dokladal . wczesniej kupie mocniejszego TDI'ka niz wloze w te auto ponad 1tys na wtryski.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości