Strona 1 z 2

Blow off na turbo

: pn lip 26, 2010 21:22
autor: _Bolec_
Witam. Czy da się w jakiś sposób przerobić turbo aby był taki efekt jak przy zakupie Blow off? Chodzi tutaj chyba o modyfikację przepustnicy ale pewien nie jestem. Po wywaleniu kata jest fajnie ale ja chcę lepiej :bigok:

: pn lip 26, 2010 21:44
autor: evolution
ffsapher, w dieslu by zalozyc blow off trzeba sie troche pobawic i koszty zawsze przekraczaja 1kpln..

: pn lip 26, 2010 22:10
autor: monopolowy
I nie ma to sensu

: pn lip 26, 2010 22:28
autor: evolution
monopolowy, ale jest 10 pkt w skali lansu... :helm:

: pn lip 26, 2010 22:37
autor: _Bolec_
15ptk u ziomów :crazy: 100ptk u blachar :bigok:

: pn lip 26, 2010 22:42
autor: evolution
co niezmienia faktu ze to w hu.. kosztuje a efekt tylko akustyczny. ale tez nie zmienia faktu ze we wrocku spora grupa z tym lata :)

: pn lip 26, 2010 22:46
autor: PELE
evolution pisze:co niezmienia faktu ze to w hu.. kosztuje a efekt tylko akustyczny. ale tez nie zmienia faktu ze we wrocku spora grupa z tym lata
zakładamy? joke, mi wystarczy to miłe BOV po wycięciu kata

: pn lip 26, 2010 23:20
autor: _Bolec_
Mam pytanko: czy podczas Blow off wskaźnik turbo boost( o ile ktoś ma zainstalowany) powinien wskazywać ciśnienie na minusie?
Wiec nie da się jakiegoś gwizdka do turbo dołożyć? Nie chodzi mi o standardowe miejsce na rurce z powietrzem tylko na modyfikacje przepustnicy na turbo. O tym że kosztuje to z 1kzł wiedziałem i właśnie pytam się czy nie da się tego jakoś alternatywnie zrobić, bo polak potrafi :bigok:

: pn lip 26, 2010 23:34
autor: stopmen
Bez przesady ze blowoff ponad kafla kosztuje, za 5 paczek mozna cos zmontowac i swista jak na WRC heheh :hehe:
Ps. wskaznik nie pokazuje nic na minusie :D

: wt lip 27, 2010 00:05
autor: _Bolec_
hmmm. wiec zastanawia mnie po co te wskaźniki mają ujemny poziom doładowania? :bajer:

: wt lip 27, 2010 08:39
autor: evolution
stopmen, a sterowanie??? nie opowiadaj jak nie zamontowales w dieslu zadnego ze to 500 pln bo wiecej kosztuje nawet samo sterowanie

[ Dodano: Wto Lip 27, 2010 08:41 ]
ffsapher,wskaznik pokazuje ujemne cisnienie tylko w benzynie, w dieslu nie masz przepustnicy w kolektorze wiec ujemnego nie bedzie, caly czas bedzie pokazywac jakies nadcisnienie :helm:

: wt lip 27, 2010 22:38
autor: glus
W tdi wedlug mnie mija sie nie oplaca , w cholere kasy(za ta kase mozna zapodac wtryski lub pome 11mm) a efekt tylko dzwiekowy. Osobiscie wole cichociemne furki niby seria a tu zonk bo odjezdzasz niby mocniejszej furce!

Blow off na turbo

: sob lip 31, 2010 11:10
autor: wesol
i turbo od tego szybcie odfrunie. Wirnik turbiny kreci sie wtedy znacznie wiecej. Tak go wyhamowuje top nadcisnienie w kolektorze a jak uchodzi zaworkiem to wykancza turbine.

Blow off na turbo

: pn sie 02, 2010 08:39
autor: evolution
wesol, widac ze pojecia nie masz jak dziala blow off w dieslu:D
upuszcza tylko w tym momencie jak turbo zwalnia wiec nie ma jak odfrunac po to robi sie sterowanie, no chyba ze zrobisz nie majac pojecia jak i bez sterowania ,to sie zgodze odfruwa