phanteon pisze:Ale siedząc na drugi końcu kraju wiesz ile mi dmucha? Aktualnie 1.15 a graniczna wartość do przyjęcia to 1.25 - przecież to suszara taka sama jak z ASV, więc nie rozumiem tego "na suszarce ALH POWODZENIA".
no to tak już bez żartów :
jednak troche sie znam, i wydaje mi sie że 1.25 nie wystarczy do 170 koni, a już na pewno nie wystarczy do takich koni porządnie wypasionych, które są dostępne razem z dość dużym momentem, bo pewnie koło 330-340. sam miałem w PD 150/350 i to przy dużym FMIC jaki mam, i uwierz mi turbo VNT15 miało dość, a takie właśnie masz. musi być większe bo odfrunie. poza tym na 216 to tak bardziej na 160 bym obstawiał, szczególnie w pompie 10, bo dodatkowa pompka pomoże, ale nie napompuje ciśnienia w sekcji
co do momentu, tak jak kolega wyżej mówi - od 1400 obrotów można dać w góre, ale kto zapłaci za cierpienia układu korbowo-tłokowego i sprzęgła to nie wiem.
a czwórka o której mówimy to ciężkie kombi, które ma prawdopodobnie turbo z ARLa, więc te 2 tyś to akurat w tym przypadku dobra opcja. turbodziura występująca pomiędzy 1600 a 1900 obrotów uważam że jest do przyjęcia - po prostu albo jedziesz wolno i pasi albo nie i wtedy i tak powyżej 2 tyś być musi
phanteon pisze:Podobno +10 do lansu.
no i widzisz u ciebie przy tak małym turbulum temperatura w dolocie bedzie lawinowo wzrastać bez FMIC, więc to nie + 10 do lansu, ale -30* w dolocie. ale sensu nie ma sie rozwodzić nad tym, skoro masz fachowców co sie znają.
wracając do cyferek dużo też zależy od hamowni, no bo generalnie da sie zrobić tak żeby było ile chce tuningowiec