Strona 1 z 1

chlodnica oleju

: pn lip 05, 2010 17:04
autor: glus
Jestem ciekaw czy podstawa filtra 1Z bedzie inna niz w ASZ lub ARL

: pn lip 05, 2010 22:07
autor: Włochaty
tak, jest inna, w 1z przykręcasz filtr od dołu a w każdym pd tylko wkładkę z góry się wkłada

chyba że chodzi Ci o przykręcanie do bloku, żeby zamienić tą z 1z na arl to nie wiem

: pn lip 05, 2010 22:51
autor: glus
Weze to pikus.Chodzi o mocowanie chlodniczki, gdzies czytalem o dluzszej srubie ale nie wiem gdzie.
Za wszystkie sugestie bede wdzieczny!

: wt lip 06, 2010 10:50
autor: dack23
podepnę się do tematu, jak zaadoptować chłodnicę oleju do 1z. ?

: czw lip 08, 2010 13:44
autor: Trochim
można trochę jaśniej :)

chcecie chłodniczke oleju wodną? 1Z powinien taka posiadać w oryginale ;)

czy dodatkową chłodniczkę olejową powietrzną?

jak ta drugą to potrzebna jest podstawa filtra oleju od np mk I gti ona ma już we i wy na weze pod chłodnice oleju i oczywiście jest w niej termostat i miejsce na czujnik temp oleju i aby było jak najmniej dłubania to zostawia się ori chłodniczkę wodną wymieniając właśnie w tej podstawie długa drażoną śrubę aby podstawę chłodniczkę wodną i filtr oleju razem połączyć

fotki nie moje zaczerpnięte z forum porsche www.924.pl http://www.924.pl/forum/viewthread.php? ... ead_id=668

postawa filtra oleju mkI gti

Obrazek

chłodnica mkI gti

Obrazek


jak by ktoś był zainteresowanyu to gdzies powinienem mieć taką postawę filtra i chłodnicę oleju weze chyba też gdzies by były ;)h

: czw lip 08, 2010 17:07
autor: caro86wlkp
koledze chodzi o wodną tzn wymiennik woda olej.
podstawkę, węże i chłodnice olej powietrze można kupić tu
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=200


też jestem ciekawy czy można zaadaptować sam wymiennik z arl czy trzeba było cały wymiennik z filtrem przekładać

: czw lip 08, 2010 22:04
autor: glus
Trochim, nie przeczytaalem tego co poleciles ale jestam zainteresowany.
Jesli chodzi o podstawe to nie podejdzie,a jak dorwe wymiennik od ARL to sie okaze!
Jak na razie brak czasu,(zostalo w firmie 3 osoby co pracuja,a w biurze 5 , wiec troche pozno wracam do domu zeby cos zrobic.Czeka IC na prube szczelnosci)!

: pt lip 09, 2010 00:09
autor: yanosho
u siebie w 1Z adaptowałem wymiennik od ASZ i szczerze polecam tą opcje jak narazie odnotowałem najwyższą temperaturę równa 98'C mierzoną MFA na Motulu 5W30 1z 180@380 :bajer:
Aby to zmajstrować potrzeba:
-3-4 kolanka 90'C (zależy jak poprowadzisz węże)średnicy wewnętrznej węży wodnych, bądź rurki do połączenia jeśli się ma już kolanka profilowane z węży wodnych aby przedłużyć i doprowadzić je do wymiennika od ASZ/ARL który ma wyjścia u góry a ori ma z boku,
-węże wodne, opaski skręcane,
-wymiennik ASZ/ARL,
-uszczelkę pomiędzy wymiennik i podstawę,
-dłuższa śruba wkręcana w podstawę filtra oleju o ok. 2,5 cm,
-płyn chłodniczy i olej na wymianę,
-dobre chęci :bigok:

: pn lip 12, 2010 10:50
autor: glus
yanosho, gdzie dorwales srube, dokupiles czy dorobiles?

: pn lip 12, 2010 11:49
autor: yanosho
glus, mi dorabiał śrubę kolega krzys-jeruzal

: pn lip 12, 2010 21:09
autor: glus

: pn lip 12, 2010 23:22
autor: yanosho
Nie czaje po co zapodajesz linki do takich wynalazków?
jak masz sprawdzoną drogę z wymiennikiem ASZ/ARL :bigok:

: wt lip 13, 2010 15:09
autor: glus
ten link to przyklad sruby mocujacej chlodnice.