tu jest jakis błąd bo nie mogłeś miec 160KM
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tak błąd pomiar nie dokończony w połowie zatrzymany i z tąd te szopki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
cowboy pisze:
jesli jest doładowanie OK, to moze pompa wtryskowa ?
zakładane doładowanie to 1,25 i ładnie trzymało. więc turbo ok wstaje tez elegancko.
cowboy pisze:sprawdź tez kolektor ssący czy nie zabetonowany
sprawdzałem i jest delikatny osad tylko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przy okazji zaslepiłem egr:)
cowboy pisze:drożność kataliztora ale to jakies drobne rzeczy
nie ma katalizatora:) jak i reszty wydechu od począdku do końca jest sama rura nawet zamiast końcowego:)
cowboy pisze:to moze pompa wtryskowa ?
kurde tez tak myslalem ale batory byl niezly w calym zakresie obrotow wiec dawala ladnie paliwko. jestem po wymianie filtrów i oleju na motul 10w40 i zaslepiłem egr moze to cos pomogło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
czekam na dalsze sugestie.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów