Strona 1 z 2
Combo modow od strzala ASV
: pt cze 18, 2010 01:18
autor: savkin
Witka.
A wiec tak.
Mam troszke gotowki na zbyciu, wiec postanowilem uzbroic troszke mojego mk4 ASV
Oczywiscie poczytalem troszeczke w tej dziedzinie i nie ukrywam ze nie jestem orlem jesli chodzi o modernizacje silnikow.
Mam zamiar wymienic:
-pompa 11mm 038 130 107 J z AHH/ALH automat
-wtryski 0.216 AXG/AHY (edycja postu) chetnie przyjme 0.232 tylko od czego podejda?
-turbo ASZ/AWX ktore podejdzie?
-no i dwumas. Czy koniecznie trzeba zmienic? I na jaki?
-strojenie, trzeba go tam jakos do toczyc
Co mi mozecie poradzic?
Wiem bylo tego duzo na forach, ale nic w kupie. Wszystko porozrzucane.
Pozdro i z gory dzieki za bezcenne info.
: pt cze 18, 2010 02:09
autor: xander_88
savkin pisze:-pompa 11mm 038 130 107 J z AHH/ALH automat
-wtryski 0.216 AXG/AHY
11 do 216
? chyba przerost tresci nad forma troche
savkin pisze:-turbo ASZ/AWX ktore podejdzie?
chyba oba
a od asz na pewno
savkin pisze:-no i dwumas. Czy koniecznie trzeba zmienic? I na jaki?
jak masz skrzynie 5-tke to nie pchaj sie w 2mas tylko laduj jednomas ( jest duuuzy temat na forum o tym , z tego co pamietam to chyba od G60 montuja albo od vr'a) znajdziesz napewno
savkin pisze:Co mi mozecie poradzic?
dolozyc do planow Big IC
bo pojedzie szybko ale tylko raz .. no moze 2
Specjalista od VP nie jestem bo mam PD ale ... tak mi sie wydaje
pozdro
: pt cze 18, 2010 06:53
autor: wesol
Zdaje sie ze comboloty a silnikiem ASV mialy w serii jednomas taki jak 1Z. tak jak te wczesne AGR tyle ze tu juz chyba pomysleli ze caddy to auto by zaladowac na peke towaru i ogień wiec dali JM. Trzeba to zweryfikowac bo nie daje reki uciac.
: pt cze 18, 2010 12:42
autor: savkin
Posiadam sprzeglo od mk3 VR6. Mam rozumiec ze podejdzie?
: pt cze 18, 2010 15:43
autor: xander_88
savkin pisze:Posiadam sprzeglo od mk3 VR6. Mam rozumiec ze podejdzie?
Tu masz temat o którym wspominałem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a3d5f7734f
w jaka moc celujesz ?
: pt cze 18, 2010 23:00
autor: savkin
To zalezy. Ale chcialbym 180PS+ wiec sprzeglo na bank musze zmienic. IC od iveco siadzie. No i niech mnie ktos oswieci z tymi 232, skad je wziasc, od czego pasuja itd. itp.
: pt cze 18, 2010 23:07
autor: Aadam
: pt cze 18, 2010 23:43
autor: savkin
Dzieki za linka Aadam napewno z tego skozystam.
A wracajac do tematu sprzegla. Ladny opis
http://forum.vwgolf.pl/vi...eb9a6a3d5f7734f ale to G60. Czyli VR6 mk3 podejdzie. Rozumiem wymieniam tarcze, lozysko i docisk z VR6. Zamach 1Z 028 105 269B z ABF-a lub 037 105 273B z G60.
To sprawa sprzegla zamknieta.
Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily
Teraz pytanko ostateczne.
Czy jak to po skladam to moge sie tym bezpiecznie poruszac? Czy w te pedy na lawete i do tunera na strojenie?
: sob cze 19, 2010 09:56
autor: KonradzikIV
Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily
pompa 11 wtryski 230 i turbo ASZ ? słabo to widzę poszukaj turba od ARL albo czegoś większego GT22 jak się bawić to się bawić a nie inwestować w półśrodki.
do tego wszystkiego przydałoby się uwolnić wydech i albo wyciąć kata albo zrobić przelot na 2 tłumikach.
[ Dodano: 19 Cze 2010 09:57 ]
Czy jak to po skladam to moge sie tym bezpiecznie poruszac? Czy w te pedy na lawete i do tunera na strojenie?
myślę że możesz ale bez pałowania tylko spokojna jazda wchodzi w grę. gdzie będziesz to robił / stroił ??
: sob cze 19, 2010 11:31
autor: xander_88
savkin pisze:Ale chcialbym 180PS+
savkin pisze:Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily
nie bardzo na tym to zrobisz . Ja bym to widzial tak :
-pompa 11
-wtryski 230
-turbo ARL
-sprzeglo to co chcesz
-IC (pogadaj z kims w temacie o IC zeby byl wielkosci / starczal do 200ps) wiem ze te z re5pectu sa takie
-Teraz tak jak Konradzik gada , przynajmniej wycięcie kata
a ja jeszcze dorzuciłbym od siebie:
-map sensor ARL
-chlodnica oleju ARL
-zaslepic/usunac EGR
-moglbys sie tez pobawic w dolot od ARL
kiedys tez slyszalem ze po zmianie kompa na ARL wychodza lepsze wyniki na hamowni .. ale ile w tym prawdy
... to juz nie wiem . Ogolnie jest jest duzo pierdółek po 2ps tu 4 ps tam
ale to chyba taka podstawa ...
Kupa roboty przed Toba ... ja bym chyba dozbieral pare groszy i albo wsadzil tam ARL'a/ASZ'ta albo chociaz "doswapowal" do Twoich modow skrzynie 6b ... jakos nie ufam tym 5tkom
pozdro
: sob cze 19, 2010 13:01
autor: savkin
Kata juz dawno nie mam. Teraz tak. Skoro moge dozucic mody po kolei i nie musze go stroic po kazdym (oczywiscie przy bardzo delikatnej nodze) to pozwole sobie stopniowo modernizowac. Bo z mojego 4,5tys zaskurniaka troszke tutaj rosnie cena.
Mysle ze na drugi rok o tej porze bedzie juz po wszystkim.
Jesli macie jeszcze jakies uwagi, prosze pisac kazda podpowiedz czy rada mile widziana.
Pozdro i jeszcze raz dzieki za rady.
: sob cze 19, 2010 13:05
autor: xander_88
savkin pisze:stopniowo modernizowac.
savkin pisze:prosze pisac kazda podpowiedz czy rada mile widziana.
jak chcesz w ten sposob to zalolz 230, turbo, IC i jedz na program ... napewno bedzie sie milej jezdzic ... jak dokupisz reszte gratow i zamontujesz to zaplacisz za korekte a nie od nowa ( przynajmniej u niektórych ) ... Bo dalej nie napisales gdzie chcesz stroic ...
pozdro
: sob cze 19, 2010 22:32
autor: savkin
Mieszkam 15km od Katowic wiec pewnie DynoSoft albo Masters. Tylko te dwie opcje wchodza w rachube.
: ndz cze 20, 2010 00:19
autor: KonradzikIV
jeśli planujesz takie grube mody jak piszesz to zacząłbym od :
- IC trzeba zrobić tak czy siak bo przy większych temp na zewnątrz auto będzie muliło.
- 230 tki
- turbo ARL
i do tego wszystkiego soft tylko obawiam się że 4.5 koła to może być trochę mało na to wszystko.
w okolicy masz Aliego podjedź pogadaj popytaj jak on to widzi - pogadasz o cenach itp itd zawsze to inaczej na żywo niż dywagacja przed kompem