IC

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

IC

Post autor: glus » czw cze 17, 2010 21:10

Witam.
Co powiecie o IC o wymiarach 1200x200x65mm .
Szykuje sie do FIMC i zmiany turbo z seryjnego na T3,co do miejsca nie ma problemu :grin: i caly bedzie odsloniety.
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 11:32 przez glus, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw cze 17, 2010 21:48

Nie z wielkosci rzecz wynika. Sa parametry IC mowiace jak ma wydolnosc i wcale nie muszą isc w parze z jego wielkoscia. Do tego im wiekszy tym wieksza turbodziura.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » czw cze 17, 2010 21:56

Przy dobrym wystrojeniu nie powinno byc zle i w okolicach 2200RPM T3 powinna pompowac jak trzeba


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

arwam

Post autor: arwam » pt cze 18, 2010 14:10

wesol pisze:Do tego im wiekszy tym wieksza turbodziura.
to teoretycznie u mnie na T3 i IC z Vectry 2.2DTI turbo może nie miało prawa wstać?
a jakoś wstawało przy 1800rpm. przy podaży mierzonej w m³ napompować kilka dodatkowych litrów pojemności to jest jak splunąć.
nie jest to odczuwalne w normalnym użytkowaniu



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » sob cze 19, 2010 11:41

Nadszedl czas na foto : Obrazek
BIG IC
Obrazek
a to lacznik z miejsca zaznaczonego na poprzednim zdjeciu
Obrazek
a teraz kwestia laczenia ow lacznika,mysle o zywicy.Jednak nie mam pewnosci ze sie nie odklei ,lub nie popeka.
W ostatecznosci zestosuje silikon olejo odporny+ opaska domowej roboty.

Jesli Macie doswiadczenia czekam na sugestie.
Dzieki!



arwam

Post autor: arwam » sob cze 19, 2010 12:10

glus, lepiej daj do spawania alu.
wtedy jak spawacz dobry będziesz miał pewność że nie puści



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » sob cze 19, 2010 12:19

Jak znam zycie bede sie bujal ze 3 tygodnie zanim ktos to zrobi dobrze.
Wiec szukam alternatywy.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

arwam

Post autor: arwam » sob cze 19, 2010 13:32

glus pisze:Jak znam zycie bede sie bujal ze 3 tygodnie zanim ktos to zrobi dobrze.
ale śmiem Twierdzić że warto zrobić raz a dobrze.



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » sob cze 19, 2010 18:37

Jestem tego samego zdania(jednak w belgi robi sie na sztuke a potem poprawia) a jak na razie nie wybieram sie do kraju.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 19, 2010 21:50

klejenie dwóch FMICów kiepskiej jakości to bardzo kiepski pomysł bo wyjścia kanałów bedą oodzielone od siebie, co spowoduje dodatkowe zawirowania i opory w przepływie

jest tyle intercolerów które mozna zastosować bez klejenia że ja nie widze żadnego sesnu, nawet jak to łączenie bedzie szczelne i trwałe



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » sob cze 19, 2010 22:50

Skoro IC od iveco jest kiepskiej jakosci to nie moja wina, a kanaly sa zlaczone do tego potrzebny jest lacznik.
Wedlug mnie znawcy tematu nie powinni miec problemu z rozpoznaniem IC iveco 2.8!
A skoro pisze BIG to jest DUZY i raczej wydajny.
Wiec pozostaje eksperymentowac !Spawarki do alu w firmie nie mamy!
Dzieki :zaklopotanie:

[ Dodano: 20 Cze 2010 17:15 ]
A wiec kolego arwam, otrzymujesz punkcik,posiadasz rozlegla wiedze i chetnie pomagasz.
Dzieki!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

arwam

Post autor: arwam » ndz cze 20, 2010 19:29

glus pisze:A wiec kolego arwam (...),posiadasz rozlegla wiedze i chetnie pomagasz.
za miłe słowa Dzięki serdecznie :wink: :pub:

glus pisze:A wiec kolego arwam, otrzymujesz punkcik,
nie ma za co

[ Dodano: 20 Cze 2010 19:33 ]
glus, mam tylko pytanie jak go zamierzasz z przodu upchnąć?
zmieści się pod zderzakiem?
jeśli jest podobny gabarytowo do tego ze sprintera to jakoś sobie tego nie wyobrażam



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » ndz cze 20, 2010 20:50

zajzyrzyj w profil auto wiekszych gabarytow!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz cze 20, 2010 21:20

glus pisze:Skoro IC od iveco jest kiepskiej jakosci to nie moja wina, a kanaly sa zlaczone do tego potrzebny jest lacznik.
jak mogą być kanały złączone by wytrzymywały 1,5 bara ? jaki spawacz pospawa to wewnątrz bez dostępu ?

podobają mi sie takie pomysły żeby kleić na zywice 2 intercoolery jak można kupić jeden duzy intercooler :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości